《 baba dekhe zoi ne kiya Kia 》
Zainab ne shikayaty ki thi Mr akhtar ke room mai enter hote hoe... balo ki dhili poni ki hoi thi pink colour ka kurta trouser pehne hoi thi...
Usse dekh kar Mr akhtar ne apne hath mai pakri file ko band kiya tha or apne pas bed par rakhi thi...
Unhe samjh agaya tha aj phir se unki samjhdaar beti ne koi samjhdaati ka kam kiya hai...
《 ab kiya kardia usne 》
Apni eyeglasses theek karte bole the...
《 kuch nahi baba mai kiya kar sakti ho 》
Room mai enter hoti zoya ne bola tha baalo ka messy bun banaya hoa tha white jeans ke uper purple colour ki shirt pehni hoi thi uske muh par kuch laga hoa tha jisse Saaf pata chal raha tha usne kuch khaya hai wo bhi bacho ki tarha...
《 kuchhhhh nahi kiya tumne 》
Zainab ko tu jaise sadma laga tha...
《 acha acha mujhe koi batay ga kiya hoa hai 》
《 baba Maine jo cake ka beater banaya tha wo isne kha liya... ab mujhe sari mehnat wapis karni pare gi.. 》
Zoya ko ghorte hoe kaha tha..
《 bake hone ke bad bhi tu khana hi tha na tu Maine abhi kha liya 》
Masoomiyat ki inteha thi.. jis par zainab ka dil kiya tha uska gala dabade...
《 beta wo bake nahi tha kaise kha liya 》
Herani se poucha tha..
《 baba wo mai na phone par baat kar rahi thi ke pata nahi chala mere samne kiya para hai apne dehan mai Maine kha liya.. lekin tha wo maze ka 》
《 baba apko pata hai Maine bola tha isse kitchen mai meri thori si help karde 》
Zainab ne unke pas baithe hoe kaha tha...
《 tu baba Maine khane mai madat ki na 》
《 han ye tu hai 》
Unke zoya ki side lene par zainab ne dono ko ghora tha...
《 baba this is not fair ap humesha iski side lete hai 》
Zainab ne muh pholate hoe bola tha jis par zoya ne usse zuban dikhai thi or Mr akhtar hase the...
《 say sorry 》
Zoya ko ankho se ishara kiya tha...
《 acha na ab naraz na ho am sooooo sorry next time nahi khati pakka 》
Zoya ne zainab ko side hug karte hoe kaha tha... jis par zainab halka sa muskurai thi...
《 pakka na 》
Zainab ne poucha tha..
《 han agli bar mai kuch or karo gi 》
Dhettai ki inteha thi waise zoya mai.. jaha Mr akhtar ka kehka chora tha wahi zainab ka dil uska sar pharma ka kiya tha isse pehle ke zainab kuch bol pati Ms akhtar room mai a gai thi..
《 baaasss Karo tum dono kitna larti ho or han anam bhabhi ki call ai thi wo log aj araha hai engagement ki date final karne tu theek se tayar hona.. 》
Zainab or zoya ko chup karwane ke kuch time baad unhe Ms sikandar ki call ka yaad aya tha.. zainab ko apni dil ki dharkane teez hoti mehsos ho rahi thi.. ab wo zainab or zoya room se bahar Jane hi lagi thi jab Ms akhtar ne zoya ko roka tha..
《 zoya khabar dar agar aj koi ulti sidhi harkat ki tu yaad rakhna 5 din Tak tumhe koi painting or garden mai Jana mana or is baar tumhe tumhare baba bhi nahi bacha pay ge tu dehaan rahe 》
Ms akhtar ne zoya ko dhamkaya tha jo ke kafi had tak kamiyah bhi hoi thi.. Mr akhtar or zainab ne apni hasi ba mushkil roki hoi thi.. pata jo tha zoya painting kiye bina nahi reh sakti or na hi gardening kiye bina.. jaan bastin thi uski un dono mai.. zoya tu unki dhamki par jhatka laga tha yani aise kaise choti choti galtiyo ki itni bhari saza ye tu nainsafi hai..
****************
Royal blue three piece suit pehne baal gel se set kiye wo bohot ki handsome lag raha tha..
《 bro ready? 》
Room ka door knock karne ke bad wo room mai enter hoa tha shark gray three piece suit pehne baal gel se set kiye apni eyeglasses theek karte hoa bola tha..
《 yup 》
《 waise bhai meri to be bhabhi 》
《 adyan chup kar or chal.. 》
Isse pehle adyan apni baat pori karta aliyan ne uski baat karti thi janta jo tha ke wo bolne kiya wala hai.. aliyan kehkar bahar ki taraf bhar gaya tha..
Adyan hasta hoa uske piche..Black three piece suit pehne gari mai Bilal kuch gifts car mairakh wa raha tha..
Jaha Sara anam or aliyan pehle gari mai nikal gay the wohi adyan or Bilal kuch dair bad nikle the..
*****************
purple karta trouser pehne dupatta Kandhon par theek se set kiye thi or sar sar pe purple colour ka scarf sahi se liye hoe thi.. sath hi halka magar nazar ane wala makeup kiye zainab apne room ke dressing table ke samne khari thi..
《 tyaar ho gai 》
Byzantium purple karta trouser pehne apne baalo ko scarf mai chopay.. makeup ke naam par halki si natural colour ki lipstick lagai hoi thi or sath mai mascara..
《 han ho gai 》
《 acha waise Maine sona hai AJ aliyan bhai ka bhai bhi araha hai 》
Zoya ne sar sari sa poucha tha..
《 han wo do din pehle hi Turkey se wapis Ayn hai kiyu 》
Zainab ne detail di thi..
《 nahi bas aise hi 》
Zoya ke chery ki muskurahat thamne ka naam hi nahi le rahi thi jisne zainab ko khatre ki ghanti lagi thi..
《 zoi such such batao tumhare is khorafati dimag mai ab kiya chal raha hai. 》
Zainab ne usse pouchna hi behtar samjha ke agar bad mai isne koi garbar ki tu ye pehle se hi koi na koi solution nikal kar rakhe.
《 kuch nahi appi 》
Zainab ka dupatta theek karte hoe boli thi.
《 yaad haina mamma ne kiya bola tha agar koi aisa waisi harkat ki tu kiya hoga. 》
Zainab ne uske andhar ke jagte shararti pan ko Solane ne ke liye subha Ms akhtar milne wali dhamki yaad karwai thi jisse zoya ke chery ke rang badle the.. beshak wo apni painting or gardening se khud se bhi zada pyaar karti thi.
《 wo aliyan bhai or unki family a gai hai wo ap dono ko niche Nimra baji bola rahi hai 》
Mulazima ne akar bataya tha.. nimra Ms akhtar ka naam tha.
《 acha ap chalo hum ate hai 》
Jawab zoya ki taraf se tha.
《 nimra baji ne bola hai zainab baji ap sidha seating room mai Jay or zoya baji ap kitchen mai ja kar ek dafa Sara intezam dekh le 》
YOU ARE READING
The Fear Of Separation ✔
General FictionAslamoalaikum.. Fanaa is my first random story on wattpad and am sure fanaa is much better then my any other story... Give it a try before ignoring it.. ( never judge a book by its cover ).. A short prologue.. bhai wo yaha wapis a gaya hai 》 Adyan...