Štvrtok
Zajtra je konkurz. Dnes sa do školy nejde pretože nám dala riaditeľka riaditeľské voľno. A presne tento deň využijeme s dievčatami naplno a dohodli sme sa že začneme makať už skoro ráno. Práve je 7:oo ráno
„ Lisa zlatko s ockom už ideme do práce." Povedala moja moja mama.
„ Dobre čaute." Pozdravila som sa jej.
„ Ahoj." Pozdravila sa mi a odišla s otcom do práce.
Ja som si to namierila do kúpeľne kde som spáchala ústnu hygienu.
Hneď potom som šla do kuchyne a urobila si niečo na raňajky. Zobrala som si to do obývačky zapla si telku a popri tom jedla.
Ale asi som stratila pojem o čase pretože mi volala Jen že už sú pred domom. Rýchlo som utekala do izby hodila na seba prvé čo som videla
Hneď potom som zobrala svoj mobil, tašku, zamkla som dom a utekala k ním do auta.
„ Čakáme tu na teba 10 minút." Povedala Jisoo.
„ Ja viem prepáčte stratila som pojem o čase..." Ospravedlňovala som sa.
„ Bože dievčatá ja sa tak bojím." Povedala Jennie.
„ Aj ja." Odpovedala Rosé.
„ Dáme to." Povedala som a usmiala sa. Ale v skutočnosti som mala taký stres ako nikdy.
„ Sme tu." Povedala Rosé
Pozrela som sa tú veľkú budovu pred nami.....a modlila sa aby tam nebol.
Všetky sme vystúpili z auta a vošli do budovy. Pustili nás lebo nám nemenovaná osoba zariadila kartičky vďaka ktorým nás pustia. Hneď sme si to namierili do tanečného štúdia. Vošli sme tam zapli hudbu. Potom sme už len začali trénovať.
~~~
Už ani neviem koľko tu sme ale viem jedno. A to že som neskutočne hladná.
„ Dievčatá nedáme si prestávku lebo som neskutočne hladná." Povedala som so zúfalstvom v hlase.
„ Áno mohli by sme. Koľko je vlastne hodín?" Opýtala sa Rosé.
„ Sú tri hodiny po obede." Povedala Jisoo.
„ Pôjdeme do reštaurácie na proti?" Opýtala sa Jennie.
„ Objednajme si niečo. Mne sa nechce nikam ísť." Povedala Jisoo a zasmiala sa.
„ Moja reč." Povedala som.
„ Okej a čo by ste chceli jesť?" Opýtala sa Jennie.
„ Objednajme si pizzu." Povedala Rosé. Všetky sme súhlasili.
Zatiaľ keď objednávala Jen pizzu sme si pustili pesničky od PSY a tancovali ako zmyslov zbavené.
ESTÁS LEYENDO
I Hate You...But I Love You
Fanfic„ Máš má rád?" „ Nie..." „ Tak prečo sa stále o mňa zaujímaš a prečo sa staráš do mojich vecí a preč-" „ LEBO ŤA MILUJEM!" ----------------- I hope you enjoy the story💜💜💜 #1 - blackpink. 5.10.2020 #1- jungkook. 24.11.2020 #3 - bla...