- Hű! itt laksz? Képedtem el amikor megláttam a hatalmas épületet.
-Valami olyasmi. És jó lenne ha csöndben ámuldoznál ,amíg a szobámhoz érünk.Nem kéne fölverni a többieket.
-Bocsánat...
Nemán sétáltunk egymás mellett. Legszívesebben körbe jártam volna az egész házat de nem lehet. Most Szorít az idő és bàrmikor fölkelhetek.
-Aludhatsz a kanapén... mutatott a díványra miután becsukta magamögött az ajtót.
-Köszönöm. Rebegtettem hálassán a pilláimat.
-Bele ment valami a szemedbe? Nézett furán
- N..Nem hajtottam le a fejemet
-Tök mind egy... . Van Kaja a hűtőben .én a fürdőben leszek. Szolgàld ki magad.
- Egyépként Yume vagyok! Kiáltottam utána
-Egyépként meg nem érdekel! Vàgott vissza.
- Bunkó..morogtam az orrom allatt.A konyhában gyorsan feltaláltam magamat. Anyámnak hála kitanúltam a főzés fortélyait így pár perc alatt összeraktam egy vacsoràt. Természetesen két személyre.
- Te meg mit művelsz?
-Vacsoràt főztem. Fordúltam mosolyogva a fiú felè. De majdnem lejtettem a tànyért amikor megláttam. Fekete haja vizesen lógótt a szemébe a derekára egy törülközőt csavart. Most jobban szemügyre tudtam venni mint a sötétben. Testén szállkásan megfeszűltek az izmok. Szeme sötétszürke de a karikàk meglàtszódnak alatta . És nagyjából Százhatvan cm lehet . Arca sápadt. első ránèzésre olyan mint ha beteg lenne.
-Szólj ha Befejezted a bàmúlást..forgatta a szemèt.
-Bocsánat...Megvártam amíg fölveszi a ruháit majd kimertem neki a vacsorát.
-Ki tanított meg főzni? Kérdezte
-Anyám.. de még van hova fejlődnöm.
-Ez nagyon finom.dicsérte meg amikor belekostólt.
-Köszönöm.. pirúltam el..
-De holnap akkor is el kell menned innen.
-Nem kell várni reggelig..mert.*****
-Yume! Elaludtál! Dörömbölt a hugom az ajtón
Yume! (Nyitott be) - Itt kiabálok már öt perce. Anya felküldött hogy nézzek be . Csak mert Eltűntél órákra...
-Szétszakad a fejem ne üvölts már! Rivalltam rá.kicsit durvábban a kelletnél.
- Mitől zakkantál meg?
-Menj ki! Nemsokára Megyek utánad.Idegesen beltúrtam a hajamba. Lehetséges Volna? beszéltem az álmomban emberekkel és be is mutakoztam nekik?.
Előhlásztam a füzetem .Gyorsan leírom mielőtt elfelejtem.****
-Mikasa Ackerman? Nézett rám kérdően Aya mikor elmeséltem neki az álmomat.
-Halkabban.(csititottam le)de igen..
-És vacsoràt föztél egy sexy csàvónak? Hmm mesélhetnél még.
-Ez egyáltalán nem vicces. Mordúltam rá. Hozzàteszem a nevét sem àrúlta el mellesleg lekezelő és bunkó stílusa van. Nem az estem
-szerintem meg egyérleműen az eseted.nevette el magàt. Csak kàr hogy az álmodban jelent meg.biggyeztette le a szájàt. Hé! Az nem a sràc tegnapról? Nézett az ajó felè. - eléggé elveszettnek tűnik.
-Eszed ágába se jusson. Próbáltam szemkontaktussal hatni rá de nem jàrtam sikerrel.- Akio!! Intett a fiúnak.
-Jó szerintem meghallota ülj le! Hallod Aya!!!
- A mi osztályunkba fogsz járni? Támada le
-Úgy tűnik. Dobta le magát a mellettem lévő padba.
- Yume?.. ha jól emlékszek. Nyújtotta felém a kezét.
-Te meg honnan? Képedtem el teljesen mikor belenéztem a szemeibe.
YOU ARE READING
Álmaimban(1 rész)Befejezett18+
Fanfiction"Álmodni annyi, mint jelen lenni valahol ami nincs"