Dnes je ten deň. Dnes je konkurz a ja sa tak neskutočne bojím že som skoro vôbec nespala. Takže mám pravdepodobne tak veľké kruhy pod očami že by sa mi tam zmestil celý nákup.
Počas tohto ako som si robila make-up mi prišla správa zo skupinového chatu.
••••
Hot girls 🔥️😰❤️Jennie: myslíte že tam bude veľa ľudí?😱
Jisoo: Dúfam že nie lebo ma na mieste zloží...
Rosé:😂😂😂
Lisa: Mne je jedno koľko tam bude ľudí ja to chcem mať hlavne za sebou 😰😂🐉
Jennie: No Joo pravda😂😂
Jisoo: vyrážam už z domu takže buďte pripravené...🚗🐸
Rosé:😲👍
Jennie: Oukej☺️
Lisa: oki
Tak v tedy som kopla do vrtule a išla sa rýchlo prezliecť lebo som vôbec nestíhala. Práve som sa obúvala keď prišli takže som to tak fajne stihla, a to sa nestáva tak často takže...
„ Som tuuu." Skričala som na nich v aute.
„ Do paže veď dobre..." Povedala Jennie.
„ Teeda Lisa vyzeráš dosť dobre." Povedala Rosé.
„ Vy tak isto." Povedala som
Mali sme na sebe:
Dievčatá vyzerali neskutočne dobre. Ale ja som vyzerala najlepšie muhaha😈.„ Lisaaaaa haloooo zem volá Lisuu" kričala po mne Jennie
„ Jojo počúvam" povedala som unavene.
„ Máš USB s pesničkou?" Opýtala sa Jennie.
„ Jasné že ano mám ho tu v kabel- tak nemám ho" rýchlo som povedala v tej chvíli Jisoo prudko zabrzdila, otočila sa a smerovala späť k domu.
„ Len si pohni lebo to nestihneme" povedala mi Rosé .
Rýchlo som vystúpila a utekala hore do mojej izby pre USB-čko.
~~~~
Práve sme na ceste na konkurz ale tento raz už aj s USB-čkom a vôbec nestíhame.
„ Dievčatá sme tu berte veci a rýchlo do vnútra." Zavelila Jisso.
Rýchlo sme vystúpili z auta a utekali do vnútra. Hneď ako sme vošli sme uvideli nápis konkurz 13 poschodie dvere 206. Rozutekali sme sa k výťahu čo bolo podľa mňa dosť komické hlavne na podpätkoch. Ale v tejto chvíli ma to najmenej trápilo pretože na scénu nastúpil starý dobrý kamoš stres. Neskutočne ma začalo zo stresu bolieť brucho a myslím že som nebola jediná.
Nastúpili sme do výťahu a mne v tej chvíli prišla správa. Vytiahla som mobil a pozrela som kto mi píše v tej "najlepšej" chvíli. Bola to správa od Jungkooka. Chcela som to odignorovať ale zaujímalo ma čo napísal takže som to otvorila.
•••
JungkookJungkook: držím vám palce viem že to zvládnete, viem že tam určite zažiariš.💪❤️✨
Tak toto ma dostalo viem že tam určite zažiariš prečo to napísal?
_______________________________________
Viem že je to strašne krátke ale snáď sa páčilo😊💪😅.Today's dose of perfection 💜.
444🐉
YOU ARE READING
I Hate You...But I Love You
Fanfiction„ Máš má rád?" „ Nie..." „ Tak prečo sa stále o mňa zaujímaš a prečo sa staráš do mojich vecí a preč-" „ LEBO ŤA MILUJEM!" ----------------- I hope you enjoy the story💜💜💜 #1 - blackpink. 5.10.2020 #1- jungkook. 24.11.2020 #3 - bla...