بارت الثلاثون

2.4K 76 7
                                    

يقف شخص بعيدااا قليلا وهو يمسك مسدس وباذنة سماعة بلوتوث.....ينتظر الاشارة ليطلق الرصاصة...

حين جلوس زين مع ادم ويوسف...راي مجموعة من الشباب يتهامسون علي ندي.....كور قبضة يدة ونهض من علي كرسية كاالاعصار ليتجه اليهم يلقنهم درس... لكن قبل وصوله اليهم...انطفات الاضواء....وبعد ثواني اشتعلت ثانيا...لاكن انصدم من اختفاء ندي.. التفت يمين وشمال ليبحث عنها لاكن لا اثر لها اتجه سريعا خارج القاعة...لكن ليس لها اثر ايضا... دخل مرة اخري واسرع لطاولة ادم ويوسف وقال بفزع: حد شاف ندي

يوسف:لا مشفنهاش ليه في ايه

زين بغضب:مش لاقيها اختفت اول ما النور ط...بتر باقي كلماتة حين راي شخصا ما يدلف من باب القاعة...دقق النظر فيها راها ندي...توجه اليها سريعا وجذبها من معصمها حته كادة ينكسر في يدية....واخذها مكان ليس به احد...

ندي بتالم من قبضته:زين هتكسر ايدي...في ايه

دفعها علي الحائط وقال بصوت غاضب:كنتي فين....ردي عليا..

ندي :كنت في الحمام هكون فين يعني...

لكم الحائط بجانبها مما سبب في افزاعها وقال:بقولك كنتي فين...انا لغاية الوقتي هادي معاكي...

ندي بغضب:قولتلك كنت في زفت الحمام ايه مش مصدق...تحب تتدور في كاميرات ولا حاجه اني كنت هناك....

زين بعصبيه:مش انا قولتلك متتحركيش من مكانك بدون علمي...مبتسمعيش الكلام ليه...

ندي:ايه...هو حصل ايه لكل ده...عشان روحت الحمام ونسيت اخد اذنك... هو كمان الحمام هاخد منك اذن عشان اروحة....ناقص لو روحت اشرب اجي اخد اذن...

زين بحدة وامسكها من اكتافها وقال: انتي بتتريقي عليا...اه تاخدي اذن..في كل خطوة تخطيها يا ندي...حته النفس اللي بتتنفسية...

ندي بصوت عالي: ليه كل ده ان شاء الله عليا طار...ولا شغالة عندك بتأمرها....

زين بصوت اجشع:متعليش صوتك عليا احسنلك...عشان موركيش وش عمرك ما شفتية مني....

ندي وهي تدفعه في صدرة:انت بتهددني....لا ورهوني عاوزه اشوفة منك بقااا

زين:يعني عايزة تشوفيه....حاضر يا ندي هورهولك بس مش هنا....وجذبها خلفو لسيارتة....واكمل: هورهولك في البيت...لما يتقفل علينا باب......فتح باب سيارتة ودفعها داخلها واغلق الباب بقوة....
✿❀✿❀✿❀✿❀✿❀✿✿❀❀❀✿❀✿
داخل قصر الصياد
سوزان بصراخ علي نانسي:انتي اتجنيتي عاوزة تقتليها...

نانسي:اه كنت هقتلها واخلص منها...عشان خدت مني زين...ده من يوم متجوزنا وهو مش طايق يبص في وشي ولا بدخل عندي....

سوزان بحدة:مش بلقتل...لولة كنت جيالك بصدفة وسمعتك وانتي بتكلمي في التليفون مع واحد ان يخلص عليها في وسط خطوبة اختها....كنتي بوظتي كل حاجه بخطط ليها....انتي غبية يا نانسي غبية..

بنات العطارحيث تعيش القصص. اكتشف الآن