26😣

26 5 44
                                    

" Mos harro qe jam ketu,
Ti sy bukura ime blu,
Thjesht me prite edhe pak,
Sa te ndal dhe ky sahat "
********

Qielli ishte i zi si nata dhe ende dridhesha si gjethe ne krahet e Narsit, kurse ai kenaqej me fytyren time ne ato momente.
E kujt ia priste mendja qe krahet e zinje te Narsit dhe krahet e kuq te Hiranit nuk ishin thjesht per zbukurim?!

Tashme me ne fund zbritem ne toke dhe per mua ishte sikur te rilindja sapo shkela dheun e shkrifet te atij vendi.
Hodha syte perreth dhe ishim ne nje gryk te larte mali. Perpara meje ishte nje keshtjell gjigande, ku ishte e thjesht te humbisje.
Pertej portes se zeze dukeshin krijesa nga me te ndryshmet.

- Hej Arel, cfare te ka lene pa fjale sot,  fluturimi jone romantik apo vendi perreth?

- Qeqe gojen Nars! Si eshte e mundur nga gjithe ato menyra per te arritur ketu ti zgjodhe qiellin! E dije qe une kisha frike nga lartesia !?

- Jo, por tani qe e zbulova...

- Mos u tall me mua!!

- Ok, eja tani hyme brenda dhe mos harro te rrish gjithmon pran meje dhe Hiranit, sepse nuk i ze bese Hijesit te zi.

- Se mos une i besoje...dhe poshte pelerines tende nuk dukem fare!- thash une dhe u futa por pelerines se tij te zeze, e cila me nxinte me se miri.

- Pse dreqin behesh kaq e lezecme Arel.  Aty poshte me dukesh si nje ketrush i vogel!

- Mos qesh dhe ec para Nars! Hiran, me te vertet dukem si ketrush?

- C..cfare?! J..jo..jo!

- E dija qe ti do thoje te verteten Hiran! Tani shkojme djema?

- Po!

- Po..por perpara kesaj me premto qe kurr nuk do largohesh prej meje, kushdo qe ta kerkoje,  je e imja sot dhe perjete!

- Ne rregull ateher, por mos me beje te pendohem qe te dhash nje mundesi Nars.

- Mundesi?? Ti do te thuash... Kjo eshte mrekulli, ne te ardhmen ti do behesh gruaja ime...dhe une..une burri yt!

- Eja tani shkojme!- foli ashper Hirani duke ecur ngadal para nesh.

Nuk e kisha pare ndonjeher Hiranin keshtu. Ai shikim i akullt qe kishte gjithmon, u kthye ne nje shikim gati pajete.

Po ecnim pergjate nje koridorit ne dukje te pafund dhe cepave kishte shume te ftuar qe bisedonin me njeri- tjetrin.
U perhumba pak nga atmosfera,plus dhe Narsi perpara meje si shtyll me kishte bllokuar pamjen, derisa zeri me i neveritur i nje femre me prishi diten.

- Ohh Nars! Kisha kohe qe po te prisja!

- Cfare do Tiren?

- Po sikur te them ty!

- Mjafte tani gjenerale Tiren! Ti dhe mbreti Nars jeni thjesht nje histori e vjeter!

- Une nuk mendoj keshtu Hiran! Sot meqe as une, as Narsi nuk kemi partner, jemi te detyruar te shkojme bashke...apo jo " i dashur "?

REALITET Ì FSHEHUR .( vazhdimi nga pjesa 11 )COMPLETED✅Where stories live. Discover now