As pas khare students in dono ko dekh rahe the magar unki madat karne age nahi bhare the..
Zoya bhi ab larkharane lagi thi dard ki lehre uth rahi thi uske pao par...
*************
Adyan kab se baitha gari mai Sara ka intezar kar raha tha.. magar uska naamo Nishan kahi nahi tha.. tang a kar usne Sarah ko call ki thi..
《 Sara kaha ho yaar jaldi ao 》
Adyan ne kaha tha.. magar dosri taraf se ane wali awaz ne uske sar ke uper se asman khinch liya tha..
《 adyan aaaaahhh please idhar ah 》
Dark ki waja se isse bola nahi ja raha tha..
《 zoya kaha ho kiya hoa hai.. 》
Gari se utar te hoe usne poucha tha.. usse apna dil dobta mehsos horaha tha..
《 hall 8 ke pas hai 》
Mushkil se bola tha..
Adyan ne phone band kiya tha or andar ki taraf dhoor lagai thi.. gate ke pass khare kuch students se hall 8 ka poucha tha.. or us taraf bhag para tha..
Bhangne ke kuch doo minute bad wo hall 8 ke samne aya tha.. or samne ka nazar dekh kar uski ankhe phail gai thi..
Behosh hoi Sarah ko zoya ne kandho se pakra hoa tha take gir na jay Sarah ke sar se khoon nikal raha tha.. shayad diwar par lagne ki waja se tha.. or zoya ke pao se khoon nikal raha tha.. shisha kafi bori tarha laga tha pao ke niche se sath sath pao se thora uper bhi laga tha magar waha shisha phasa hoa nazar araha tha..
Adyan jaldi se ja kar usne Sarah ko pakra tha..
《 can you please help me 》
Adyan ne pas khari larki se poucha tha.. jo halka sa sar hilaya agay ai thi..
《 usse udhar bithao 》
Adyan ne zoya ki taraf ishara karte hoe kaha tha..
Us larki be zoya ko pas pare bench par bataya tha..
Adyan ne apni pocket mai se hankey nikal kar Sarah ke sar par rakha tha..
《 idhar hi baitho mai Sara ko gari mai bhita kar ata ho 》
Adyan ne zoya ki taraf dekhte hoe kaha tha.. jiska chera dard se laal ho chuka tha ankho se ansu nikal rahe the shayad dard ki waja se..
Zoya ne na bolna chaha tha magar bol nahi pai thi.. dard ke hatho majboor thi na nahi kar pai..
Sara ko sambhalta usse gari mai back seat par bhitaya tha.. ab uske sar se hankey hatha kar uska dupatta uske sar pe zor se band dia tha take khool nikal na kam ho jay..
Usse bheta te hi wo zoya ke pas gaya tha.. jo abhi apne pao ko dekhne ki nakam Koshish kar rahi thi..
Zoya ke pas wo zameen par gotno ke bal baitha tha..
Pao uska hilane ki Koshish ki thi magar dard ki waja se uski cheek nikli thi..
Uske pao se uska sandal utara tha..
《 aaaahhhh aram seeee 》
Sandal utarne ki waja se uske pao mai dard ki lehre uthi thi.. wo bas han mai sar hila paya tha.. pao ke uper wala shisha wo nikal nahi sakta tha abhi.. isliye usne zoya ke bag se uska step utara tha..
《 mera bag kharab ho jay ga adyan plz na karo kuch or use karlo mera bag ka step chor do 》
Zoya ko abhi apne pao se zada apne bag ki zada fikar hoa tha.. or adyan ne usse ignore karna hi sahi samjha tha... usse ignore karta usne uske zakham se thora uper zor se banda tha..
《 chal pa rahi ho 》
Usse khara karta hoa usne poucha tha..
《 nahi magar chalna pare ga 》
Zoya ne kaha tha.. awaz se pata chal raha tha wo kitne dard mai hai..
Adyan ne usse isse pakra hoa tha jisse uska sara wazan adyan par tha pao par wazan nahi ane dia tha gari mai back seat par uski bhitaya tha..
Uni se hospital ke raste mai adyan ne aliyan ko call kar ke sari situation ka bata dia tha or hospital call kar ke emergency mai stricture ready rakhne ka kaha tha..
Pori Koshish ki thi usne ke gari ko koi jhatka na lage or zoya ko or Sara ko takleef na ho..
Emergency ate Sara ko jaha word mai le kar gay the wahi zoya ko dressing room..
Adyan Sara ke sath tha sar par zada chot nahi ai thi.. dar ki waja se wo behosh hoi thi.. uski sar ki dressing ho gai thi or usse glucose ki drip lagi thi..
Wahi dosri taraf zoya ne emergency room sar pe uthaye hoa tha..
《 dr please ay 》
Nurse me adyan ko bolaya tha..
Aliyan or zainab bhi a chuke the.. mr akhtar ko nahi bataya tha kiyu ke wo ek important meeting mai the..
Zainab ka dil dobta usse mehsos hoa tha zoya ki halat dekh kar..
Adyan zoya ke pas zameen par baitha tha.. adyan ne apna hospital coat pehn liya tha..
《 ye kiya kar rahe ho hatoooo 》
Adyan ne uske pao se shisha nikalne ki Koshish ki thi.. jis par zoya ne bola tha..
《 dekhne tu Dona 》
Adyan ne kaha tha.. zoya se zada is waqt adyan ko takleef ho rahi thi.. usse is haal mai dekh kar.. magar usse is waqt pursakoon dekhana tha take wo or panic na ho..
《 nahi mujhe ghar Jana haiii 》
Zoya ne rote hoe kaha tha..
《 zoi dressing karwa lo phir chalte hai theek hai 》
Zainab ne samjhna ki Koshish ki thi..
《 nahi mujhe ghar jana hai babaaaaaa 》
Is waqt wo kisi do saal je bache se kam nahi lag rahi thi..
《 injection 》
Adyan ne nurse ko kaha tha.. or zoya ki ankhe phaili thi..
《 kiya maltb injection agar tumhe mujhe injection lagaya na tu mai tum par case kardo gi 》
Zoya ne kaha tha..
《 theek hai kar dena 》
Adyan ne aram se kaha tha..
《 eeeekkkkk min sara kaisi hai usse mujhse zada chot ai hai 》
Zoya ko sara ki yaad ai thi..
《 wo bilkul theek hai tumhe abhi apna souchna chahiye..》
Adyan ne kaha tha..
《 adyan please please na karo dekho mai tumhari har baat mano gi bas injection na lagao please 》
Zoya ne kaha tha adyan ka hath side par karte hoe..
《 shadi karo gi mujhse 》
Adyan ne poucha tha.. zoya ne usse ghoora tha.. wahi aliyan ki hasi choti thi.. yani use is waqt bhi apni shadi ki pari thi..
《 tumhara khoon kardo gi.. mai bata rahi ho mai tumhe mar mar ke dumba bana dogi 》
Zoya ne dhamki di thi.. adyan halka sa muskura dia tha..
《 Bhana dena 》
Abhi kuch drs andhar ay the.. jab adyan ne kuch ishara kiya tha..
YOU ARE READING
The Fear Of Separation ✔
General FictionAslamoalaikum.. Fanaa is my first random story on wattpad and am sure fanaa is much better then my any other story... Give it a try before ignoring it.. ( never judge a book by its cover ).. A short prologue.. bhai wo yaha wapis a gaya hai 》 Adyan...