Kam nje histori per ty,
Qe shume dua ta tregoje,
Teksa humb ne ata sy,
Me shume mall per te kerkoje...*************
Pasi bera dush u ula perseri ne shtrat dhe trupi po me digjte. Ne gjithe ate shtepi isha vetem une...nuk ishte askush qe te me ndihmonte. Mora telefonin dhe ne ekran me doli numri i mamit.
Doja ta merrja, ti thoja kam nevoje per ty, ti lutesha te me ndihmonte...por si mund te kerkoje shpetim nga personi qe me shkaterroje...qe me shiti te nje njeri pa zemer, vetem nga frika se mos behesha si gjyshja ime...nga frika se do kthehesha perseri ne boten magjike.I largova keto mendime nga koka dhe vendosa te merrja Lenen!
- Alo, Arel je mire?
- Lena...te lutem...me ndihmo!- thash une mes lotesh qe me kishin lagur fytyren.
- Arel je mire...sa te marr Melin dhe erdhem!
- Faleminderit.
Mbylla telefonin dhe ne mendje ende me vinin fjalet e tij.
Une nuk jam nje objekt!U ngrita me furi nga shtrati dhe kur ktheva koken nga dera brenda hyne vajzat dhe Stiveni me Xhonasin.
- Je mire shoqe, cfare ka fytyra jote, ke qare apo jo...kush guxoi ta bente kete???
- Lena shtyu se e mbyte, lere te marri frym njeher!
- Mbylle gojen Xhonas, apo do ti ndonje grusht turinjeve!
- J...joo, mire!
- Arel cfare ka ndodhur?- tha Stiven i shqetesuar dhe te gjithe kthyen koken nga une.
- Ai ishte ketu..Eleo ishte ketu dhe....
- Cfare dreqin, te beri gje Arel?
- Mos u shqeteso Meli, thjesht jam pak e friksuar!
- Do ta vras ate ndyrsiren!
- Jo djema uluni ju lutem, mos beni gje, tek e fundit ai eshte i rrezikshem!
- Si te ulemi Arel, eja shkojme Stiven!
- Arel sapo ju tha ULUNI!!!- i berrtiti Lena dhe te dy ndaluan nga frika.
- Cfare mund te beje per ty Arel?
- Asgje tjeter Xhonas, thjesht me lini te qaje per pak!- thash une dhe rash ne krahet e Lenes me lotet varge ne fytyre.
- Nuk dua te martohem me ate njeri...kam frike...por nese nuk pranoje nuk do ti shoh me kurr Nildin, Skailin, Aridon dhe gjithe te tjeret.. a..ata jane familja ime, si mund te ma beje mami kete gje!!
- Mos u shqeteso Arel, do flasim ne me teta Artemisen!
- Jo Stiven, ajo nuk do degjoje..si mundet nje nene t'ia beje kete vajzes se saj, cfardoqoft arsyeja nuk kishte te drejte ta bente! E urrej, e urrej!
- Te lutem Lena, mos fol keshtu!
- E si te flase Stiven, shiko si eshte shkaterruar Arelani!- tha Lena dhe te tjeret ulen koken.
YOU ARE READING
REALITET Ì FSHEHUR .( vazhdimi nga pjesa 11 )COMPLETED✅
غموض / إثارةPjesen nga 1- 12 te historise e gjeni te lista ime e librave ketu per arsye se nuk mbaja mend adresen tjeter Te Ariol12. Sorry for this problem...🙏🙏🙏