"Immersed in deepest ocean
The waves all move as one
Then separate themselves under the sun"19 Aralık 2020
Saat 18:56*tık tık*
Shoya, mutfaktan çıkarak koşa koşa kapıyı açtı. Dazai ve Chuuya endişeli bir yüz ifadesiyle içeri girerlerken "Bizi neden bu kadar acele çağırdın?" dedi Dazai.
"İyi misin?" Chuuya ellerini kızın omzuna koyarak kızın yüzüne baktı endişeyle.
"İyiyim, sadece birine verdiğim bir söz vardı. Sözümü tutmamda yardımcı olursunuz diye düşünmüştüm." Shoya, kollarını turuncu saçlı adama sardı.
"Ne sözü?" Dazai, paltosunu çıkarırken Chuuya ile birbirlerine soru dolu bakışlar attılar.
"Pijama partisi." Oturma odasından çıkan Naomi gülerek kapı önündeki iki şaşkın adama baktı. "Dazai-san, Nakahara-san, hoşgeldiniz."
Shoya'nın sinsi yüzü büyük bir gülümsemeye döndü. "Bir ay kadar önce Naomi-chan'a pijama partisi sözü vermiştim, ama sadece iki kişiyle sıkıcı olurdu." İkilinin sırtından oturma odasına ittirdi. Koltukta asık suratla oturan Atsushi ve Tanizaki'ye baktı Dazai.
"Sizi de mi kandırdı?"
"Silahla tehdit etti." Tanizaki dümdüz bir sesle, Shoya ile göz göze gelmemeye özen göstererek konuşmuştu.
"Peki neden bürodan sadece üçümüz buradayız? Diğerleri nerede?" Dazai'nin huysuz sesi Shoya'nın göz devirmesine neden olmuştu. "Çünkü diğerleri meşgul. Herkes sizin gibi günlerini tembellikle geçirmiyor."
"Peki, ben neden buradayım?" Chuuya, yüzüne düşen saçları eldivenli eliyle kenara çekti. "Ben Liman Mafyasındanım unuttunuz sanırım. Biz düşmanız."
Shoya, turuncu saçlı adamı kolundan tutarak kanepeye doğru sürükledi. "Bugün düşman değilsiniz."
"Değilsiniz? Sadece ben buradayım." Shoya gülerek ellerini arkasında birleştirdi. "Birazdan burada olurla-" çalan kapıyla yara bandı kaplı parmağını havaya kaldırdı. "Geldiler."
Naomi kapıyı açtıktan birkaç saniye sonra oturma odasının kapısında Higuchi, Gin, Kyouka, Kyuusaku ve Akutagawa belirdi.
"Tachihara-kun gelmedi mi?"
"Acilen şehir dışına çıkması gerektiği için gelemedi ama size bunu gönderdi Shoya-san." Higuchi'nin hafifçe titreyen ellerinden paketi alarak içine baktı örgü saçlı kız. "Millet artık bir torba dolusu mochimiz var!" Herkesin yüzünde bir gülümsemeye oluştu.
"Kyuu-chan!" Atsushi'nin heyecanla yanına adımladığı kızın önünde Akutagawa'nın kolu belirdi. "Kouyou-san kızların güvenliğini sağlamam konusunda beni görevlendirdi. Sana güvenmiyorum Jinko, ondan uzak dur."
"Aslında sen dahil, buradaki herkesten ben sorumluyum Oni-chan." Gin güzel siyah saçlarını omuzlarından arkaya atarak Akutagawa'nın yanından geçip Shoya'ya sarıldı.
"Utandığın için mi yüzün kızardı Akutagawa? Yoksa başka bir sebep mi var?" Atsushi'nin parlak gözleri alayla siyah-beyaz saçlı çocuğa baktı.
"Seni öldürürüm, Jinko."
"Lütfen bu sadece sözlü bir tehdit olarak kalsın, tamam mı Ryuunosuke-kun?" Shoya'nın tehdit dolu gülümsemesiyle Akutagawa gözlerini kaçırarak koltuğa oturdu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Before We Drift Away | Soukoku
Fanfiction||| Turuncu saçlı adamın gözlerindeki derin okyanusa daldı Dazai. Dalgalarla bir olup ilerledi ve güneş ışığını taşıdı en karanlık yerlere. Bu aşkın yolunu bulmasını sağlamalıydı, birbirlerinden uzaklaşmadan önce... ||| Dazai Osamu + Nakahara Chuuy...