patru

305 43 0
                                    

You had me wrapped around your finger
I'm wrapped around your finger

- Ţi-am spus că nu vei rezolva nimic, ce credeai tu? Că vei ieşi pe ușă și pe trotuar o să-ţi apară desenat traseul pe care l-a urmat Michael împreună cu prietenii lui? a bolborosit mama amestecând in compoziţia pentru clătite și accentuând cuvântul prieteni. 

  Mi-am lăsat capul pe masă și am oftat zgomotos. Operaţiunea "găseşte-l pe Mikey" a eşuat lamentabil, așa că după o oră de plimbat prin oraş, m-am întors acasă cu coada între picioare. Oricât de mult mi-aș fi dorit să-l găsesc, îmi era practic imposibil să dau de el într-un oraș așa mare. Însă eram hotărâtă să-l urmăresc în continuare, chiar dacă trebuia să stau ascunsă în tufișurile din fața casei până diseară.

  Cu această idee in cap m-am ridicat grăbită, ciocnindu-mi fără să vreau un șold de colțul mesei.

- Să te ia dra-

- Angela! Să-ți fie rușine, a izbucnit mama, lovindu-mă cu spatula peste mână.

   Mi-am retras-o rapid și am dus-o la gură sărutând ușor partea înroșită și fără a-i răspunde mamei am ţâșnit pe ușă. A strigat iar ceva legat de tata, însă nu m-am întors din drum. Am ieşit din casă, iar soarele puternic m-a făcut să mă încrunt, însă m-am ascuns la umbra gardului viu, locul de unde aveam să-l spionez pe Mikey.

   In weekend-ul ăsta trebuia să-mi dau seama pe unde umblă și cu cine, însă cum ziua de azi aproape s-a sfârşit și abia de mâine il puteam spiona ca la carte, am decis să mă întorc in casă la televizor. Însă fiecare melodie și fiecare film îmi amintea de faţa lui tâmpită, așa că l-am sunat. Eram curioasă să văd dacă îmi va spune ce face sau dacă va continua să se comporte aiurea cu mine. După al doilea bip i-am putut auzi respiraţia in difuzor, părea că aleargă.

- Mikey? Hei Michael? Mă auzi?

- Angela...uhm...nu pot vorbi acum,trebuie să închid, pa!

- Michael stai!

  Însă mi-a închis telefonul in nas. Ce dracu crede că face?

NERF Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum