Sot meqe eshte pjesa e fundit fare e dy librave ( Iluzioni i liqenit me Andjan dhe Avjusin) dhe ( Realitet i fshehur + vazhdimi me Arelanian, Narsin dhe Zahinin) kam organizuar nje loje te vogel. Ne pjese te ndryshme te epilogu do shkruaj vargje te shkurtra poezie qe mund te kete lidhje me Andjan ose Arelin. Ju do shkruani ciles ne cdo poezi! Paci fat😉!
"Eca, eca pa ndalim,
Dhe kur rruga s'kishte kthim,
Shume here me zinte nata,
Humbur midis pemeve te larta".
*********Pas 10 vitesh Londer...
Tashme kane kaluar 10 vite qe nga martesa ime me Narsin dhe Zahinin ose Eleo qe quhet ketu ne Londer. Meqe babit nuk i rrihej pa vogelushen e tij, pasi mami nuk pranoje ti bente nje tjeter, bleme nje vile ketu dhe jetojme me te shumten e kohes. Tani qe u bera dhe profesoresha e arkiologjis nuk dua ta hedhe poshte kete pune te lodhshme.
Narsi vjen ndonjeher kur me imagjinon vetem me Eleon pasi as shekuje nuk mund t'ia heqin inatin atyre. Ne boten e zeze jetoje me Narsin ne me te shumten e kohes, kurse ne Londer me Eleon, pasi te dy kane detyrime ne te dyja botet, si Narsi punet mbreterore dhe Eleo punet prej biznesmeni.
Nga nje ane nuk me pelqen te ndahem keshtu prej tyre, por nga nje ane eshte me mire qe nuk i shoh gjithe kohes bashke duke u zene."Mes sekretesh te harruara,
Qe askush nuk mi tregonte,
Pas letrave e fotove te derguara
Qe dikush me mall i shkruante"
*********Pervec kohesh qe ka kaluar shume shpejte ,familja sa vjen dhe rritet. Lena me ne fund pas shume lutjesh te Stivenit lindi nje djale te bukur kupja e Stivenit. Emrin kesaj radhe ia vendosa une dhe vendosa ta quaja Leven. Tani eshte 4 vjec ,por duket kopja e Lenes nga karakteri. Xhena eshte 10 vjece tani dhe me trazovace se Xhonasi. Zoti Alan tani e la mesimdhenien sepse i mbush plote 67 vite dhe vjen luan shpesh me femijet. Nildi tashme eshte 23 vjec dhe po vazhdon shkollen e larte ketu ne Londer per juridik si mamaja ime. Edhe Helio eshte rritur shume. Tani ka mbushur 18 vjec dhe eshte kopja e babait ne karakter, cfare e merziti pak Lionen, por per mendimin tim karakteri i forte i Enit dhe Liones dalin dhe teprojne.
Rene lindi nje djale disa muaj pas Melit dhe emrin ia zgjodhi Sava sepse me ne fund u be gjyshe.
Vendosi ta quante Laren.
Fisja dhe Eni po qahen perseri se po plaken edhe pse pervec moshes, ato duken sikur te ishin ende ne te 30- tat e tyre.
Ne boten magjike pavarsisht moshes aparenca nuk ndryshon." Si nje liber i perfunduar,
Jane vitet e jetes sime,
Kur dikush vet i ka shkruar,
Dhe s'lejon me ndryshime "
**********Teana tashme eshte mbreteresh dhe nje grua e pjekur, po ende nuk pranon te martohet.
Ajo ndryshe nga Fisja nuk i kushton vemendje moshes, persa kohe qe ne krahasim me Lajdelin dhe shumicen i duket vetja ende e vogel.
Por per Saronin e shkrete kjo eshte nje mallkim per mos tu bere gjyshe edhe per shume shekuje te tjere.
Lajdeli me ne fund ia la Landerit token e dragonjeve dhe do te shijoje i qete" pleqerine " .
Kiti dhe Skaili jane te lumtur tani qe Avjusi dhe Andja jane kthyer ne shtepi dhe familja sa vjen dhe behet me e madhe.
Nelisa ende nuk heq dore nga puna si drejtoresh, madje dhe Mishela dhe Lisena duan ta vazhdojne mesuesine me gjate, pavarsisht se jane mosha e gjyshe Andjas.
Sadi eshte me shume se i lumtur qe ka me shume nxenes te vegjel me te cilet te merret, madje tani po planifikon brezin e ri. Arido eshte po i njejti. Ai dhe gjyshi zihen si gjithmon per gjyshen. Bezdiset shume nga zhurma qe bejne Eni dhe Fisja kur mblidhemi te gjithe, por edhe ato nuk ia pertojne grushtin askujt."Ne mjegull te ardhmen prita,
Qe perhere rrugen mbulonte,
Kur iluzionit do ti vinte dita,
Qe nga gjumi te me zgjonte "
***********
YOU ARE READING
REALITET Ì FSHEHUR .( vazhdimi nga pjesa 11 )COMPLETED✅
Mystery / ThrillerPjesen nga 1- 12 te historise e gjeni te lista ime e librave ketu per arsye se nuk mbaja mend adresen tjeter Te Ariol12. Sorry for this problem...🙏🙏🙏