Bölüm 10 ~ Onu Seviyorum

406 48 124
                                    

Lisa: ''Jennie, Nayeon'un senin evinde ne işi var?''

Nayeon: ''Hem sevgilimi öpüp hem de hesap mı soruyorsun?''

Lisa: ''Ne sevgilisi ya?''


Lisa ve kızlar uzun bir süredir Nayeon'u arıyordu. Sonunda bulmuştu ama Lisa o anda öfkesinden ve üzüntüsünden hiçbir şey düşünemedi. Sadece koşarak uzaklaştı.


Jennie: ''Nayeon! Sana alt katta uslu durmanı söylemiştim.''

Nayeon: ''Lisa'yı yollamış oldum işte. Onun seni öpmesine dayanamadım.''

Jennie: ''NEDEN LİSA'YA SEVGİLİYİZ DEDİN? SENİNLE AYRILDIĞIMIZI NE ZAMAN KABULLENECEKSİN?!''

Nayeon: ''Çünkü seni çok özledim, seni benden başkasıyla istemiyorum. Anladın mı Jennie?''


Jennie Nayeon'a bir tokat attı ve Nayeon gözlerini yumdu. 


Jennie: ''Senin kabusun olurum, Lisa ile arama girmeyeceksin hiç bir şekilde.''

Nayeon: ''Hemen kıymete binmiş Lisa. Jennie sen onu sevmiyorsun kendini kandırma.''

Jennie: ''KAHRETSİN YETER!''


Jennie hızlı adımlarla ayakkabılarını giydi ve Lisa'yı bulmak için kızların evine doğru gitmesi için bir taksi tuttu.


Rose: ''Nasıl yani, Jennie'nin evinde Nayeon'u mu gördün?''

Lisa: ''Evet. Bir anda geldi işte.''

Rose: ''Eve nasıl girdi? Yurt kapılarını güzel kilitlemiştim.''

Lisa: ''Cama çıkmış. Bende görünce camı açtım.''

Jisoo: ''Senin orada ne işin vardı? Bize sormadan nasıl çıkıp onun evine gidersin?''

Lisa: ''Onu sevi-


Lisa bunu kendine itiraf edebildikten sonra, kızlara da söylemeye karar vermişti. Jennie'yi seviyorum diye adeta dünyaya haykırır bir biçimde söyledi.


Lisa: ''Jennie'yi seviyorum Jisoo. Benimle oynuyor muydu yani?''

Rose: ''Bu kadar büyütme, zaten Nayeon için gitmemiş miydin oraya?''

Lisa: ''EVET ROSE! AMA JENNİE'Yİ SEVİYORUM, SEVİYORUM İŞTE!''

Rose: ''Sakin ol, bana orada ne olduğunu anlatır mısın?''

Lisa: ''İlk başta oraya giderken sadece amacımın Nayeon olduğunu varsayarak gitmiştim. Ama birden Jennie beni öpünce bunu istediğimi fark ettim. Ona karşı hislerim olduğunu anlamıştım.''


Jennie tam o sırada kapıyı sert bir çekilde çaldı.


Rose: ''Kim geldi?''

Jisoo: ''Jennie gelmiştir kim olcak.''

Lisa: ''Açmayın.''

Jisoo: ''Hala çalıyor.''


Jennie kapının öbür ucundan seslendi.


Jennie: ''Kapıyı açmazsanız camdan gelirim!''

Rose: ''Bekleyin, açıyorum.''

Jennie: ''Lisa nerede?''

Lisa: ''Buradayım Jennie.''


Jisoo sessiz bir şekilde Rose'ye fısıldadı.


Jisoo: ''Hadi Rose. Biz gidelim konuşacakları vardır.''

Rose: ''Geliyorum.''


Jennie: ''Lisa, neden birden çekip gittin?''

Lisa: ''Benim sana soru sormam lazım. Sevgilin olmasına rağmen beni öpüp, neden bana beni sevdiğini söyledin?''

Jennie: ''NAYEON BENİM SEVGİLİM DEĞİL! Eskiden sevgiliydik sadece.''

Lisa: ''Yani eski sevgilini kıskandırmak için onun düşmanıyla öpüşmenin iyi bir fikir olacağını düşündün ve o yüzden benimle takıldın? Onu da alt katta tuttun ve gelmek isteyeceğini biliyordun. Planı mükemmel işledin.''

Jennie: ''Hayır Lisa!''

Lisa: ''O zaman ne olduğunu bilmek istiyorum, Nayeon neden senin evindeydi?''

Jennie: ''Sana neler olduğunu sonra anlatacağım ama şimdi baloya gitmemiz gerek

Lisa: ''Sonra değil, şimdi anlatacaksın. Sen anlatmadan tek bir adımımı bile atmıyorum.''

Jennie: ''Peki tamam. Beni dikkatlice dinle...''

𝘚𝘢𝘥𝘦𝘤𝘦 𝘴𝘦𝘯 - (𝙹𝚎𝚗𝚕𝚒𝚜𝚊) ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin