Bir rüya daha gördüm.
Rüyamda ıslak soğuk bir orman, tepemde bir karga -kara bir talih gibi peşimde-yürüyorum kalbim göğsümden fırlayacakmış gibi .
Biri var beli belirsiz yüzünü seçemiyorum. Peşinden gidiyorum her adımda kalbime bir ağırlık,gitmek istemiyorum aslında bunun rüya olduğunu da biliyorum ama yine de karanlık korkuyorum .
Biranda yağmur yağmaya başladı hızlıca saklanacak yer aramaya başladım nefes nefese kalmıştım hala koşmaya devam ediyordum bilmem artık merakın tehlikeli cazibesine korkumu bastırıyor . Bir kiraz ağacının gölgesindeyim ,bambaşka bir yer .Ormandan nasıl çıktığımı, buraya nasıl geldiğimi ben bile bilmiyorum.
Kalbimde hala karanlık ormandaki yabancının ağırlığı. Etrafı izliyorum, az ileride kırmızı bir Anka kuşu yanında biri pelerininde yıldızlar. Yüzünü seçemiyorum bir anda elini Anka kuşuna kaldırdı.
Sonra rüzgar gibi serin bir ses;"Kutup yıldızında yaşayan tatlı küçük kızıl kuş yarde gök arasında mizanı bozarmış"
"Hangi tarafa konulsa o tarafa ağır gelen yükü,iki tarafta taşıyamaz . Çareyi yeryüzüne hapsetmekte bulmuşlar."
"Ait olmadığı bu alemde tek başına yaşamaya çalışmaya mahkum edilen küçük kızıl kuş akıbetinden bir haber olmayan küçük kızıl kuş kaderiyle yüzleşene güne kadar ordan oraya uçan küçük kızıl kuş."
Son on gündür aklım bu gördüğüm rüyaların etkisindeydi fazlasıyla karışmıştı ailemde anlamıştı bir şeylerin tuhaf olduğunu bir sabah ben odadayken annem ve babam yanıma gelmişlerdi annem üzgün sesle ;
-Kızım son günlerdir çok tuhaf davranıyorsun bir şey mi oldu? + İyim anne baba sadece son günlerdir gördüğüm rüyanın etkisindeyim.
Babam tedirgin bir şekilde anneme baktı annemde babama içimden bir şeylerin tuhaf olduğunu anladım bir şey demeden odadan çıktılar.
Bende tekrar yatağıma uzanıp rüyayı düşünüyordum ama bir anda ayağı kalkıp bilgisayar masama gidip bilgisayarı açtım ve rüyada Anka kuşu görmek yazıp aramaya tıkladım gözüme ilk takılan sekmeyi açtım arama sonucunda şunlar yazıyordu;Rüya da Anka kuşu görmek, başınıza bir devlet kuşu konacağına ve iyi bir yerden müjdeli bir haber alacağınıza delalet eder. Bir başka rivayete göre de: Rüyada Anka kuşu görmek, kadri yüce olan bir kimseye işaret eder .
Bütün gün internet araştırma yaptım ama bütün sonuçlar hep aynıydı. o kadar odaklanmışım ki annemin beni beş defa seslenmesini bile duymamışım hızlıca bilgisayarı kapatıp aşağı indim babam içer de oturuyor annemde mutfakta yemek yapıyordu içeri gidip babamın karşısına oturdum ben babama babamda gazeteye bakıyordu içimden söylese mi söylemese mi geçiyordu bir iç çektikten sonra anlatmaya karar verdim babama bakıp
+Baba size bir şey söylemem gerek . -Tabi ki kızım. ( tedirgin bir sesle)
Annem de yanımıza geldiğinde onlara gördüğüm rüyayı baştan sona tek tek olanları anlatım babamın yüzünde bir korkulu bir ifade annemdeyse ağlamalı bir yüz. Ben hiçbir şey anlamdan onların yüzlerine bakıyordum bir kaç saat geçtikten sonra annem sakinleştikten sonra annem babama bakıp kafasını salladı aynı şeyi babamda yaptı ve annem bir iç cektikten sonra bana baktı.
-Kızım asıl bizim sana bir şey dememiz lazım!( ciddi bir yüz ifadesiyle). + Nasıl yani. -Kızım aslında sen..........
***Merhaba arkadaşlar kitabımı sevdiniz umarım biraz kısa ama 2. bölüm uzun oluçak 1. bölümde birkaç yanlışım varsa simdi den( özür dilerim )bizim kızımızın gördüğü rüyalar neyi ifade ediyor? peki kızımızın ailesinin kızlarına söylemediği sırı nedir? ***
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kayıp Kızılkuş
Bilim KurguAnnesi ona ne anlata çaktı. sizce bu hikaye nasıl devam ediçek ?