~ Hallgass rám

295 26 0
                                    

- Miért érdekelnek a titànok? szólt utánam
(Hát így hívják őket?)
- Megjelentek àlmomban(torpantam meg).
-Most jól figyelj ide! Fordúlt felém. Ne csinálj hülyeséget! Vagy különben...
-Különben? Néztem rà értetlenűl
-Meghalsz! Hangja  hirtelen  megváltozott. Szemeit belefúrta az enyémbe. De meg se tudtam szólalni
-M..miért mondod ezt? ..nyögtem ki végűl.
-Gyere! Ragadta meg a karomat..
-Hé eressz el! Nem megyek veled addig sehova amíg nem adsz egy éssszerű magyaràzatot. Rántottam ki magam a fiú szorításàból
- Ha nem tudod megvédeni magad meghalsz az a világ nem olyan mint amilyennek te elképzelted.
- ..nem képzeletem semmit .. tiltakoztam.. hidd el nem én irányítom az álmaimat. De úgy beszélsz mint aki tud segíteni
- Figyelj... ha túl akarod élni csatlakoznod kell Felderítő Egységhez. Keresd föl Erwin Smith-t ő majd segít.  Találkoztàl eddig bárkivel is onnan? Kérdezte hirtelen...
- I..igen. Mikasa Ackerman-al
- Csak ennyi?
-És... még egy fiúval is de neki nem tudom a nevét..illetve nem mondta meg.
-Hol vagy éppen?
-Tessék ez meg milyen kérdés? Kerekedett el a szemem. Itt állok elötted.
-Nem!! Úgyertem álmodban.
-Nála...
-Pontosabban?
- Annál a fiúnál vagyok.
- oké reggelig maradj is ott.
- és aztán?
- Te figyeltél ràm egyáltalán? Mondtam már kit kell megkeresned. 
-Mi történik a túloldalon amikor felébredek? Kiàltottam utána.
-Semmi..mondta azzal eltűnt a lépcsőfordulóban.
-Kösz...(motyogtam magamba) -ezzel aztán sokat segítettél.

Otthon fáradtam dobtam le magam az ágyra. El kell valamivel foglanom magam hogy ne hunyjam be a szememet. Megcsörgtettem telefonon Ayat hogy elmeséljek neki mindnet.

-Honnan tud ennyit  egy olyan világról ami nem is létezik?kérdezte mikor befejeztem a történetet
-Nem tudom..talán ő is átélte ugyan ezt.. Olyan fáradt vagyok Aya.. muszáj  pihennem egy kicsit. Ásítottam bele a telefonba.
- Yume! ha igaz amit a fiú  mond akkor ez nagyon veszélyes.
- De az nem a valósàg... ha ott meghalok akkor..
-Pontosan...  nem tudod mi fog történni ezért akar Akio megmenteni tèged.
- eleinte csak képek vagy foszlányok jelentek meg  de most meg küzdenem kell.
És ha ott történik valami ?
de közbe felébredek?
-A lényeg hogy mindent jegyezz föl. Ez nagyon fontos.  Most megyek (köszönt el) utána nézek pár dolognak. És Yume..ne essen bajod.

Amikor letettük  a telefont még percekig űltem földön.  Bármibe is csöppentem végig kell csinálnom.
________________________________
Amíg nem kelek föl van időm. Igaz csak pár órám van,de addig ki kell derítenem mindent.

-Azt ne mond hogy egész  este fennt voltál.. jött az ágyból egy dörmögő hang mikor elhúztam a függyönyt.
-Nem tudtam aludni...
De Válaszként  csak a fejére húzta a takarót
-Azt már nem! Rángattam le róla. Így félmeztelen testét ujra megcsodálhattam  ami akármennyire  is vonzó  a jozan eszemet akkor  sem veszíthetem el.
-Eszednél vagy? Kapott a takaró után de olyan nagy lendülettel rántotta  meg amitől  én is az ágyra zuhantam.. pontosabban a fiú mellkasára. Zavaromban nyeltem egyet majd kínosan föltápászkodtam.
- szerencsétlen ... morogta magába miközben a fürdőszoba felé sétált
A beszólását elengedtem . Ha azt akarom hogy elvigyen Mikasa-hoz, le kell nyelnem a sértő megjegyzéseit. 
Amíg várakoztam felvilágosodtam  egy pár dologrol.. Akio-val kapcsolatban.Aki mint kiderűlt sokkal többet tud mint amennyit én hittem.Ezenkívűl Ackerman.. éppen úgy mint Mikasa.. Lehetséges volna hogy? Esetleg rokonok? De hát ez teljességgel lehetetlen hiszen két világról beszélünk.

Álmaimban(1 rész)Befejezett18+Donde viven las historias. Descúbrelo ahora