8

133 7 2
                                    

Niekto zaklopal na dvere a my sme sa od seba vzdialili.

„ Ahojte už to máte hotové?" Vošla dovnútra Jisoo.

„ Áno práve sme to dokončili." Povedala som.

„ Fajn tak ideme hore aby sme si to ešte prešli?" Opýtala sa Jisoo.

„ Podľa mňa by ste mali ísť domov aby ste si oddýchli. " Povedal Jungkook.

„ Dobre tak ideme Lisa?" Opýtala sa.

„ Áno idem." Povedala som.

Posledný krát sme sa s Jungkookom na seba pozreli a opustili sme jeho štúdio.

Prišli sme naspäť do tanečného štúdia zohrali si veci a odišli z Big hitu. Po ceste sa dievčatá rozprávali o všemožných veciach ale ja som ich veľmi nevnímala. Rozmýšľala som nad tým  čo by sa stalo ak by Jisoo nezaklopala na dvere...

„ Lisa je ti niečo? celú cestu si ticho." Opýtala sa  Jennie.

„ Nie všetko je v pohode len som nad niečím rozmýšľala." Povedala som.

„  Nad niečím alebo skôr niekým." Povedala Jisoo a usmiala sa. Všetky sa začali smiať.

„ Tak kto je ten šťastný?" Opýtala sa Rosé so smiechom.

„ Nikto." Povedala som.

„ Niekto sa nám tu červená." Povedala so smiechom Jennie.

„ Rozmýšľali sme vôbec čo si na seba vezmeme na ten konkurz?" Rýchlo som zmenila tému.

„ Tak nad tým sme ešte nerozmýšľali..." Povedala Rosé.

„ Zájdeme zajtra do obchodu niečo si kúpime. Môže byť?" Opýtala sa Jisoo.

„ Dobre tak a kedy?" Opýtala som sa.

„ Tak  zajtra okolo 14:30 prídem po vás." Povedala Jisoo a my sme prikývli na súhlas. Počas cesty sme sa rozprávali o somarinach.

                            ~•~•~•~

„ Lisa sme tu." Povie mi Jisoo.

„ Dobre tak zajtra. Čaute baby."pozdravila som ich.

„  Čaaau." Pozdravili sa a ja som si to napochodovala pomaly do domu.

Hneď ako som sa vyzula som si to namierila do izby a hneď sa hodila na postel.

„ Tak z tejto postele ma nikto nedostane." Povedala som si.

Ale nakoniec som sa premohla a vstala. Vybalila som si veci zobrala si čisté a išla sa osprchovať.

Hneď po sprche som zišla dole do obývačky kde som si sadla a zapla telku. Išiel v nej nejaký film ktorý ma zaujal volal sa Labyrint: útek. Tak som to nechala pustené.

Asi v polke filmu mi prišlo upozornenie na Instagrame.

@Jungkook_J vás označil v príspevku.

Hneď som na to klikla.

@Jungkook_J

❤18 956@Jungkook_J We are cool?  Yes or yes😎

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

❤18 956
@Jungkook_J We are cool?  Yes or yes😎. @_lalisa_💜
💬 243

Pozerala som na ten príspevok asi päť minút. Spamätala som sa dala som lajk odložila mobil a ďalej pozerala ten film. Ale po niekoľkých minútach sa mi začali zatvárať oči a zaspala som...

_______________________________________

I hope you liked this part.💘✨

Have a nice rest of the week.💚💛💚

Today's dose of perfection😍


437💞

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

437💞

I Hate You...But I Love YouWhere stories live. Discover now