S'te them lamtumire,
Se prap do te takoje,
Gjithcka do shkoje mire,
Persa kohe do ju kujtoje...************
Nuk doja kurrsesi te vinte mengjesi, pasi ardhja e nje dite te re do sillte largimin tim nga kjo bote.
Tashme mami ,babi dhe vajzat ishin bere gati per te ikur, por une ende flija e qete pran Aridos, i cili dukej sikur nuk do zgjohej kurr.
- Lena, Meli, shkoni zgjoni Arelanin se vajti von!- u degjua zeri i Artemises nga kuzhina.
- Po teta Artemisa!- u pergjigjen vajzat dhe shkuan drejte dhomes.
- Hej Meli si thua ti bejme nje zgjim special Arelit sot!- tha Lena me nje buzeqeshje djallezore.
- Gjyle topi!
- Yeppp!
Pasi hapen ngadal deren,planin e tyre e mori lumi kur pane dhe Aridon qe po flinte.
- Awww, plani im i gjore u shkatarrua!- tha Lena sapo pa Aridon pran Arelit.
- Awww sa te lezecem, sa me fat eshte Areli!- u hodhe Meli duke pare me adhurim ata.
- Cfare po behet ketu?- u degjua zeri i Renes e cila po vinte perkrah Lajdelit dhe Sadit.
- Mbylle gojen llafazane moj, se do ti zgjosh!
- Lena, kujdes fjalorin, gjithsesi ke do zgjoja une?
- Aaa, e cfare pastaj, ata te dy fjeten bashke mbreme!- u pergjigje qete Rene, kurse vajzat po e shikonin te habitura.
- E kujt ia priste mendja qe Arido mund te sillej keshtu me nje vajze tjeter vec Andjas!- tha Lajdeli dhe filloje te qeshte.
- Sa i bukur eshte kur qesh!
- Boll pe biondin tani Meli!- i tha Lena dhe i mbylli gojen me dore.
- Kam pershtypjen se do te behem perseri mesuesi i....- po thoshte Sadi, kur Skaili i mbylli gojen.
- Guxo mbaroje fjalin!- e kercenoje sapo erdhi.
- Ore ju kote shpresoni, pasi nese xhaxhi Lajdel eshte vite drite me i madhe se Meli, xhaxhi Sadi mijvjecare me i madhe se Lena, ateher Arido eshte shekuje me i madhe se Arelani, ndaj eshte e pamundur!
- Rene!! Nuk jam fosile shumevjecare une!- u hodhe Sadi dhe Lajdeli ne nje kohe.
- O mjafte tani ,do ti zgjoje tani!
- Nuk do hyja ne dhome po te isha ne vendin tend Skaili!- i tha Lajdel, kur sapo hyri ne dhome ne dysheme u krijua nje grop e zeze!
- Aaaaa, dreqin Arido!
- Cfare ka ndodhur ketu?
- Teta Nelisa!- u kthye Rene kur pa Nelisen te dera.
- Ende vazhdon genjen veten, heh eshte me te vertet i pashprese!- tha Nelisa kur pa Aridon pran Arelit.
-Po ti Nelisa, ende se beson se ke ndryshuar?
YOU ARE READING
REALITET Ì FSHEHUR .( vazhdimi nga pjesa 11 )COMPLETED✅
Misteri / ThrillerPjesen nga 1- 12 te historise e gjeni te lista ime e librave ketu per arsye se nuk mbaja mend adresen tjeter Te Ariol12. Sorry for this problem...🙏🙏🙏