Skoro celý deň som sa snažila vyhýbať Jungkookovi a celkom sa mi darilo. Samozrejme Jennie mi pomáhala. A som jej za to neskutočne vďačná pretože fakt som nemala na neho náladu.
Práve teraz je dejepis a snažím sa dávať ako taký pozor ale to sa nedá. Proste všetci vieme že dejepis je čo? Ako tomu ja hovorím boring hour.
Cítila som ako mi niečo niekto hodil do vlasov. Bol to nejaký skrčený papier. Nechcem si to prečítať ale zvedavosť vyhrala plus nuda lebo je dejepis. Otvorila som ten papierik a bolo tam napísané:
Prečo ste si s Jennie vymenili miesta?☹️
Hneď som vedela o koho ide preto som sa ani neotočila a ani som mu nemala v pláne na to odpísať. Hneď potom zazvonilo na koniec hodiny. Počas cesty z triedy som papier znovu skrčila a hodila do koša. Rýchlo som vyšla z triedy s úmyslom vymeniť si knihy na hodinu.
Prišla som ku svojej skrinke. Hneď som ju otvorila a vymenila si knihy. Už som sa ju chystala zavrieť ale niekto to urobil za mňa. Pozrela som sa na osobu ktorá mi zavrela skrinku pred nosom. Keď som ho tam uvidela stáť tak som sa modlila ku všetkým svätým aby mi prišiel niekto na pomoc.
„ Prečo ste si vymenili s Jennie miesta?" Opýtal sa ma. Ja som na neho len tupo pozerala a mala v pláne odísť ale chytil ma za ruku a tým pádom zabránil môjmu úniku.
„ Prečo by som ti to mala povedať." Povedala som s kľudom v hlase ale moje vnútro doslova kričalo na Jennie aby prišla hneď a teraz.
„ Pretože ma to zaujíma." Povedal.
„ Prečo ťa to zaujíma?" Opýtala som sa.
„ Pretože to chcem vedieť." Povedal ešte s ako takým kľudom v hlase ale už som videla že ho to trošičku naštvalo.
„ Ale prečo to chceš vedieť?" Opýtala som sa zase.
„ Ty mi to nemáš v pláne povedať že?" Opýtal sa so smútkom v hlase.
„ Máš pravdu. Nemám." Povedala som tak chladne že som sa samej seba zľakla.
Hneď potom som sa otočila a namierila si to do triedy. Sedela som tam asi päť minút hneď potom zazvonilo. Všetci si posadali na svoje miesta. Hneď potom prišla učiteľka a začala sa posledná hodina. Chémia...
O 45 minút neskôr (takže po hodine)
Hneď ako skončila hodina som utekala z triedy tak rýchlo že za mnou Jen nestíhala. Momentálne má to ale netrápilo nechcela som sa s ním stretnúť.
„ Lisa veď počkaj." Kričala na mňa Jen. Ja som zastala a počkala na ňu.
„ Primontovali ti do zadku turbo či čo." Rozčuľovala sa Jennie. Ja som sa na ňu len usmiala a bola ticho.
„ Zas na neho myslíš?" Opýtala sa ma. Ja som len bezducho prikývla.
„ Neboj sa bude to dobré. Vieš koľko krajších chlapcov stretneš? On nie je jediná ryba v oceáne." Povedala a ja som sa zasmiala.
„ Máš pravdu." Povedala som nakoniec.
„ Už pôjdem domov, som unavená." Povedala som.
Rozlúčili sme sa a ja som si to smerovala domov.....
_______________________________________
Helloooo my friends 💯❤.
Idem úplne od veci ale počuli ste novú pesničku od BLACK PINK!!!! Skapinam.💞😂
Have a nice rest of the week.💚💛💚
Today's dose of perfection 😍
514💞
YOU ARE READING
I Hate You...But I Love You
Fanfiction„ Máš má rád?" „ Nie..." „ Tak prečo sa stále o mňa zaujímaš a prečo sa staráš do mojich vecí a preč-" „ LEBO ŤA MILUJEM!" ----------------- I hope you enjoy the story💜💜💜 #1 - blackpink. 5.10.2020 #1- jungkook. 24.11.2020 #3 - bla...