_- 2-_

16 1 0
                                    

Ráno som vstala na budík. Bola som nervozna, síce to nieje nič ťažké, len pohovor. Stále je to niečo. Pracovať som nikdy nepracovala, nechcela som a ani nebolo treba. Peňazí bolo dosť.

Moje prvé kroky smerovali do kúpeľne kde som si spravila rannú rutinu a išla do izbe kde som as prezliekla do oblečenia ktoré som si nachystala, spravila som si ešte makeup. Moje dlhé čierne vlasy som si rozčesala a nechala voľne poletovať.

Zbehla som dole po schodoch, no ešte predtým, som si však zobrala veci ktoré som potrebovala. Mobil, peňaženka, papiere a kľúče.

Vybehla som z domu a utekala k môjmu BMW ktoré mi kúpili rodičia na 18 narodeniny. Moji rodičia sú úspešný právnici a sú tým pádom aj bohatý.

Nikdy som sa tým nevychvalovala pretože som nemala dôvod. Nikto nikdy zo školy nevidel mojich rodičov. Nechcela som to a oni to tolerovali.

Po pol hodine som zaparkovala pred Big Hitom a vystúpila z auta. Bola som nervózna,a to sa odráža aj na počasí. Tak ako vždy.

Od malička sa počasie správalo ako jej emócie.

Keď bola smutná pršalo,keď bola nervózna a nahnevaná fúkal silný vietor a niekedy aj hrmelo a boli blesky a keď bola šťastná svietilo slnko. Tieto elementy vedela aj ovládať. K tomu dokáže ovládať aj rastliny.

Bolo to niečo čo schovávala pred každým, preto sa s nikým nebavila a na základnej a strednej škole bola obeťou slovnej šikany.

Niektorý ani nevedeli ako trpí a čo všetko si zažila a aj tak jej robili zle.

sorry [ZRUŠENÉ]Where stories live. Discover now