9

138 10 3
                                    

Vstala som okolo jedenástej čo je u mňa dosť nezvyčajné pretože většinou vstávám okolo ôsmej - deviatej. A dooosť neskutočne ma bolí chrbát. Nemáme zrovna pohodlný gauč. No nič späť k téme...dnes ideme s dievčatami nakupovať oblečenie na ten konkurz keďže cez týždeň nebudeme určite stíhať. Takže som vstala išla sa osprchovať. Vošla som do kúpeľne a pozrela sa na seba do zrkadla.

„ Mohla by som niečo urobiť s tými vlasmi." Povedala som si nahlas. Potom som sa už len vyzliekla a išla sa osprchovať...

~~~
Po sprche som sa obliekla do teplákov a XL voľného trička, umyla si zuby a zišla dolu na raňajky. Rodičia zase neboli doma takže...jeeej mám celý dom pre sebaaa...

Na raňajky som si dala len jogurt do ktorého som si dala musli cereálie. Zapla som si hudbu aby nebolo ticho doma.

Počas jedenia som si prezerala ešte social networks.

~~~
Pozrela som sa na čas. Bolo 13:58 najvyšší čas sa začať chystať lebo dievčatá pre mňa prídu o 14:30.

Vošla som do šatníku a asi päť minút som si všetko prezerala nakoniec som si vybrala toto:

Vošla som do šatníku a asi päť minút som si všetko prezerala nakoniec som si vybrala toto:

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Obliekla som sa a trošku nalíčila nechala som si rozpustené vlasy. Zišla som dolu zobrala mobil a pozrela na čas. Bolo 14:20 o desať minút sú tu.

Zatiaľ som si zbalila veci do tašky a pomaly sa išla obuť aby zase nemali reči. Rosé mi napísala že už čakajú pred domom. Zobrala som mobil, peňaženku a kľúče. Zamkla som dom rýchlo nastúpila do auta.

„ Čaute." Pozdravila som sa im.

„ Ahoj." Povedali všetky na raz.

„ Vy si to cvičíte?" Opýtala som sa zo smiechom v hlase a všetky sa zasmiali.

„ Takže Lisa videli sme tu fotku čo dal Jungkook na Instagram..." Začala Jennie.

„ Akú fotku?" Hrala som na blbú lebo som to nechcela rozoberať. Ja vlastne ani neviem načo to tam dal.

„ Bože tú kde si s Jungkookom." Povedala Jisso.

„ Ahaa a čo s ňou." Povedala som.

„ No ja len že ste sa nejako zblížili." Povedala Jennie a všetky sa usmiali.

„ Sme len kamaráti nič viac." Povedala som rozhodne.

Klameš.

Povedalo mi moje svedomie.

„ Si si istá? Na tej fotke ste spolu neskutočne zlatý." Povedala Rosé a všetky s úsmevom prikývli.

„ Som si na sto percent istá." Povedala som.

I Hate You...But I Love YouWhere stories live. Discover now