ne olabilir aramızda / 6

397 46 23
                                    

"Buyrun anahtarınız. Bir şeye ihtiyacınız olursa yatağınızın kenarında bulunan telefondan 1 numarayı tuşlayarak resepsiyona ulaşmanız mümkün efendim. İyi tatiller dileriz."

"T-teşekkürler." Birkaç damla soğuk ter döken Kageyama, arkasına dönüp Hinata'nın yüzüne bakabileceğinden emin olamadı. Onun gibi bunun olmasına hiç ihtimal vermemişti, bu yüzden göz göze gelmeyi istemiyordu. Aynı şekilde aralarının yeniden bozuk olduğunu hayal bile edemiyordu. İki düşüncesini bir teraziye koydu kafasında, zamanı olmadığı için hangisinin daha ağır geleceğini tahmin etmek zorundaydı. Gözlerini buluşturmadan asansöre döndü.

"Öyleyse.. gidelim mi, Hinata?"

"G-gidelim, Kageyama." Hinata da Kageyama'dan farksızdı. Yalnız, bu sefer düşüneceği tüm hisler bir anda akın etmişti kalbine ve zihnine. Kageyama'nın kendisine dokunuşlarını hatırlayınca derin bir nefes aldı. Arkasından yürüdüğü ay çocuk ile geçireceği bir gece vardı artık. Belki de konuşmazlardı, yine de aralarının bozulmasını hiç mi hiç istemiyordu. Gidebildiği yere kadar normal şekilde davranmaya çalışacak ve kafasını yastığa koyduktan sonra uyumadan bu hisleri düşünecekti.

Kapıya gelen ikili içeriye girer girmez banyoyu ve odayı incelemeye koyuldu. Aslında oda sanıldığından daha genişti, yatak da fazlasıyla büyüktü. İkisine yetecek bunca yer varken endişelenmeye gerek olmadığını düşündü Hinata. Aralarının tuhaflaşmasına vakit bırakmadan banyodan içeriye daldı ve kapıyı kapattı.

"Hızlıca duş almamız gerekiyor bu yüzden.. birkaç dakikaya çıkmış olurum."

"Sorun değil, bekliyorum." Yavaşça yatağa oturan Kageyama ve kapının arkasında nefeslerini dizginlemeye çalışan Hinata, birbirlerinden farklı şeyler hissetmiyorlardı. Suyu yavaşça açtı turuncu saçlı çocuk, üstündekilerden kurtulup rahatlayacağı sessiz ortamda düşüncelere daldı. "Bu hisler diğerlerinden biraz daha farklı, biliyorum. İçlerinde kabul etmek istemediğim şeyler var çünkü yeni düzelen düzenimi bozacaklarını hissediyorum. Kurtulmak imkansız gibi geliyor ama biraz çabalarsam belki de hepsi yok olacaktır. Sadece bir dokunuş ve bir bakış.. onun tarafından her zaman sahip olduğum şeyler bunlar. Neden şimdi farklı hissettiriyor? Tam olarak anlamları ne bunların? Biz takım arkadaşıyız, partneriz ve birbirimizi seviyoruz. Bundan daha fazlası varsa aklıma gelen ilk duygu sanırım 'hoşlantı'. Sonucu buraya varacaksa bu hislerin, beni sadece üzeceğine eminim. İçimi kemirmediği sürece sorun yok, hâlâ başka şeylere de odaklanmayı başarabiliyorum -o yanımdayken bile-. Bunu bile yapabiliyorsam durum o kadar vahim olmamalı, değil mi? Belki de yalnızca bir hevestir, belki de abartan kişi benimdir. Bilmiyorum.. aramızda, tam olarak ne olabilir?"

Dakikalar sonra duştan çıkmış olan Hinata, banyonun kapısını araladı yavaşça. Odadaki Kageyama'ya göz gezdirdi. Kafasını çevirerek konuştu:

"Girebilirsin." Üzerinden düşen su damlalarına baktı Kageyama, ellerini güneş çocuğun teninde gezdirmek istedi birkaç saniyeliğine. İçindeki kıpırtıyı bastırıp ayağa kalktı.

"Tamamdır." Hızlıca etrafından dolaşıp banyoya girdi. Kapıyı kapattı ve o da üstündekilerden kurtulup sıcak suyun altına girdi. "Hislerimi kontrol etmek git gide zorlaşıyor, nedenini bilmediğim şeyler istiyorum. Onun yanında heyecanım daha da artıyor fakat izah etmemin hiçbir yolu yok. Bu tür konularda hiçbir zaman iyi olmadım, belki de yeniden Hinata ile konuşmalıyımdır. Sadece, aramızın yeniden bozulmasını istemiyorum. Zaten iki gündür içimde tuttuğum barışma isteğini dile getirdiğim için ikimiz de rahat bir nefes almıştık. Belki de şimdi sıra bundadır. Ne olduğunu bilmediğim şeyleri nasıl açıklayacağım sana? Karşına geçip 'Ben bir şeyler hissediyorum Hinata. Sugawara-san bunların hoşlantı ya da aşk gibi kelimelerle ifade edilebileceğini söyledi. Sen ne diyorsun?' mu diyeceğim? Bunu yapacak/yapabilecek olan ben olamam. Sana bunu söylersem bana bakışlarını hayal edemiyorum. İçimi kemirmediği sürece sorun olmaz sanırım. Zaten kafamı toparlayabildiğim zamanlar oluyor, sorun toparlayamadığım zamanlarda. İşte tam o zamanlarda kendime sorduğum bir soru var: Aramızda, tam olarak ne olabilir?"

uzunlar ⇢ kagehinaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin