day 01

659 35 4
                                    

wtorek, dwunasty marca, godzina 13:23

Stał przed klasą młodszego o dwa lata chłopaka i czekał na dzwonek. Odliczał sekundy i gdy w końcu wybiła godzina 13:30, dzwonek zadzwonił, a z sal wypłynęły tłumy uczniów. Rozejrzał się  w poszukiwaniu ciemnej czupryny i gdy w końcu ją dostrzegł podbiegł do niego i ustał przy nim i jego koledze.

— Hej mały. — powiedział z lekką chrypką w głosie. Felix podniósł brew i spojrzał pytająco. Changbin wzruszył ramionami i uśmiechnął się trochę na przymus, jednak nikt tego nie zauważył.

— Chcesz ze mną wyjść do kina? — spytał patrząc w piękne, ciemne oczy chłopaka.

— Nie dzięki, Seo, mam jeszcze chęci do życia. — zaśmiał się i odszedł z granatowowłosym. Seo przeklął siarczyście pod nosem i usłyszał chichot. Odwrócił się i ujrzał Bang Chana śmiejącego się.

— No, dobrze ci idzie. — uśmiechnął się, poklepał chłopaka po ramieniu i odszedł. Changbin warknął na niego i skierował się do wyjścia z placówki. Miał jeszcze jeden plan.

***

Usiadł na łóżku z laptopem i wpisał imię i nazwisko Felixa. Wyskoczył mu jeden profil. Szybko kliknął w niego, i zaczął przeglądać zdjęcia, żeby się upewnić, że to na pewno on. Uśmiechnął się do siebie, widząc, nagranie z koncertu Monsty X. Kliknął w ikonkę wiadomości i wystukał na klawiaturze "Siemka" po czym wysłał do młodszego. Po piętnastu minutach dostał odpowiedź.

~Kim jesteś?
~Boże, zostaw mnie w spokoju Changbin!

-Dla ciebie, hyung.

~wypchaj się tym hyungiem, odwal się ode mnie!

-Czemu nie chcesz się ze mną umówić? :((

~Po co? Dlaczego?

-Bo mi się podobasz :(

~Nie uwierzę ci w takie bzdury.

-Lix, mówię prawdę!

~Tylko znajomi mogą mnie tak nazywać
~Daj mi spokój gościu

*użytkownik LixxLee zablokował cię na 24 godziny*

Przeklął pod nosem i zamknął laptopa. Odłożył go na biurko i położył się spać, gdyż dochodziła pierwsza w nocy.

Muszę coś zrobić...

--------

Love u all ♡

[311 słów]

✓ 𝐁𝐄𝐓 |•| 𝐂𝐡𝐚𝐧𝐠𝐥𝐢𝐱Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz