Odama gidince ani bir sinirle ayağımı dolabın bir kenarına vurdum ama hala hıncımı alamamıştım. Aptal ya gelmiş senin yardımına ihtiyacım yok diyo bi de ughh gerizekalı !
Ne sanmıştım ki ? Aslında basit bir denklemdi safkan olduğumu öğrenince benimle yatmak istedi ama istediğini alamayınca eski zorbalığına geri döndü, oyunculuğu da taktire şayendi. Değer verdiğine gerçekten inanmıştım.
2 Ay sonra
Bu günki derslerden çıktığımda ayaklı cenaze gibiydim çünkü sabah 07.45'ten 18.30'a kadar dersteydik.
Sonunda odama geldiğimde yorgunluğumu atmak için bir duşa girdim, sonrasında ise üzerime pijamalarımı geçirip sıcak yatağımın içine girdim sanırım dünyanın en güzel hissi buydu
Uzun bir uykudan uyandığımda saatin geceb yarısı olduğunu farkettim yarın hafta sonu olduğundan uyumaya pekte niyetim yoktu.
Önce sosyal medya hesabımdan gönderi paylaştım, yaklaşık bir saat sonra da yorumlarla dolmuştu zaten.
Biraz daha telefonda gezindikten sonra mesaj bildirimi geldi.
Stephan ama hot olan : Selam
Diana : selam, naber ?
Stephan ama hot olan : iyi bende şey diyecektim yaklaşık 2 ay sonra Londraya geleceğim ve beni gezdirecek kimse yok, rica etsem yardımcı olur musun ?
Diana: Tabi ki, ne zaman geleceğini bildirmen yeterli
Stephan ama hot olan : Çok teşekkür ederim
Cevap vereceğim sırada üstten gelen mesaj dikkatimi çekti.
B.N : Gecenin bu saatinde kimle yazışıyorsun
Diana : Bir arkadaşım
B.N : Sen kim olduğunu söyle ben arkadaşın olup olmadığına karar veririm
Diana : Sen iyice haddini aşmaya başladın
B.N : Söyler misin ?
Diana : Hayır
B.N : Öyle mi ?
Diana : Evet
Mesaja görüldü atınca vaz geçtiğini düşünüp sinsice sırıttım artık kimin sözünün geçtiği yavaş yavaş belli oluyo-
Kapı hızlıca açılınca o tarafa dönemeden göz bağlama büyüsü yapıldı.
Ayak sesleri daha da yanıma yaklaşınca hafifden geriye çekildim çünkü az da olsa korkuyordum.
Diana: k-kimsin ?
X : az önce kafa tuttuğun ama neler yapabileceğimden haberin bile olmayan gelecekteki sevgilin
Diana: bilinmeyen ?
X : aynenBiraz daha yaklaşıp yanıma oturdu.
X : telefonunu alabilir miyim ?
Diana: hayır
X: peki , accio cep telefonu
Diana: heeyyTelefonun kilidini parmağımı kullanarak açtı ama şu an neye baktığı hakkında hiçbir fikrim yoktu.
X : Stephan ama hot olan ?
Diana: öhmDaha bir şey diyemeden yataktan kalktığını hissettim sonra da kapı çarpma sesi
.
.
.Bilinmeyen ile tam 1 haftadır konuşmuyorduk, sanırım kıskanmıstı ama ona ümit vermemiştim. Kimsenin kendi kendine gelin güvey olup saçma sapan tiriplerini çekemezdim ama açık konuşmak gerekirse bilinmeyeni de özlemiştim bana verdiği değer hoşuma gidiyordu, ne yapacağımı bilemezken içeriye Pansy girdi.
Pansy: hala hazırlanmadın mı ?!
Diana: neye ?
Pansy: Merlin ! Bir hafta önce duyurusu yapıldı onu da geçtim aşağıdan bangır bangır müzik sesi geliyor, cidden inanamıyorum !?Şaşkınlıkla yerimden kalktım ve iki gün önceden bu günki dönem ortası partisi için hazırladığım elbiseyi alıp banyoya geçim.
Yani Slytherin kutlamasına yeşil dışında bir renk giyip gitmek ayıp olurdu
Saçımı kıvırcık yapıp hafif kabarttım sonra da siyah mat rujumu sürüp makyajımı tamamladım.
Birlikte ortak salona girdiğimizde her yerin yeşil ledler ile donatıldığını farkettim.
Çoğu öpüşen kişiler diğer gün iki arkadaş gibi takılmaya devam edecekti yani ne bekliyordunuz ki klasik Slytherin partisi.2. Bardağımın son yudumunu aldığımda aniden gelen bir dans isteği ile piste çıktım o sırada çalan müziğe kendimi kaptırmış olacağım ki arkamda duran Adrian' ı gözlerimi açabilmem ile farkettim.
Biraz ordan uzaklaşınca kendimi bir koltuğa attım.Partinin son saatlerine yaklaştığımızda nefes darlığı çekmeye başladım ve orayı terk edip Astronomi kulesine çıktım
Derin nefesler alıp yere çöktüm nedense hala sarhoş değildim sanırım bünyem içkiye alışıyordu.Omzuma yaslanan kafa sayesinde yanımda birinin varlığını hisstim ve irkilerek bedenimi sağa çevirdim.
Draco: sakin ol benim
Diana: bu benim paniklemem için yeterli bir sebep
Draco: her neyse
Diana: neden geldin ?
Draco: seni takip ettim
Diana: niye
Draco: özledim çünkü
Diana: ughh yalanlarından birisi de bu mu ?
Draco: hayır, senden hoşlanmıyorum sana aşık oldum
Diana: güzel şaka
Draco: ben ciddiyim !
Diana: hayır değilsin, sadece kendine eğlence arıyorsun
Draco: HAYIR SENİ SEVİYORUM
Diana: muggle doğumlu olduğum zamanlar gözümün içine bakarak benden nefret ettiğini söylediğinde emin ol çok daha inandırıcıydın.
Draco: gerçekten inanmıyor musun ?
Diana: hayır :DTelefonunu cebinden aldı ve kılıfının arkasından bir hat çıkarıp taktı sonra da mesajlar kısmına girip telefonubelime tutuşturdu.
Bilinmeyen ile tüm yazışmalarım ordaydı, Merlin ! Bilinmeyen Draco muydu ?!
Draco: artık inanmışsındır...
Not: sınır 22 volte
Fikirlerinizi belirtmeyi unutmayınnnn
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dignité / Draco Malfoy
Fanfic+ Nefret çok güçlü bir kavramdır Malfoy, dikkat et aşka dönüşmesin - Kendini bu kadar önemseme bulanık ?! • Kendi kurgum