Bölüm 14 ~ Lisa Kim

337 45 85
                                    

Jennie ve Lisa birkaç saat daha baloda takıldılar. 


Lisa: ''Bize gidelim mi?''

Jennie: ''Olur.''


Jisoo: ''Hoş geldiniz aşk kuşları.''

Lisa: ''Hoş bulduk Jisoo.''

Rose: ''Artık kızmıyor.''

Jisoo: ''Gününüz güzel geçti mi bakalım.''

Lisa: ''Güzel geçti. Nayeon'a rastlamadık.''

Rose: ''Siz yokken Nayeon buraya geldi ve bir kağıt bıraktı. Sana vermemizi istedi.''

Lisa: ''Bakayım.''


''Sevgili arkadaşım Lisa. Şuan sana arkadaşım dediğim için utanıyorum, yaptıklarımın kötü olduğunu biliyorum. Aslında Irene olayından beri seninle hep barışmak istedim. Jennie ile birlikte yarışmaya gittiğimizde onun seninle ilgilendiğinin, senin de onunla ilgilendiğinin farkındaydım. Benden intikam almak istediğinizi de biliyordum. Bu yüzden bilerek o baloya gitmek isteyenlere adımı yazdırdım. Jennie ile ikinizin geleceğini biliyordum. Daha önce sevmene rağmen Irene ile çıktığım için, bu sefer sevdiğine kavuşmanı istedim. Bu yüzden umarım baloda eğlenmişsinizdir.''


Lisa notu okurken içi burkuldu, defalarca Nayeon'dan kötü bir hamle beklemesine rağmen aslında her şeyi onun için yaptığını öğrenince yıkılmıştı. Lisa'nın suratını gören Jennie, Lisa'nın elinden kağıdı alıp okudu. O da üzülmüştü.


Jisoo: ''Nayeon'a bu notundan sonra ulaşmaya çalıştık. Ama telefonu falan kapalıydı.''

Lisa: ''İçki içiyor olabilir mi?''

Jisoo: ''Kesin öyle.''

Rose: ''Jennie sen neden hiç konuşmuyorsun?''

Jennie: ''Bilmiyorum... Siz hep üçlü olarak takıldığınız ve bu şekilde her yere gittiğiniz için belki beni aranızda istemezsiniz diye düşündüm. Rahatsızlık vermemek için yani.''

Lisa: ''Saçmalama. Artık sen de bizimle olduğuna göre, dörtlü olarak takılıyoruz. Pis üçlü olan ismimizi şuan da pis dörtlü olarak değiştiriyorum. Artık grubumuzda 1 çift oldu.''

Rose: '' 2 çift.''

Lisa: '' 2 çift mi?''

Jisoo: ''Rose ile biz, siz gittikten sonra detaylı konuşmaya başladık. Hiç baş başa kalmamıştık. Birbirimize iyi geldiğimizi fark ettik.''

Jennie: ''Yoksa siz de mi...''

Rose: ''Evet. Artık bize de 'çift' diyebilirsiniz.''

Lisa: ''Buna sevindim. Hep sizi yakıştırırdım.''

Jisoo: ''Cidden mi... Neyse buna sonra döneriz. Şimdi Jennie içinde bir yatak gerek.''

Lisa: ''Hayır.''

Jisoo: ''Hayır mı?''

Jennie: ''Lisa ile ev tutacağız.''

Lisa: ''Hatta bir tane bulduk bile.  4+1 bir tane ev.''

Rose: ''4 odalı evi ne yapacaksınız, 2 kişisiniz?''

Jennie: ''Aileyi biraz kalabalıklaştırmayı düşünüyoruz da...''

Jisoo: ''Evlenmeden mi?''

Jennie: ''Lisa'yı tam şuan da nikah dairesine götüreceğim.''

Lisa: ''Ne?''

Jennie: ''Biraz eskilere dönelim. Hadi 'Lisa Kim' gel ve elimi tut.''

𝘚𝘢𝘥𝘦𝘤𝘦 𝘴𝘦𝘯 - (𝙹𝚎𝚗𝚕𝚒𝚜𝚊) ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin