•Cumali Ilyas'ın Peşinde•

259 13 18
                                    

Salih her şey öğrendikten sonra ,Cumali gerçeklerini kimden öğrendi çok iyi biliyor.
Yani bir tahmin,İlyas'tan .

Sadece İlyas'tan öğrendi sayılmaz,Saadet de var ama zaten o onun peşinde.

Şimdi Cumali niye Salih'i rahat bırakmıyor öğrenmek zamanı gelmedi mı ?
Biliyorsunuz Salih babasının tarafından iki kız kardeşlerin var bir de annesinin tarafında bir kardeş,Yamaçımız.
Çok Acı bir hikaye ,Cumali den hariç kimse bilmedi bir hikaye.....
Dilara,onların annesi başka biriyle aşık oldu.
Salih doğumadan,Cumali'in çok yakın bir dostu vardı birlikte iş yapardılar.
Hakan Salih ve Yamaçın annesi ile aşık olmuştu,Dilara.
Çok güzel bir kadındı ,iyi kalplı ve cesur.

Hakan bir gece uçakla yol aldı,ve onunla ilgili hiçbir haber hiç kimse almadı.
Cumali Dilara nın peşinde taktı,onu hiç bir zaman yalnız bırakmadı,unutmayın bu hikayede o kötü bir karakter.

Bir gece sarhoş Dilara nın yanında geldi,zorla bağırırken onunla birlikte oldu....Kendini öldürmek istedi Dilara,tam canından vazgeçmek istediğini,Salih'i hisseti,yapamadı...

Cumali zaten evliydi,ve yine onu bırakmadı,7 sene sonra Hakan geri döndü,hiç kimse onu beklemedi zamanda geri döndü....geldi ama ne gördü ? Sevdiğin kadının başka bir adamla hele o adam onun dostun,ve çocukla.

Allaha dua ediyordu o çocuk benim çocuğum olsun,ama gerçeklerini öğrendikten sonra savaş başladı.
Dilara nı almaya savaşı,Cumali Hakan geri döndü diye öğrendikten sonra çıldırdı.....korkusundan rahat bile uyamıyordu.

Bir gece Hakan onu kaçırdı ama Salih Cumali nin evine kaldı,alamadılar onu. Dilara ve Hakan yeni bir hayat başladılar,Hakan intikam almak istedi ama Dilara bela çıkmak istemedi,oğlun için.

Bir gün birlikte bahçede gizli girdiler uzakta bile bakmak Salih'i yetiyordu,Cumali Dilara'yı fark etti.....

(çocuk) Salih: anne ?annem gelmiş

Koşmaya başlar

Dilara: oğlum
Salih: anne

Annesinin kokusunu ne kadar özlemiş,koşarak sarılmak istedi ama Cumali onu yakaladı

Salih: bırak annemi görmek istiyorum baba bırak
Cumali: nedim al şunu
Nedim:....
Salih: bırak beni bıraak nedim abi
Dilara: CUMALİ OĞLUMU BİRAAK
Cumali: oğlumuz için daha önce düşünecektin
Dilara:SAAAALİH
Cumali: o adamla ile kaçmadan önce
Dilara:.....
Hakan: gel Dilara bırak alacağız onu soz
Dilara:......

elinin tutayarak  gittiler

Cumali onların peşine hiç bir zaman bırakmadı ki......

Dilara 9 ay hamileydi,karnında Yamaç vardı,ağır hissetmeye başladı evde yalnızdı.....

Tek başına,o küçük evde doğum yaptı,Yamaç hayatta geldi zaman,nefes almak başladı zaman babası öldü......Annesini de üç yaşında kaybetti.....onu anneannesi büyüdü.

•KIRIK KALPLER•Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin