Prita ,prita sa u lodha,
Por me engjellin se takova,
Kane kaluar vite plote,
Dhe ate se pash as sot.Doli hena, erdhi nata,
Ende pres une ne qetesi,
Kur nga jashte degjoje ca hapa,
Qe per vite si degjoje njeri.
****************Pas 7 vitesh....
- Mbreti Nars sot do ishte ditelindja e 24 e Arelit. Te pakten sot eja dhe ti te festa qe ata kane organizuar!- u degjua zeri lutes dado Selen nga dera e dhomes.
- C'kuptim do kishte kur ajo nuk do jete atje as kete vite duke me pritur dado!? Kane kaluar 7 vite dhe ajo ende nuk eshte kthyer si premtoje.
- Ajo do te donte te vinte i dashur, por ti e di qe ajo nuk mundet....nuk vjen dot me!
- Jo dado Selen! Te lutem mos e thuaj kete! Ajo eshte mire, eshte gjalle, por eshte merzitur me mua qe nuk e mbrojta dot, ndaj nuk po kthehet!- tha Narsi kembengules dhe dado Selen thjesht tundi koken e dorezuar.
- Ne rregull Nars, por mos harro te vish sot. Edhe Hiranin me ne fund ia dola ta nxjerr nga dhoma. Andja, Avjusi dhe te tjeret do merziten nese as sot nuk do shkojme atje!- u kthye autoritare dhe u largua nga dhoma ,pas miratimit te Narsit.
- Kur vall do ta pranosh se ajo nuk do te kthehet me vall?!- tha per here te fundit dado Selen me lotet varge ne fytyre dhe u largua drejte koridorit te gjate dhe te erret.
*********
Londer, shtepia e Artemises dhe Oreanit.- Xhaxhi Orean ! - u degjua zeri i dy vajza shume elegante rreth 24-25 vjec dhe dy djemeve ne te njejten mosh.
- Lena, Meli, Xhonas Stiven! Si shkuan punet?
- Te gjitha pergatitjet e festes mbaruan dhe ftesat u derguan. Meqe do marrin pjese dhe te tjeret nga bota magjike dhe bota e erret e Narsit, ketu ne toke ftuam vetem familjet tona dhe ata qe e dine ekzistencen e tyre.
- Faleminderit shume Lena dhe me vjen keq qe ju hoqa nga puna!
- Nuk ka problem xhaxhi Orean. Modelingu mund te beje edhe pa nje modele super yll si une, kurse Xhonasi nuk kishte ndonje ndeshje aq te rendesishme futbolli!- u hodhe Meli e paduruar.
- Mire e ka ajo xhaxhi si mund te mungojme ne kete dite njeher! Mesa e njoh Areli do me vriste po mos te isha ketu!- tha Lena duke buzeqeshur hidhur.
- Nese do te vriste do na mbetej Londra pa rregjizore dhe aktori yne i bukur Stiven Erison pa grua!- tha Xhonasi dhe te gjithe po qeshnin me te madhe.
- Hej mos me ngacmoni mua ju se e njejta gje vlen per ty dhe Xhonasin, dhe meqe ra fjala Meli , e keni zbuluar gjinin e femijes, sepse tashme u bene 6 muaj?
- Po eshte nje vajze!- tha Xhonasi krenar.
- Urime! Prandaj qenka ne qiellin e shtate ky idjoti!- tha Lena duke pare nga Xhonasi i cili po qeshte me vete.
- Kushedi sa e lumtur do ishte Areli po ta merrte vesh se do behej teze !
- Ke te drejte Stiven!- tha Oreani dhe disa lot i rreshkiten faqeve.
YOU ARE READING
REALITET Ì FSHEHUR .( vazhdimi nga pjesa 11 )COMPLETED✅
Misterio / SuspensoPjesen nga 1- 12 te historise e gjeni te lista ime e librave ketu per arsye se nuk mbaja mend adresen tjeter Te Ariol12. Sorry for this problem...🙏🙏🙏