Hétfő
19:35Már láttam az utca elején Rolandék hatalmas luxus házukat. A miénk az övükéhez képest lófing. De most nem is ez volt a lényeg. A hatalmas kapunk alig láttam meg az icike picike csengőt, de végül csak kiszúrta a szememet, majd idegesen nyomkodtam azt. Még talán szerencse, hogy Roland feldúlt arcát láttam meg, és nem a szüleiét.
- Mond hülye vagy? Mit nyomogatod azt a csengőt ilyenkor? - nyitotta végül ki a kaput, és beengedett a házba, vagyis palotába...
- Igen, hülye vagyok. Csak azt ne mond, hogy aludtál. - flegmáztam neki.
- Mi bajod van, miért jöttél ide este? - vont kérdőre Roland.
- Szüleid? - csak ennyit kérdeztem.
- Ők holnap reggel jönnek csak. - túrt bele hajába. Most vettem észre, hogy a fiú egy szürke melegítőbe, és egy fekete testhez álló pólóba állt előttem.
- Kurva jó. - káromkodtam.
- Mond már mi van, mert tényleg ideges leszek én is.
- Muszáj volt az én nevemet mondanod? Az asztalos ügyre? - kezdtem el kifaggatni.
- Oh, tényleg, már el is felejtettem. Nem jutott más név az eszembe, bocsi. De miért most mi van vele? - a hülye pofáját most legszívesebben felpofoztam volna.
- Csak annyi, hogy most a szüleid ki akarják velünk ki fizettetni. - vágtam a fejéhez.
- Ugye csak viccelsz? - mostmár láthatóan ő is ideges lett. Én erre csak a fejemet ráztam neki. - Basszus. - sziszegett.
- Remélem azt tudod, hogy nekünk ez rengeteg pénz, amennyibe kerül az a rohadt asztal. Ajánlom, hogy intézd el. - hangom kissé fenyegetőbe ment át, de nem tehetek róla, Roland kereste a bajt.
- Megoldom, csak azt nem értem anyámék miért akarnak ennyire kicseszni a szüleiddel. - gondolkodott el.
- Mert ilyenek, gondolom... - fogtam vissza a hangomat.
- Bármennyire olyannak néznek ki, ők nem ilyenek. Vagy csak meghülyültek idénre. - értetlenkedett.
- Viszont megyek, old meg. - ezzel ott is hagytam a fiút és haza rohantam.
Otthon anyuék már a szobájukban voltak, én pedig berohantam a sajátomba. Nem akartam senkinek el újságolni ezt a dolgot, mert aztán az lesz, hogy csórók vagyok, márpedig nem. Csak egyszerűen nem akarunk egy rohadt szaros asztalra egy majdnem egész havi fizetést kiadni rá. Mondjuk az is biztos, hogy nem vagyunk gazdagok.
Még néztem a laptopomon egy két filmet, meg a sorozatom részeit, majd miután leraktam, egyből el is nyomott az álom.
_____
Kedd
7:23Hevesen készülödtem a suliba. Szüleim a reggel folyamán hozzám se szóltak, de nem is igazán érdekelt. Feleslegesen haragudnak rám, én semmit nem csináltam, de ameddig Roland nem oldja meg, addig erről egy szót se beszélek.
Felkötöttem a hajamat copfba, felvettem egy szokásos fekete outfittet, majd miután mindennel kész lettem elindultam a suliba. Mivel korábban indúltam, ezért a gyaloglást választottam, úgy sincs kedvem a buszhoz. Mondjuk lehet mégis csak azt kellett volna választanom, és ez akkor esett le, amikor egy fekete matt Audi gurult mellettem, benne pedig Roland ült.
أنت تقرأ
Bᴀᴊᴏs Gɪᴍɪシ︎
غموض / إثارةOdett egy 16 éves lány, aki egy éve kezdte a gimnáziumot, de nem bántak ott jól vele a tanárok, meg barátai is alig voltak. Szülei ezt a helyzetet kihasználják, és még mielőtt a lány új sulit választana jelenlegi lakó helyükön, elköltöznek a nagyvár...