13

106 8 4
                                    

Stál tam...

Nik iný ako Jeon Jungkook.

No jasné mohla si tušiť že ho tu stretneš si proste tupelo. Hovorila som si sama sebe v duchu.

Nastúpila som do výťahu čakala a pokiaľ výstupy ale namiesto toho stlačil moje poschodie a viezol sa so mnou hore.

„ Ahoj." Povedal potichu.

„ Čau." Odpovedala som mu.

„ Ako sa máš?" Povedal akoby sa nič nestalo. Odfrkla som si a odpovedala

„ Prečo ťa to zaujíma." Priznávam že som to nemusela povedať tak hnusne ale akoby ste reagovali na mojom mieste vy?

„ Prečo si na mňa taká hnusná?! Čo som ti urobil?" Opýtal sa mierne podráždene.

„ Ešte sa pýtaj." Povedala som a v tom momente výťah zastavil rýchlo som vystúpila ale on ma bohužiaľ následoval. Chytil má za ruku a otočil k sebe.

„ No pravdepodobne sa budem musieť pýtať lebo ja do čerta vôbec neviem o čom hovoríš!" Povedal už naozaj podráždene.

„ Čo sa tu deje?"

Jennie

Rozprávali sme sa s dievčatami v štúdiu keď sme zrazu počuli niekoho kričať. Vyšli sme všetky tri na chodbu a poskytol sa nám pohľad na nahnevaného Jungkooka ako držal Lisu za ruku.

„ Čo sa tu deje?" Opýtala som sa a odtiahla Lisu od Jungkooka.

„ Nič sa nedeje dievčatá poďte dovnútra." Povedala Lisa ale videla som n jej tvári že niečo nie je v poriadku.

„ Dievčatá choďte do vnútra za chvíľu za vami prídem." Povedala som.

Dievčatá odišli a zostala som tam len ja a Jeon.

„ Jungkook čo si chcel povedať Lise?" Opýtala som sa kľudne.

„ Ja ani neviem ja proste....aghhhh chcel som jej to vysvetliť ale neviem čo lebo neviem čo sa stalo a ja o ňu nechcem prísť znamená pre mňa veľa." Povedal so zúfalstvom v hlase. V tej chvíli mi ho bolo naozaj ľúto.

„ Myslí si že máš priateľku." Povedala som potichu. Hneď sa na mňa pozrel a otvoril ústa do korán.

„ Ako si to mohla myslieť ja nemám priateľku." Odpovedal s hrôzou v hlase.

„ Že nie? A čo si robil z IU pred školou? Držal si ju za ruku tak mi nehovor že s ňou nič nemáš." Povedala som podráždene.

„ S IU nič nemám to držanie za ruku nič neznamenalo páči sa jej jeden chalan a chcela aby žiarlil tak ma poprosila aby som hral jej frajera na jeden deň..." Povedal veľmi rýchlo a zrozumiteľne a s ešte väčším zúfalstvom v hlase.

„ Prosím Jennie musíš mi pomôcť naozaj o ňu nechcem prísť..." Kľakol si pri tom na kolená.

„ Áno dobre verím ti a pomôžem ti hlavne sa postáv je to divné." Povedala som rýchlo.

„ Ďakujem Jenn si najlepšia a už musím ísť inak ma manažér asi zabije tak ahoj." Povedal a rýchlo utekal do výťahu. Ani som sa mu nestihla pozdraviť. Otočila som sa a vošla do štúdia.

Jungkook

Nevzdám sa ťa Lisa.






_______________________________________ 
Po 1oo rokoch nová časť dúfam že sa bude páči.

Have a great weekend ❤🐉

Today's dose of perfection 💜💎

Today's dose of perfection 💜💎

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


48o🐉

I Hate You...But I Love YouWhere stories live. Discover now