~Yume Ashida~
-Most miért némúltál úgy el? Kérdezte
-Csak gondolkoztam egy kèt dolgon
-Még mindíg Petrán kattogsz? Engedd màr el..forgatta a szemét.. -Règen volt és meghalt..
- Tudom de...
-Nincs de! Vágott tarkón
-Hé..kaptam a nyakamhoz. -Ezt meg miért...?
-Azért hogy benőljön végre a fejed lágya...
Még mindíg egy HALOTT lány miatt aggódsz? hangsúlyozta ki főleg a halott szót.
- Oké befejeztem.. sóhajtottam.. nem hozom szóba többet meg amúgy is a te hibàd volt hogy előhoztad. Tettem keresztbe mérgesen a kezem
-jesszus hány éves vagy te? Csóválta a fejét
-Tizennyolc húztam ki magam büszkén. - És Nem kell lenézni attól hogy te kèt évvel időssebb vagy nálam. Mondtam sértődötten.
-Tizennyolc? Döbbent le. -Hát a viselkedésed alapján elöszőr tizenötnek hittelek..
Pislogás nélkűl meredtem rá..
-Elöszőr is.. nekem vágsz egy párnát csak úgy a semmiből.. másodszor azzal fenyegetőzől hogy eretvágsz.. ha sajnálni mernek. Màr bocs de ez amolyan feltűnésiviszketegség gyanús.. minek akarsz mégnagyobb kárt tenni magadban amikor így is majdnem meghaltál..hmm? Hajolt közelebb és a válaszomat vártaHàt ebbe rendesen beletalált..
-m...mert úgy is meghalok.. dörmögtem
-Erről beszéltem.. (forggatta a szemét)
-Mármint nem itt.. úgyértem a valósàgban sütöttem le a szemem
A fiú kérdően nézett rám. És ha màr belekezdtem elkell mondanom neki mindent.- Én...valójában nem vagyok itt..
-Ezt nem értem..
Ahogy meséltem neki a történetemet arca végig semleges volt.
-ma reggel az orvos.. megállapította hogy tüdőrákom van.. (magyaráztam)
-Tüdőrák? Akkor Valójában most alszol? És csak megálmodod ezt a vilàgot?
-Igen.. de valahogy az álom és a valósàg összekapcsolódik. És Erre a kèrdésre még keresem a vàlaszokat.. Ismerek egy Akio nevezetű fiút aki szintén Ackerman és illyesztően hasonlít a hadnagyra viszont ...a belső tulajdonságaik teljesen eltérnek egymástól. Ha itt meghalok akkor minden emlékem elveszik rólatok.. amivel semmi gond nem lenne ha...
-Ha bele nem szerettél volna Levibe.. fejezte be a mondatot.
bólintottam.. majd a kezembe temettem az arcomat. -Ez is csak velem történhet meg... dörmögtem..
-Ezesetben..van még egy megoldás..
-Micsoda? Kaptam föl a fejem.
-Összeraktam közbe a dolgokat és arra jutottam hogy itt mindenképp meg kell halnod hogy a valósàgba legyőzd a Rákot... ami azt jeleni hogy kénytelen leszel áldozatot hozni ..
- úgyérted..
-Pontosan.. véget kell vetned ennek a románcnak ami köztetek folyik minnél hamarabb
- Yume Csak gondj anyádra a testvéredre a barátaidra és arra hogy mennyire szeretnek ott téged. Nem lehetsz ennyire önző
-Önző? Szaladt fel a szemöldököm.
-Igen.
-De hát Anyám is követte az álmait és úgy talalkozott apámmal.. elmesélte hogy senki mást nem szeretett rajta kívűl. (Csattantam fel)
-Még mindíg nem érted? (Sóhajtott) -a szervezeted nem fogja bírni azt hogy két vilàgban vagy egyszere!! Fogd már föl végre!Igaza van..bármennyire nehèz elfogadnom de hamarosan döntést kell hoznom.
****
Már sötét volt mikor visszaértünk. Szerencsére észrevétlenűl betudtam menni a szobámba.
-Huhh..zártam be magammögött az ajtót. -Ez meleg volt támasztottam neki a hátamat.
- Elmesélnéd hogy hova tűnt a mardék eszed?Ashida? Jött egy hang az ágyam felől.
Összerezzentem. Majd Felkapcsoltam a villanyt és a Hadnagy mérges tetkintével találtam szembe magamat. A Meztelen felsőteste belezavart a képbe így egyetlen összetett mondat sem jöt ki a számon.
-h..hát te? Sütöttem le a szemem.
- Én ugyan ezt kérdezhetném.. tette keresztbe kezét
-Csak Sétáltam (Hazudtam)
-Felszereléssel? Akkor Jó hosszú séta lehetett.
Nem szóltam semmit csak elindúltam a fürdőszoba felé, de a Levi gyorsabb volt megragadta a csuklómat. És az ölébe rántott .
-Akkor hogy is volt ez? kérdezte
- Sehogy.. feleltem egyszerűen. Majd kimásztam az öléből. - Lezuhanyzok mire visszajövök megtennéd hogy felöltözöl és kifáradsz a szobámból?
Nagyon nehéz volt ellenálnom a kisértèsnek..de ha leakarom győzni a betegsègem akkor.. áldozatot kell hoznom ahogy Eren mondta.________________________________
❤️Sziasztook❤️
itt is van a kövi ha tetszett Vote vagy Comment
Ui: Szerintetek meddig sikerűl Yume-nak tartani a távolságot?
_____________________________
YOU ARE READING
Álmaimban(1 rész)Befejezett18+
Fanfiction"Álmodni annyi, mint jelen lenni valahol ami nincs"