47

16 6 35
                                    

Adyan or zoya dono stage pe baith hoe the or ek ek kar ke log a rahe the mubarak bad de rahe the or ja rahe the..

Har kuch dair bad kabhi sara akar ushe tease kar ke ja rahi thi tu kabhi Bilal kehne ko aliyan or zainab unhe mana kar rahe the magar kar wo bhi itna hi rahe the jitna wo the..

《 uthna karo tang jitna apni shadi mai seh pao mai bata rahi ho jitna abhi tum karo gi uska double mai kar ne wali ho 》

Sara ushe tang kar rahi thi jab zoya ne usse ankhe ishara se apne pas bolaya tha or uske kan mai aram se bola tha..

Sarah ne piche ho kar usse thora ghora tha..

《 souchna bhi mat nand ho mai 》

Sarah ne nakli gusse se kaha tha..

Jispe zoya ne idhar udhar dekh kar usse zuban dikhai thi.. magar afsos uski ye harkat nimra ki ankho se bach nahi pai thi..

《 ye larki aj ke din tu akal kar le thora hi sahi magar dulhan ki tarha behave karle.. 》

Nimra ne kaha tha jispe mr akhtar ne has kar kaha tha..

《 uska din hai karne do jo kar rahi hai 》

Mr akhtar ne kaha tha or issi baat se usse chir thi ke wo kabhi apni beti ko mana nahi karte the..

Lekin acha bhi lagta tha baap beti mai Yun pyaar dekh kar.. kiyu ke har baap beti mai itna pyaar nahi hota.. hote hai kuch bad qismat baap jo apni betio ko bojh samjh te hai..

****************

mr akhtar ke chocolates, blueberry cake, ice cream or bhi najane kia kia ki lalach ne zoya ko ek ansu nahi rone dia tha apni ruksati ke waqt..

*****************

Sikandar house sab pounch gay the.. kuch dair lounge mai sare baithe the kuch rasme ki thi kuch logo ne jaise dulhan ko dekhna usse baat karni wagera wagera..

Zoya inteha ka thak chuki thi apne heavy dress mai makeup.. makeup bhi itna tang nahi kar raha tha jitna usse eyelashes kar rahi thi.. usse aide hi lag raha tha jaise wo usse koi dushmani nikal rahi hai.. uper se pins hairstyle mai jaha zaroort nahi bhi thi waha bhi pins laga di thi sara ke kehne pe.. uska kehna tha " ahtiyaat achi hai hairstyle lose nahi hoga " lekin wo sar dard jo de raha tha..

" zainab beta tum or sara zoya ko uske room mai le jao baki baate subha ho Jay gi ap sab bhi ab aram karle ap sab bhi thak gai ho gi "

Anam ne zoya ki halat samjh te hoe kaha tha or sath hi udhar baithi arutu ko bhi kaha the.. anam ne zoya ko halki si muskurahat ke sath dekha tha or ankhe halki si band ki thi " it's ok mai samjh sakti ho " ye tha matlab or zoya ne halki si thank you kaha tha..

Jaha zoya ko lounge mai arutu ne ghera hoa tha wahi bahar adyan ko bhi aliyan Bilal or uske kuch cousins ne pakra hoa tha..

" ji mamma abhi bejh ta ho "

Aliyan ko anam ki call ai thi jis mai usne adyan ko andhar bhejne ka kaha tha..

" bas bas bas baki ki baate kal abhi bohot raat ho gai hai sab so jao chalo adyan tum bhi jao thak gay ho ge chalo.. "

Phone cut karne ke bad usne sab ko kaha tha jaha un sab ne muh banaya tha wohi adyan ke chery pe muskurahat ai thi jo ke kab ki gayab thi..

Adyan ko uske room tak aliyan or Bilal chorne gay the..

*********************

《 Maine na wadu kia hoa mujhe prayer mat dede mai Isha ki namaz parlo isse pehle or late ho Jay..  》

Wo dono zoya ko room mai le ay the.. room mai enter hote hi zoya ko gents perfume ne attract kia tha beshak adyan ki perfumes mai choice achi thi... room mai koi decoration nahi thi or ye zoya ko zada achi lagi thi.. kiyu ke zada tar hoti flowers se hai jo bad mai phank die jate hai or ye zoya ko pasand nahi..

Room scheme blue or white mai thi.. bed wall or left side wali wall ka colour denim tha or baki do ka offwhite.. bed wall pe offwhite mai lights lagi hoi thi.. or sath wala bilkul khali thi tha uspe bas ek window thi jisse unke ghar ka garden nazar ata tha or us window ke samne ek offwhite mai swing chair thi bed ke samne dono colour ke mixture ka carpet tha darwaza wali call pe ek denim colour ke frame ki shakal ki mini book shelf thi..

《 idhar hota hai ye 》

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

《 idhar hota hai ye 》

Sarah ne dressing table ke ek drawer se prayer mat nikal ke dia tha or bataya tha.. han mai sar sar hila kar usne apni namaz shoro ki thi.. zainab ke namaz ka rukh bata dia tha.. uske namaz shoro karne ke bad wo dono bhara nilke hi the ke samne se ata wo teen nazar ay the..

Sara or zainab ne shararati si smile or dosre ko pass ki thi or adyan ka rasta roka tha or adyan chira tha pehle wo or ab ye do..

《 kaha chale 》

Zainab ne shararat se poucha tha or adyan be andhar ka ishara kia tha phir Jane laga tha jab usse wapis roka tha..

《 kia chahiye ap dono ko 》

Bechare ne tang a kar poucha tha.. un dono ki hasi nikalte nikalte roki thi.. kabhi kabar hi adyan Yun desperate hota hai or aj tha wo..

《 payment 》

Zainab ne kaha tha..

《 jane do bechare ko 》

Aliyan ne apne bhai ki side li thi..

《 bilkul bhi nahi 》

Dono ne sath kaha tha..

《 yaar jitne paise the Maine ap dono ko de die the yaad kare nikah ke bad 》

《 wo tu agal case tha or waise bhi usse guzre time bhi kitna ho gaya hai.. 》

Zainab ne kaha tha..

Aliyan ko apne bhai oe thora sa bilkul thora sa raham aya tha or usne apne wallet mai jitne paise the nikal kar un dono ko die the..

《 waise na na adyan bhi konjosi ki had hai aliyan bhai ne apni shadi ne mujhe or zoi ko gift dia tha or ap dekhe 》

Sarah ne paise pakar te hoe kaha tha..

《 bhai ne apni marzi se die the or mujhe nahi nahi ap dono ko kuch dena.. 》

Adyan ne muh bana kar kaha tha.. jis pe un dono ne usse ghora tha..

《 bolna apni biwi ko subha tum hare liye nashta banay.. 》

Zainab ne kaha tha usse ghor ke or wo dono waha se chali gai thi..

The Fear Of Separation ✔Where stories live. Discover now