°𝕭ö𝖑ü𝖒 շ°

6 1 0
                                    

Diğer bölümde daha çok kendi durumumdan bahsettim yani babası hayatta ama yanında olmayanlardan.
Bu bölümde ise babası başka bir dünyada ama kalp bağı olanlardan bahsedeceğim yani babası ölenlerden.

İnsan oğlu hep sınanır,sınanmanın bir sürü türü vardır.
Kimileride babasıyla sınanır o bile türlü türlüdür.Ama en çok şunlardır;benim durumum,Babanın karakteriyle sınanmak.
Diğeri ise babanın ömrüyle sınanmak.Bazen bir kıvılcım, bazen ise bir kaza sonucu çok iyi babalar başka âlemlere giderler.İşte böyle babalar genellikle evlatları tarafından çok Ama çok sevilir.Kaderinde olayı bu işte sevilenleri ve iyileri erken alıyor,kötüleri bırakıyor bu âlemde.

Aslında bu dünyaya böyle iyiler lazım ama hep kötüleri bırakıyor bu hayat,bırakıyor ki iyiler onlar ile sınansın.

Yani aslında hayat bizi bu pislik,nalet ve kötü kişilerle sınıyor.Bu yüzden bizim isyan etmememiz gerek.Şimdi siz diyeceksiniz sen hiç mi isyan etmedin,ettim hem de çok ettim ama isyan etmek fayda etmiyor.

Sen ne kadar yeter diye haykırırsan hayat sana o kadar dert veriyor.Bu yüzden direnin,her şeye direnin.
En çokta böyle insanlar direnmeli.Evet biliyorum çok zor hayat erken tokat attı size o çok sevdiğiniz babanızı aldı ama siz çok güçlüsünüz.

Bu da geçecek gerçekten teselli olsun diye söylemiyorum,geçecek siz asla geçmez desenizde bu acıları unutacaksınız.

Her unuttuğunuzda kendinize kızacaksınız belki de,kızmayın.Siz de insansınız acıyı unutmak için olayı da unutmak gerek bazen.Siz zaten çok acı çektiniz ama acı çekince o kişi geri gelmez,keşke gelse.

Hayattan kopmayın tamam,sizi çok kötü etkiledi bu olay ama sizi sizden başka kimse kurtaramaz.Eğer hayattan kopupta hiç bir şeye önem vermezseniz bu sizin hayatınızın en büyük ikinci enkazı olur.Lütfen o enkazın altında kalmayın,siz çok güçlüsünüz.

Geceleri gizli gizli ağlamayı en iyi siz bilirsiniz.
Sırf anneniz üzülmesin diye gidip odanızda saatlerce ağlayabilirsiniz ama bu kadar yıpratmayın kendinizi.Hayattan kopacak kadar kalmayın o odada.Çünkü koparsanız bir daha hiç bir şey yapamazsınız.

Kimseyi düşünmüyorsanız annenizi düşünün,o kadın da çok acı çekiyor.Kolay değil hayat arkadaşını kaybetmek.
Bu yüzden öyle güçlü anneleridir ki onlar çocuklarına o acıyla bile sahip çıkabilirler.
Bu kalp yarası her insana olabilir insana düşüncesi bile garip gelir ama hayat film şeridi gibi akıp gidiyor bu yüzden bu ölümlü dünyada kimseyi üzmeye değmez bence...

Babasızlar BalosuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin