Jennie zafer kazanmış edasıyla Lisa'ya laf sokmuştu. Lisa fena bozulmuştu ama yanında ona bakıp gülen arkadaşlarına donmuş yüzünü belli etmeden gururlu bir şekilde sahneye yürümeye çalıştı.
Jennie: ''Elimi tutmayacak mısın?''
Lisa da aslında bunu istiyor gibiydi ama hem arkadaşlarının hem de Jennie'nin yanında çok istekli gözükmemek için şunları dedi ;
Lisa: ''Tamam ama sadece konsept bu şekilde diye.''
Lisa Jennie'nin ellerini tutarken kalbi yerinden çıkacakmış gibi çarptı. Avuç içleri terledi ve belli etmemeye çalıştı.
Lisa: *İçinden* ''Elleri çok sıcak.''
Sunucu: ''Hey millet, hadi yarışmamızın kazananlarını alkışlayalım!
Her taraftan alkışlar ve onay çığlıkları geldi. Kızlar o sırada gülen bakışlarıyla Lisa'ya baktılar.
Rose: ''Yaşasın Lisa!''
Sunucu: ''İlk önce kazananlarımızın adını öğrenelim, isminiz nedir hanımefendi?''
Lisa: ''Buna cevap vermek zorunda mıyım?''
Sunucu: ''Biraz streslisiniz galiba, endişeniz olmasın kesinlikle yarışmacılar sizi çok seviyor olmalı ki biri size bir sürü oy verdi. Çok şanslısınız.''
Lisa: ''Ben buraya yarışmayı kazanmak için gelmedim kimseden oy da istemedim.''
Jisoo: ''Siz ona aldırmayın. Onun ismi Lalisa Manoban!
Lisa: ''Hey Jisoo! Soyadıma kadar söylemek zorunda mıydın?''
Jisoo: ''Biraz sakin olur musun?''
Sunucu: ''Peki konuyu değiştirelim, bu enfes şapka fikrini nereden aldınız?''
Lisa: ''Bu şapka benim marifetim değil, onu arkadaşım Rose yaptı. İşte kalabalığın içinde duruyor hadi onu alkışlayalım!''
Böylece Lisa hem ilgiyi kendisi üzerinden çekmiş oldu, hem de ona gülen arkadaşlarını biraz olsun yatıştırmış oldu.
Sunucu: ''Peki sizin isminiz?''
Jennie: İsmim Jennie.
Sunucu: ''Her ne kadar bir kazananımız kabul etmese de ödülleri vermek zorundayız. Sayın Jennie ve ismini vermek istemeyen kişiye 1 tane balo davetiyesi!''
Lisa: ''Bir davetiye için mi yaptınız bu kadar konuşmayı?''
Sunucu: ''Bu özel bir balo, elini kolunu sallayan herkes giremiyor.''
Lisa: ''İyi de ben bileti ne yapayım ki...''
Sunucu: ''Oraya gidebilirsiniz, sonuçta herkeste yok.''
Lisa: ''Kalsın. 1 bilet bana yetmez, benimle birlikte 3 arkadaşım var benim.''
Jennie: ''İkimiz gidebiliriz?.''
Lisa: ''Yine mi sen? Yarışma bitti artık gidebilirsin buradan.''
Jennie: ''Birlikte gidelim, benden etkilendiğini biliyorum.''
Lisa ''Gidersek benden bir karşılık beklersin sen şimdi.''
Jennie: ''Bir numaranı alsam fena olmaz aslında...''
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝘚𝘢𝘥𝘦𝘤𝘦 𝘴𝘦𝘯 - (𝙹𝚎𝚗𝚕𝚒𝚜𝚊) ✓
FanfictionYurtta kalan 3 tane yirmili yaşlarda kız. Bir tanesi yeni biriyle tanışıp ona aşık olduğunu fark ettiğinde ne yapar? Karşılarına çıkan ilk engelde pes edecek kızlar değiller. Onları kim durdurabilir ki? Başlangıç : 9 Nisan 2021 Bitiş : 26 Nisan 202...