Práve skončila posledná hodina, a ja mám v pláne ísť domov. Ale môj plán bol zrušený pretože ma dievčatá pozvali na pizzu do mesta. A súhlasila som. Vyšli sme spolu z triedy, a na chodbe sme uvideli skupinku chlapcov z našej triedy, a medzi nimi bol aj Jungkook ktorý sa na nás usmial.
„ Čaute dievčatá, ahoj Lisa" Pozdravil sa nám.
„ Ahoj " Odzdravili sme spolu a pokračovali v ceste zo školy. A dievčatá hneď začali tému...
„ Baby počuli ste ako sa Jk pozdravil?" Povedala Jennie a zasmiala sa.
„ Hej nooo, Lisa ty sa mu asi páčiš" povedala Jisoo a všetky sa zasmiali.
„ Haha veľmi vtipné." Povedala som.
„ Myslíme to vážne veď si počula ako sa pozdravil citujem 'Čaute dievčatá, ahoj Lisa'." Povedala Rosé a všetky sa zas zasmiali.
Celú cestu o tom točili. A premýšľa som nad tým čo hovorili že sa mu páčim. Ak mám pravdu povedať, tak niežeby som ho nemala rada. Ja ho mám rada veď je to môj bias, ale mam ho len rada nie rada rada...
Došli sme do pizzerie. Hneď ako sme si sadli, prišla obsluha zapísala si objednávku a odišla. Počas čakania sme sa rozprávali a všeličom a dievčatá povedali že veľmi radi spievajú. Ja som im povedala že tiež veľmi rada spievam a tancujem. A z Jen vyšlo že čo keby sme si nacvičili niečo a išli na konkurz do YG entertainment. My sme na ňu pozerali s otvorenou pusou. Ale páčilo sa nám to veď skúsiť to môžme, veď nehľadajú každý deň kpop hviezdy. Doniesli nám pizzu a s chuťou sme sa do toho pustili.
Po pizzi sme sa išli prejsť ešte do mesta a urobili si niekoľko fotiek.
Bola sranda na nezaplatenie.
Potom som už ale musela ísť domov tak som s dievčatami rozlúčila a išla domov.Keď som už prišla domov som sa vyzula, a mala nasmerované do izby ale zastavil má lístok na kuchynskej linke. Písalo sa na ňom:
Ahoj Lisa dnes je v našej firme večierok prídeme neskoro nečakaj na nás.
Mamka a ocko❤️
„Takže mám dom celý len pre seba jak fajne" povedala som si. Išla som hore do izby zobrala si čisté veci na prezlečenie a išla sa osprchovať.
Vyšla som zo sprchy obliekla sa do čistého. A zišla som dole do obývačky si pozrieť nejaký film. Po dlhom vyberaní som si vybrala Avengers End game pustila som to a začala pozerať. Po nejakej chvíli mi prišlo upozornenie na ig:
_Jennie vás označila v príspevku
_Jennie❤️1786
@_Jennie Dievčatá ďakujem za super deň🥰😘 @_lalisa_ @Rosee1 @Ji_soo
💬175
Dala som like a comment odložila mobil a začala som pozerať film.
O 5 minút neskôr mi zas prišlo upozornenie. Niekto má začal sledovať.
@Jungkook_J vás začal sledovaťJungkook ma začal sledovať. Bola som celá happy. Potom som odložila mobil a začala pozerať film. O niekoľko minút na to som pocítila únavu. A zaspala som...
______________________________________
Ahojte nová časť vonku dúfamže že sa bude páčiť 💚💜💙
😻😹😻😹😻😹😻😹😹😻😹😻😹😻😹💯💢💯💢💯💢💯💢💯💯💢💯💢💢💯
525💕
BINABASA MO ANG
I Hate You...But I Love You
Fanfiction„ Máš má rád?" „ Nie..." „ Tak prečo sa stále o mňa zaujímaš a prečo sa staráš do mojich vecí a preč-" „ LEBO ŤA MILUJEM!" ----------------- I hope you enjoy the story💜💜💜 #1 - blackpink. 5.10.2020 #1- jungkook. 24.11.2020 #3 - bla...