Pondelok
Zobudila som sa na ten úplne otrasný zvuk budíka. Natiahla som sa po mobil a spomenula som si že je môj prvý deň v novej škole. Pri tejto spomienke mi stiahlo žalúdok.
Pomaly som vstala z postele a došuchtala som sa do kúpeľne, kde som si umyla zuby a urobila jemný mejkap. Prišla som naspäť do izby obliekla si uniformu zobrala školskú tašku a zišla dolu. Pozrela som sa na čas a bol akurát čas ísť do školy. Obula som si biele Adidasi, nasadila som si slúchadlá a vyrazila. Išla som pešo lebo škola je ďaleko od môjho domu len 10 minút.
Už stojím pred školou. Neskutočne sa bojím tam ísť. Ale nabrala som kúsok tej odvahy a vykročila do tej budovy strachu. Každý sa na mňa pozeral ako na zjav pána. Ach bože nepozerajte sa na mňa prosím. Nevedela som nájsť riaditeľnu, tak som sa rozhodla že sa niekoho spýtam. Ale niekto ma predbehol.
„ Ahoj si tu nová?" Spýtalo sa ma jedno dievča.
„ Áno som." Odpovedala som.
„ Volám sa Rosé." Povedala a usmiala sa.
„ Lisa." Povedala som a úsmev opetovala.
„ Nevedela by si ma nasmerovať do riaditeľne?" Spýtala som sa Rosé.
„ Jasné, poď." Povedala a už ma ťahala za riaditeľkou. Celú cestu sme sa spolu rozprávali. Je to naozaj milá baba. Keď už sme stáli pred riaditeľnou tak zazvonilo a Rosé musela ísť do triedy. Tak sme sa rozlúčili a každá išla vlastným smerom. Zaklopala som na dvere riaditeľky. Ozvalo sa tiché ďalej, vstúpila som a za stolom sedela pani v staršom veku. Uklonila som sa a pozdravila.
„ Ty si Lalisa Manoban, tá nová?"
„ Áno to som ja." Odpovedala som a niekto zaklopal na dvere.
„ Práve v čas, Lalisa toto je tvoj triedny učiteľ."
„ Dobrý deň" povedala som a uklonila sa.
„ Ahoj, tak čo môžme ísť do triedy?"
Kývla som hlavou na súhlas a vydali sme sa do triedy. Do triedy vošiel prvý povedal všetky tie kraviny že je tu nová spolužiačka blablabla...
Potom na mňa kývol a ja som vošla do triedy. Všetka pozornosť sa upriamila na mňa.Postavila som sa do predu pred katedru.„ Predstav sa nám." Povedal milo učiteľ. Uklonila som sa nadýchla som sa a spustila.
„ Ahojte volám sa Lalisa Manoban ale stačí len Lisa, pochádzam z Bangkoku z Thajska a dúfam že si budeme rozumieť." Ukončila som svoj monológ. Každý bol ticho a pozeral sa na mňa. Neviem čo bolo na mne také zaujímavé ale oukej.
„ Tak kam ťa posadíme..." Premýšľal nahlas a ja som sa až teraz rozhliadla po triede a jeden chlapec my tam prišiel povedomí, akokeby som ho už niekde vydela. Ale kde. Z môjho premýšľania ma vytrhol hlas učiteľa.
„ Fajn takže Lisa sadni si ku Jungkook(ovi)."
Povedal a išla som si sadnúť vedľa Jungkooka. Ale mne blbej až teraz došlo že som si sadla vedľa Jungkooka z mojej obľúbenej skupiny. A k tomu ešte aj biasovi.
„ Ahoj ja som Jungkook."
Prihovoril sa my on sa my prihovoril. Omg aaaaaa...
„ Lisa" povedala som s kľudom. Chcel ešte niečo povedať ale učiteľ začal rozprávať tak sme dávali pozor. Keď som sa pozrela ku oknu tak som si všimla že tam sedí Rosé. Som rada že sme spolu v triede. Všimla si ma a začala sa na mňa usmievať a kývať ako na blázna, odkývala som jej d a ďalej sa venovala hodine.
Po hodine
Prišla za mnou Rosé a nejaké dve baby.
„ Ahoj ja som Jenie ale kľudne my môžeš hovoriť Jen." Povedala a milo sa usmiala.
„ Ahoj ja som Jisoo." Povedala a tiež sa usmiala.
„ Ahojte ja som Lisa." Povedala som.
Celú prestávku sme sa rozprávali. Všetky tri sú veľmi super baby. Proste sú svoje a nepretvaruju sa. A je s nimi veľká sranda. Zazvonilo na hodinu. Museli si ísť sadnúť na svoje miesto. Jungkook prišiel a tiež si sadol. A spýtal sa ma...„ Aké sú tvoje koníčky?" Opýtal sa ma.
„ Tanec, maľovanie a tiež veľmi rada spievam."
„ Tak to je super. Ja tiež rád spievam a maľujem..." Usmial sa a chcel ešte niečo povedať ale do triedy vošiel učiteľ matiky. Ja matiku neznášam aj keď mám z nej celkom fajn známky.
Učiteľ začal vysvetľovať príklady.
Tak toto bude dlhý deň..._______________________________________
Ahojte nová časť vonku snáď sa bude páčiť 🥰😘💗
721💞
⭐🌟⭐🌟⭐🌟⭐🌟⭐🌟⭐🌟⭐🌟⭐🌟⭐🌟⚡🌟⚡🌟⚡🌟⚡🌟⚡🌟⚡🌟⚡🌟⚡
YOU ARE READING
I Hate You...But I Love You
Fanfiction„ Máš má rád?" „ Nie..." „ Tak prečo sa stále o mňa zaujímaš a prečo sa staráš do mojich vecí a preč-" „ LEBO ŤA MILUJEM!" ----------------- I hope you enjoy the story💜💜💜 #1 - blackpink. 5.10.2020 #1- jungkook. 24.11.2020 #3 - bla...