___feltáratlan titkok___
👽👽👽
2020. Szeptember 5
Péntek
10:40Tíz perc múlva kezdődik a negyedik óra. Egyébként péntek van és sikeresen túl éltem az első hetemet, eddig.
Most jelenleg az udvaron vagyunk, míg a fiúk cigizgetnek (kivéve Ákos), addig mi beszélgetünk velük, vagy egymással. Áron tegnap óta olyan, folyamatosan közeledik, de egyébként ez engem nem zavar. Néha meg jól is esik.
- Most milyen óránk lesz? - tette fel a kérdést unottan Ákos.
- Azt hiszem német, vagy angol. Attól függ ki mit választott. - mondta Anna.
Ő igen, tavaly lehetett választani, hogy milyen nyelvet szeretnének tanulni, nekem ezt idén kellett megtennem, mivel most jöttem ide.- Tényleg, te melyiket választottad? - tette fel a kérdést Ákos.
- Angolt. Sokkal könnyebb, mint a német. - válaszoltam nekik.
- Akkor te leszel a padtársam. - jelentette ki a fiú.
- Miért? Anna te németes vagy? - szegeztem a kérdésemet a szőke hajú lányhoz.
- Igen. - mosolyodott el. - De sebaj, majd keresek valami padtársat idén. - enyhén kacagott fel.
Amúgy a héten nem ez lett volna az első idegen nyelvi óránk, hanem hétfőn is lett volna csak úgye akkor nem csináltunk semmit, meg évnyitó volt. Aztán még azt hiszem szerdán lett volna de az lyukas óra lett, mert semelyik tanár nem volt bent a suliba.
Szerencsére a csengő kihallatszik az udvarra, és amikor megszólalt trappoltunk is be az órára. Egyetlen egy amit még meg kell szoknom, hogy a tanár alig mond valamit magyarul, inkább csak angolul beszél, és én életembe nem tanultam még angolt. Persze a tanár maga magyar, csak órán aligha mondott valamit magyarul. Végre vége lett az órának. Ezután tesi következett, így Annával lementünk átöltözni. Mivel ma péntek van, azt mondta a tanár, hogy azt csinálunk tesin amit akarunk, csak csináljunk valamit.
Anna, Ákos, és én tollasoztunk, közben meg hevesen beszélgettünk. Leginkább a holnapi buliról beszélgettünk, és hogy nem akarjuk satu részegre inni magunkat. Volt már részem pár házi buliba, de nem szeretném azok alapján megítélni Rolandét. Hátha ez nem fajul el esetleg erőszakig, vagy akármi.
A másik három fiú a foci labdát passzolgatták egymásnak, majd láttam Áron közeledését, és rá figyeltem.
- Szia. - húzta mosolyra a száját, mikor oda ért hozzám.
- Hali. - tűrtem el egyik tincsem a fülem mögé, ami a szemembe lógott.
- Arra gondoltam, hogy nem-e lenne kedved suli után beülni valahova? - eléggé meglepett kérdése, de jól is esett.
- De, van. - mondtam mosolyogva.
- Rendben, akkor utolsó óra után várlak a suli előtt. - mosolygott még rám, aztán vissza ment a fiúkhoz.
- Mostmár biztos vagyok benne, hogy bejössz neki. - mondta izgatottan Anna.
- Lehet. - nem igazán akartam felfogni. Áron helyes fiú, meg kedves is a lányokkal persze.
أنت تقرأ
Bᴀᴊᴏs Gɪᴍɪシ︎
غموض / إثارةOdett egy 16 éves lány, aki egy éve kezdte a gimnáziumot, de nem bántak ott jól vele a tanárok, meg barátai is alig voltak. Szülei ezt a helyzetet kihasználják, és még mielőtt a lány új sulit választana jelenlegi lakó helyükön, elköltöznek a nagyvár...