Part 11(Z&U)

340 27 6
                                    

Zawgyi

"တီ......တီ.....တီ....."

အိပ္ေမာက်ေနေသာထက္ရွိန္ဝါ၏ သာယာလွပေသာ နံနက္ခင္းကို လာေရာက္ေႏွာင့္ယွက္ေသာ ဖုန္းျမည္သံ.......

ေလးပင္ေနေသာမ်က္လံုးတို႔ကို အားယူကာဖြင့္ၿပီး နာရီကိုၾကည့္လိုက္ေတာ့ လက္တံတို႔ၫႊန္ျပေနသည္က မနက္၈နာရီ

"ဟာကြာ မနက္ ၈နာရီဘဲ ႐ွိေသးတာ ဘယ္မေအေဘးက အားအားယားယား ဖုန္းေခၚေနတာလဲကြာ"

မ်က္စိႏွစ္လံုးကို လက္ႏွစ္ဖက္ျဖင့္ ပြတ္သက္လ်က္ ဖုန္းေခၚသူအား ေမတာၱပို႔ေနေသာ ထက္႐ွိန္ဝါ.....

မနက္ခင္း ေနေရာင္ျခည္ႏုတို႔သည္ ျပတင္းေပါက္မွန္မွတဆင့္ မ်က္ႏွာေပၚသို႔ ျဖာက်ေနေသာေၾကာင့္ က်ိန္းစက္ေနေသာ မ်က္လံုးမ်ားကို အားယူ၍ဖြင့္ေနရသည္။

ဖုန္းေခၚသူ နာမည္ကိုပင္မၾကည့္ဘဲ ေကာက္ကိုင္လိုက္ကာ

"ဟယ္လို....ဘယ္သူလဲ"

အိပ္ေရးမဝေသးေသာေၾကာင့္ ေဒါသ သံတို႔က အဖ်ားစြတ္လ်က္...

"ေဟ့ေရာင္...ထက္႐ွိန္ဝါ အကုိကုိ ဘယ္လိုေလသံနဲ႔ ျပန္ထူးလိုက္တာလဲ....."
တစ္ဖက္က ျပန္ေျပာမွ ထက္႐ွိန္ဝါလည္း မ်က္လံုးျပဴးကာ
Contact nameကိုၾကည့္လိုက္ေတာ့မွ သူ႔အကုိေနထက္လင္း...

ထိုအခါမွ အသံခ်ိဳေလးႏွင့္......

"ကိုျကီးကလည္းဗ်ာ.....မသိဘူးေလ....။ တစ္အိမ္တည္းေနၿပီး ကြၽန္ေတာ့္ကို ဘယ္ႏွခါဖုန္းဆက္ဖူးလို႔တုန္း....၊ ေျပာစရာ႐ွိရင္ အခန္းထဲလာေျပာေလေျသာ္..."

"က်စ္....ဒီမွာငါက ျခံဝေရာက္ေနၿပီ...အလုပ္ကိစၥေပၚလာလို႔သြားရေတာ့မွာ..။
ဒီမွာ ကိုစိုးက မင္းမႏိုးေသးဘူးဆိုလို႔ ဘယ္ႏွနာရီ႐ွိေနၿပီတုန္း.....ေက်ာင္းသြားရေတာ့မွာကို..ေဟ့ေကာင္ထေတာ့... "

"ဟုတ္ကဲ့ပါကိုျကီးရယ္...ဒီမွာ ညက အိပ္တာေနာက္က်သြားလို႔ ခုကိုျကီးဖုန္းဆက္မွ ႏိုးတာ......။ဒါဘဲဒါဘဲ ေက်ာင္းသြားဖို႔ျပင္လိုက္အံုးမယ္...."

"ေအးေအး ျမန္ျမန္လုပ္.....ဒါဆိုဒါဘဲ ကုိကုိလည္း သြားေတာ့မယ္...."

"ဟုတ္ဟုတ္...."

"တီ....."

ဖုန္းက်သြားသည္ႏွင့္ ထက္႐ွိန္ဝါလည္းအေၾကာဆန္႔လိုက္ၿပီး ကုတင္ေပၚမွ ဆင္းကာ အခန္းျပတင္းေပါက္ က်ယ္ႀကီးကို ဖြင့္လိုက္ေလရာသာယာလွေသာ မနက္ခင္းေလး.....

ေႏွာင္ဖဲြ႔ျခင္းWhere stories live. Discover now