《 tu kiya tum hospital se resign kar do ge ? 》《 nahi 》
Gehra sans lete hoe bola tha..
《 phir kiya plan hai tumhara 》
《 bhai plan tu bas uski barbadi hai... maine soucha hai hospital ke bad office ajata karo ga 》
Samne pare juice ka glass uthaya hoe bola tha...
《 theek.. tu phir office mai milte hai baki ki discussion waha hogi 》.
Aliyan ye kehta office ke liye nikal gaya tha or adyan hospital ke liye or humesha ki tarha zainab or anam ek dosre ko bebasi se dekhte reh gay the
《 kiya zaroorat thi aliyan bhai ko is magroor insan ko apne sath lane ki meri ye tu baat nahi hoi thi unse 》
Gusse se usne zainab ke kan mai halki awaz mai bola tha... magar afsos wo itni bhi halki nahi thi ke samne khare in do shaks ki sunai na de...
Wo log is waqt Islamabad ke kisi mall mai khare the... asal mai aliyan zainab se milna chahata tha isliye zoya ke sath mil kar ye usne plan banaya tha... aliyan ne anam se permission li thi uske bad zainab ke parents se magar zoya ka kehna tha ke zainab ko surprise dena chahiye magar usse kiya pata tha surprise usse hi mil Jay ga wo bhi itna bora ( adyan)
Wo dono humesha ki tarha three piece suite mai the... sea green kurta trouser pehne sar pe sahi se scarf liye thi wahi zainab sky blue kurta trouser pehne sar mai dupatta liye thi...
《 lagta hai apko mera yaha ana kuch acha nahi laga 》
Mudham awaz mai bola tha uske chehry ki muskurahat ne zoya ka dil jala ke rakh kar dia tha...
《 ji nahi kuch nahi Sara bilkul acha nahi laga tha... 》
Isse pehle ke wo age kuch ulta sidha bolti zainab ne api koni zoya ko Mari thi take chup ho jay... magar wo zoya hi kiya jo us magroor insan ko dekh kar chup ho jay...
《 apppii.. aliyan bhai ye cheating hai baat sirf apki hoi thi 》
Usne aliyan se shikayat ki thi...
《 meri bahan relax ye magroor insan tumhare liye hai 》
Chehry par muskurahat thi... jaha adyan ka kehka na chate hoe bhi chota tha wahi zainab ne bhi nakam koshish ki thi apni husin Rokne ki... or zoya ko tu jaise sadma hi lag gaya ho...
《 k.. y.. b.. ke .. ye.. matlab.. ?》
Ankhe Herat se pail gai thi gala khusk ho gaya tha jiski waja se bola tak nahi ja raha tha usse...
《 matlab ye ke aliyan bhai or bhabhi tu sath chale Jay ge phir bachi tum... tum akeli rehna jao is liye mai yaha ho tumhare liye... tumhe company dene ke liye...》
Usne apni hasi rokte hoe bola tha... phir kuch dair ke liye roka phir sharart se bola..
《 waise tumhe kiya laga 》
Apni eyebrows sawaliya andaz mai uthate poucha tha.. jis par ka chehra laal par gaya tha..
《 mu.. mu.. mujhe.. mu..mujhe kuch nahi laga 》
Sab ke chehry par muskurahat thi siway zoya ke..
《 pakka na agar kuch hai tu tum mujhe mere kan mai aram se pata sakti ho.. 》
Kehne ko usne aram se bola the.. lekin itne aram se zaroor bola tha zainab ne on chaar ke ilawa koi sun na sake...
Un sab ke liye apni hasi rokna mushkil hota ja raha tha... zoya ne ek nazar apni bahan ko dekha tha joke apni taraf se masoom banne ki koshish kar rahi thi... phir samne khare in dono ko or akhir usne apna sar jhoka liya tha ye baat tu usse samjh aahi gai thi ke aj in sab ka mood bohot acha hai jiske waja se wo usse bhigo bhigo kar mare ge...
《 acha ab isse pehle ke late ho or ghar se call ajay hum apni shopping kar lete hai hai chale zainab 》
Shayad aliyan ko zoya par thora Taras agaya tha.. jis ki waja se usne usse ye sab bola tha... ye kehta wo zainab ko apne sath le gaya tha... unke Jane ke bad adyan uske samne jhok kar bola tha..
《 chale ya tumhe thora or laal hona hai ? 》
Serious experience the magar awaz mai sharart ab bhi thi... wo sar hilati age ki taraf chal pari thi... kuch bolne ke kabil chora hi kaha tha unhone usse... adyan kafi dair uske piche chalta raha tha chup chap... Akira mai tang akar usne usse uske bazo se pakar kar roka tha...
Zoya usse uski is harkat par dekhti hi reh gai thi...《 tumhara bodyguard nahi ho mai sath mai chalo mere 》
Ye kehta usne uska bazo chora tha
《 hmm 》
Wo bas itna hi keh pai thi...
Samne shop mai adyan ki chalte chalte ek khobsorat se gore par nazar pari thi... simple white net gown tha full sleeve... joke dikhne mai hi simple and unique tha... zoya ka hath pakar tha wo usse us shop ke andhar le gaya tha...
《 mujhe ye white gown dekhana 》
Samne khari worker ko bola tha.. zoya ab bhi heran pareshan si usse dekh rahi thi.. uska hath ab bhi uske hath mai tha...
《 hath.. mera hath choro.. 》
Ba mushkil bola gaya tha usse ye apne hath ki taraf idhar karte hoe..
Adyan ne ek jhatke se uska hath chora tha or apni pocket mai hath dal liya tha...《 aj chor raha ho next time jab pakro gi tu sari zindagi ke liye pakro ga... or tum hath chorwa bhi nahi pao gi 》
Ye kehta usne use uske hath mai white gown pakraya tha jo ke kuch dair pehle hi worker de kar gai thi.. apne hath ke ishare se usse fitting room Jane ka idhar kiya tha or wo chup chap chale gai thi...
《 ajeeb insan hai 》
Wo bas itna hi souch pai thi...
Fitting room mai jate hai usne apni bekabo dharkano ko kabo karne ki Koshish ki thi joke us insan ki waja se kabo mai nahi arahi thi... kuch pal bad wo fitting room se bahar nikli thi... adyan joke uske bahar nikalne ka kab se intezar kar raha tha usse dekhte hi sofe se sidha khara hoa tha...
《 tumne try nahi kiya? 》
Pata nahi wo pouch raha tha ya pata raha tha...
《 wo acutely Maine kabhi aise mall mai fitting room use nahi kiya comfortable nahi thi 》
Usne uses smjhana chaha tha.. or wo kamyab hoi thi.. uske hath se gown pakarta bola tha...
****************
Aslamoalaikum...
How are you all?...
Next chapter soon❤****************
YOU ARE READING
The Fear Of Separation ✔
Narrativa generaleAslamoalaikum.. Fanaa is my first random story on wattpad and am sure fanaa is much better then my any other story... Give it a try before ignoring it.. ( never judge a book by its cover ).. A short prologue.. bhai wo yaha wapis a gaya hai 》 Adyan...