Čakali sme ešte nejakú tu trištvrť hodinu a potom si nás všetkých zavolali naspäť do miestnosti. Všetky sme sa postavili do štyroch radov a čakali čo sa bude diať ďalej.
Otvorili sa dvere a do miestnosti vošiel Jang Hjon-sok (Ceo). Postavil sa do stredu miestnosti. Nejakú chvíľu na nás pozeral a bol ticho ale potom sa pozrel do svojich papierov a začal hovoriť.
„ Dievčatá chcem sa vám všetkým poďakovať za to že ste prišli na dnešný konkurz najradšej by som vás zobral všetky ale všetci vieme že to tak nemôže byť." Povedal a ja som bola v ešte väčšom strese ako keď sme sem prišli.
Fakt som mala ísť pred tým na ten záchod pokiaľ sa dalo...
„ Nebudem chodiť okolo horúcej kaše a pôjdem rovno na vec. Vybral som si z vás dve skupiny." To snáď nemyslí vážne.
„ A tie skupiny sú Pink Pank a BLACKPINK. Gratulujem dámy." Povedal a začal nám tlieskať. Čože Romaaaaan... my sme to dali?
Všetky dievčatá si povzdychli a pomaly sa začali pratať preč.
„ Baby my sme to fakt dali?" Naklonila sa k nám Jisoo.
Ja som prikývla z úsmevom po strop. Nevedela som sa prestať usmievať ale až teraz má napadlo.... prečo sú tu dve skupiny?!?
„ Takže dámy, ako môžete vidieť zostali ste tu dve skupiny, a preto sú dve pretože sa ešte neviem rozhodnúť." Oh no...
„ Takže som sa rozhodol že budete chodiť do YG entertainment na taký povedzme "výcvik"." Povedal a zasmial sa.
Mne úprimne do smiechu moc nebolo. A ani dievčatám.
„ Budete tu zdokonaľovať svoj tanec, rap, vokály všetko čo je potrebné. Bude to trvať jeden mesiac. Na konci mesiaca budete zas všetky predvádzať vaše pripravené vystúpenie pri ktorom sa definitívne rozhodnem ktorá skupina debutuje." Povedal.
Bola som ešte viac vystrašená ako pred tým keď sme vkročili do tejto budovy. Ako nieže vystrašená ale proste to je pocit čo neviem popísať. Na jednej strane som šťastná že nás vybral a na jednej nie pretože čo keď to nedáme. Ale tým by som sa nemala ešte zaoberať žijeme prítomnosťou.
Zatiaľ čo som rozmýšľala nám stihol rozdať nejaké papiere. Predpokladám že je to rozvrh.
„ Na tomto papieri je váš rozvrh kto, kde a kedy, budete mať hodiny a tréningy, taktiež predpokladám že všetky chodíte ešte na strednú školu takže sme vám všetko dali na tie neskoršie hodiny. Taktiež neviem či ste si všimli ale dolu na prízemí je taká cafeteria kde budete mať zabezpečenú stravu. To je zatiaľ všetko ostatné sa dozviete časom. Tak ja sa teda zatiaľ s vami lúčim ahojte." Povedal a usmial sa my sme sa mu poklonili a pozdravili.
Pozrela som sa na baby a kývla smerom na dvere či už nepôjdeme. Ale Jennie sa k nám nahla a potichu povedala.
„ Nemali by sme sa s nimi aspoň zoznámiť? Je mi to také blbé hneď odísť." Povedala.
Tak sme sa za nimi vybrali.
„ Ahojte dievčatá napadlo nás či nechcete niekam zájsť keď už tu budeme spolu nejaký ten čas a trošku sa spo-" Začala Jennie ale bola hneď prerušená.
„ Nie vďaka." Povedala jedna z nich.
Hneď potom sa všetky otočili ku dverám a odišli. My sme tam len stály a pozerali ako odchádzajú.
„ To čo bolo?" Povedala Rosé.
___________________________________________
Yes I'm still alive 😂
Veľmi sa ospravedlňujem že nevychádzali nejakú dobu časti ale pripravujem sa na prijímačky ( ak nejaké budú) a nestíham ale budem sa snažiť čo najviac.💜💜💜
Today's dose of perfection💜
568🤑
YOU ARE READING
I Hate You...But I Love You
Fanfiction„ Máš má rád?" „ Nie..." „ Tak prečo sa stále o mňa zaujímaš a prečo sa staráš do mojich vecí a preč-" „ LEBO ŤA MILUJEM!" ----------------- I hope you enjoy the story💜💜💜 #1 - blackpink. 5.10.2020 #1- jungkook. 24.11.2020 #3 - bla...