10

128 8 2
                                    

Dnes je pondelok. A všetci vieme čo to znamená.Jedno veľmi "príjemné" slovo. A to slovo je Škola. Preto som musela vstať skôr. A tým skôr myslím o 4:50 pretože som zistila že som neurobila domácu úlohu z chémie. A učiteľka chémie je na mne zasadnutá takže tú domácu som proste musela urobiť.

Pozrela som sa na hodinky na ktorých ukazovalo 7:05 najvyšší čas ísť do školy. Zobrala som všetky veci, obula sa a vyrazila.

Počas cesty som rozmýšľala nad piatkom. Keď som na to pomyslela tak som dostala stres. To keď mám teraz taký stres tak čo to bude v piatok.

Pred školou stála Jennie. Hneď som  k  nej mala namierené. Keď ma uvidela tak sa otočila a usmiala.

„ Ahoj."

„ Čauko." odpovedala Jennie.

„ Kde sú dievčatá?" Opýtala som sa.

„ Rosé išla na kontrolu k doktorke a Jisso určite zaspala." Povedala a obidve sme sa zasmiali.

Jennie sa potom niekam pozrela a nespustila odtiaľ oči, tak som sa chcela pozrieť na čo sa tak pozerá ale hneď ma schmatla za ruku a otočila späť na seba.

„ Nepozeraj sa tam." Povedala a ja som ešte viac nechápala.

„ Prečo? Čo tam je?" Opýtala som sa ale skôr ako stihla odpovedať som sa otočila a uvidela Jungkooka s nejakým dievčaťom. A držala ho za ruku. V tú chvíľu sa vo mne niečo zlomilo. Ale nechápala som čo.

Hneď som sa otočila na Jennie

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Hneď som sa otočila na Jennie. Pozerala sa na mňa s ľútosťou.

„ Si v poriadku?" Opýtala sa ma pomaly.

Usmiala som sa na ňu a odpovedala

„ Áno som. Radšej poďme lebo nestihneme prvú hodinu." Povedala som vykročila smerom k škole.

Jennie pov.

Vedela som že nie je v poriadku. Poznám ju. Zakrývala smútok. Nechápem prečo to urobil. Veď IU nikdy nemal v láske ani ako kamarádku. Stále sa mu s prepáčením pchala do riti a zrazu ju tam drží za ruku. Vôbec som to nechápala.

Pobehla som k Lise.

„ Naozaj si v poriadku?" Opýtala som sa.

„ Áno som." Odpovedala

„ Lis vidím na tebe že nie si v pohode. Môžeš mi to povedať. Som tu len a len pre teba a vždycky budem." Povedala som a usmiala sa.

„ Keď to je zložité....Ja ani neviem či k nemu niečo cítim ešte nikdy som nič také nezažila..." Povedala.

„ Nemusíš mi to povedať ak nechceš. Nechcem ťa nútiť." Povedala som a usmiala sa.

„ Nie nejde o to ja len.... musím si to všetko usporiadať v hlave." Povedala a zvesyla hlavu.

„ Ja to chápem... A usmej sa keď si smutná nepristane ti to." Povedala som. Ona sa na mňa pozrela a usmiala sa.

„ Ďakujem." Povedala a objala ma.

" Povedala a objala ma

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Lisa pov.

Spolu sme vošli do našej triedy ešte tam skoro nikto nebol. Chcela som si ísť sadnúť na svoje miesto ale spomenula som si že sedím s ním.
Otočila som na Jennie skôr než som stihla niečo povedať sa Jennie ozvala.

„ Kľudne  si s tebou vymením miesto keď chceš." Povedala a ja som prikývla.

„ Ďakujem." Povedala som.

Usmiala sa a vymenili sme si miesta.
Keď vošiel do triedy Jungkook tak sa pozrel na Jennie. Hneď potom premiestnil spýtavý pohľad na mňa ale ja som ho odignorovala a otočila sa do predu. Hneď potom zazvonilo na hodinu a ja som sa venovala už len učeniu.


















_______________________________________

Nová časť po 💯 rokoch.
Dúfam že sa páčila.

Have a nice rest of the week.💚💛💚

Today's dose of perfection 😍

Today's dose of perfection 😍

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

560💞

I Hate You...But I Love YouWhere stories live. Discover now