Part 14

2.9K 177 198
                                    

פוב לואי:

הוא הוריד לי את החולצה, הבטתי בו מתנשם, הסתכלתי לעיניו והחזקתי בפניו ונשקתי לו, שפתינו נעו אחד על השני, ידיו על אגני וידיי על לחייו, אני מרגיש את שפתיו שנוגעות בי עושות לי צמרורמת בכל הגוף, כיאלו הוא מתגנב ללב שלי...
הוא הרים אותי אליו ורגליי היו סביב אגנו וידיי עברו להיות כל כתפיו, וכל זה שפתינו לא מתנתקות, הוא לוחץ על ישבני מה שגורם לי לפלוט גניחה בתוך פיו והוא נהנה מזה...
״לו-לואי...״ הוא גנח בפי והכנסתי את לשוני במכה לפיו,
עלינו במדרגות והוא מחזיק אותי, שפתינו לא נייהית עייפות לרגע מלגעת באחד השני...
הוא מפיל אותי על המיטה ומוריד במהרה את החולצה שלו, כיאלו הוא לא יכול לנתק את שפתינו להרבה זמן, הוא ישר ניהיה מולי שוכב עליי וידיו מחזיקות בסדינים, ידי על לחייו והוא עובר לנשק את צווארי...
הוא עושה את זה לאט, ועדין, כיאלו אני מרגיש אותו, בדרך כלל זה פשוט אגרסיבי... אני אוהב את זה יותר, ככה שהוא עדין, זה מדהים...

שפתיו על צווארי וזה גורם לי לגנוח בלחש גניחות קטנות..
הוא מוריד לי את המכנס וזה כבר לא מביך לי, אני עם הארי,
אני לא מתבייש ממנו...
״לואי... אני כל כך... אני פשוט..״ כל מילה הוא מנשק את צווארי וזה גורם לי לחייך קצת ורציתי לדעת מה הוא רוצה להגיד.
״אוהב אותך״ הוא הפסיק לנשק אותי והביט בי...
כיאלו עצרנו הכל והבטנו באחד השני, בטני נקרעה רק מלהסתכל בעיניו הירוקות שמתהלכות בין עייניי...

נשקתי לו לשפתיו והורדתי לו את המכנס.. עלינו עוד קצת למעלה של המיטה והוא נישק אותי נשיקות מהשפתיים לצוואר מהצוואר לבטני וזה גרם לבטני להתכווץ וכל כך אהבתי את זה.. זה עשה לי צמרורמת שאף פעם לא הרגשתי.
הוא העביר את אצבעותיו בשערי והבטתי בו בחיוך.
״תעשה משהו...״ לחשתי, אני לא רוצה להישמע מכור אבל אני סוג של חייב את זה כבר.
״מכור״ הוא אמר לי ואפילו לא התנגדת, תוך שניה הוא פשט את הבוקסר שלי במכה וליקק את שפתיו, גרם לו להראות כל כך לוהט.

הוא פשט את הבוקסר שלו במהרה וניסיתי לו להביט בזקפה שהייתה לו כי לא רציתי לגרום לו אי נוחות... אבל- אוקי לואי די.
״אתה הפסדת״ הוא אמר והסתכלתי עליו בלבול.
״במה?״ שאלתי בלחש.
״בלא להסתכל על הזין שלי״ הוא אמר ועייני נפערו והוא צחק, הצחוק שלו גרם לי להצמיד את פניו אל שלי ולנשק אותו כל כך חזק,
שפתיו החמות והרכות נשכו את שלי לא חזק כל כך וזה גרם לזקפה שלי להיות כל כך חזקה שפחדתי שהוא יסתכל, זה מביך.

הוא הכניס לי את האצבע שלו במכה וזה גרם לי לפלוט גניחות והחזקתי בו..
״אתה מוכן?״ הוא שאל וחייך אליי
״לא שזה אכפת-״ לא הספקתי לסיים את המשפט והוא חדר לתוכי במכה אחת, גרם לי לפלוט גניחה חזקה ואפילו דמעות שבצבצו קצת מעייני, אבל עם כל הכאב הזה זה פשוט מדהים, איך שהוא כזה מושך ולוהט וכזה- מושלם.
הוא נע בתוכי וחדר אליי וזה גרם לי לפלוט גניחות שלא חשבתי שאני יכול להוציא מתוכי, החזקתי בו חזק והרגשתי טיפות זיעה נופלות ממנו עליי, לא שזה הזיז לי...
״פאק אדוארד״ צרחתי ומהר שמתי את ידי על הפה... קיללתי... זה לא טוב בכלל, אני פשוט מזועזע מעצמי... אבל אין לי כוח לזה עכשיו.. יש לי כוח רק להארי.
״כן...״ הוא לחש והמשיך לנוע בי מהר יותר וכתפיו נעשו אדומות מציפורנים שתקעתי בו בלי כוונה.
״תגיד את זה...״ הוא אמר בזמן שהוא נשאר בתוכי ולא זז, גרם לי להאנק ולא להצליח לדבר.
״תמשיך.. הארי בה-בבקש-בבקשה...״
״אתה אוהב את זה?״ הוא שאל והרגשתי את כל כולי רועד ועיני עצומות.
״כ-כן״ אני מרגיש זקוק לזה...
הרגשתי אותו נוגע לי בזקפה ומזיז אותה וזה גרם לי לגנוח חזק אני לא הצלחתי להוציא מילה מפי וידיו החמות נשענו על המיטה אחרי שסיים לגעת בי... גמרתי על חזהי והתנשמתי חזק, הוא נע בתוכי עוד כמה שניות והרגשתי את הנוזל החם שלו יוצא לתוכי וזה גרם לי להאנח...
הוא נפל לצד השני של המיטה.
חזהו עלה וירד בקצב מהיר בדיוק כמו שלי, התנשמנו והרגשתי את ידו אוחזת בידי ומשלבת את אצבעותיו בידי.
חבלים נקרעו בבטני והבטתי בו, הוא ניגב לי את המצח מהזיעה שהייתה לי ונשק לי באפי, כיווצתי את אפי וחייכתי אליו מגחך בשקט.
נכנסנו מתחת לשמיכה ושיפשפתי את עייני...
״היה היום מצחיק בסופו של דבר״ אמרתי לו והוא הנהן.
״נכון, יות מהבן זונה שאני הולך לדווח עליו מחר... אבל בינתיים...
אני כאן איתך...״ הוא אמר וכרך את זרועותיו בבטני והרגשתי שכל גופי מתכווץ ואני מתקרב אליו...
״אני שמח שאתה איתי״ אמרתי לו וחייכתי אליו, הוא נגע עם ידן בשפתיי ואז נישק את שפתיי נשיקה קצרה אבל שגרמה לי להשתתק.
״גם אני לואי... תגיד אני יכול להגיד לך משהו?״
״תמיד״ אמרתי לו והבטתי בו באהבה, למה רק מלהסתכל עליו אני משתתק...
״פעם חשבתי שאין לי- אממ... סיבה... אתה יודע, להמשיך, להילחם, ההורים שלי לא רצו איתי עוד קשר ורציתי לסיים הכל..
תמיד המחשבה הזו הייתה בראש שלי, כל יום, ברור שגדלתי המחשבה פחתה... אבל לא הלכה, טוב, עד שאתה הגעת... לואי שראיתי אותך אני פשוט- אני לא יכול להסביר לך מה הרגשתי, אני לא הרגשתי ככה לאף אחד... אני לא רוצה לאכזב אותך ולעזוב אותך אני לא רוצה לפגוע בך ואם אני כן- טוב... אני לא אסלח לעצמי בחיים, וסליחה על זה שנהפכתי לילד בן שלוש פתאם רק רציתי להגיד לך.״
שהוא סיים את המשפט הוא הביט בי וראה שיורדות לו דמעות,
״הארי, אם היית עושה את זה בחיים לא הייתי פוגש אותך!!״ צעקתי עליו וניגבתי את דמעותיי.
״היי, היי לואי אל תבכה״ הוא אמר לי וניגב את דמעותיי וחזרתי בידו ונישקתי את ידו.
״בבקשה אל תעזוב״
״אני לא״
״אתה תשאר איתי נכון? לתמיד?״
״תמיד, אני איתך תמיד״

Remember that night?Where stories live. Discover now