4

107 16 87
                                    

Yeni yıl yeni bölüm :')

*

Sabah, Seokjin ile Taehyung dün aldıkları kayıtları incelemek için hızlıca asayişe gelip ve bir hışımla kayıtları inceleyecekleri odaya daldılar. Jaejoo, aniden odaya giren iki adamla oturduğu yerden sıçradı. "Jaejoo, ne yapıyorsan bırakıyorsun bizim bu getirdiklerimize bakıyorsun. Çok acil." Taehyung elindeki cdleri, Jaejoo'nun önüne koyup karışında hala ona şaşkınca bakan adama baktı. "Ne bakıyorsun Jaejoo, alsana şunları."

Jaejoo önüne koyulan cdlere baktı. "Aslında, şu an yaptıklarım da önemli işlerdi ama..."

"Bunlar daha önemli, haydi söylenme de bak. Eunwoo'nun cinayeti için bir şeyler çıkabilir bunlardan." Jaejoo bıkmış bir nefes vererek Taehyung'un ona uzattığı cdyi bilgisayara takıp, ekranda oynaması için açılan klasöre tıkladı. Açılan görüntü ile üçü birlikte ekranı pür dikkat izlemeye koyuldu.

"Biraz ileri sar bakalım. Gece iki sularına falan."

Jaejoo denileni yaparak kaydı ileri sardı. İstenilen saate geldiklerinde, çok az daha ileri sardıklarında başında siyah şapka olan biri çıktı. Hiçbir şekilde yüzünü göstermeden oradan uzaklaştığını ama az ileride başka bir araca bindiğini gördüler. Fakat aracın plakası seçilmiyordu. "O tarafı gösteren bir güvenlik kamerası var mıydı?"

"Var diye hatırlıyorum. Bir dakika, birkaç cdye bakacağım şimdi." dedikten sonra ayağa kalkıp daha öncesinden baktıkları cd arşive bakmaya koyuldu Jaejoo. Biraz daha kurcaladıktan sonra elinde üç farklı cd ile geldi. "Bunlardan birinde olduğunu hatırlıyorum." dedikten sonra bilgisayar başına tekrar geçmiş ve eline aldığı ilk cd'den başlayarak, az önce baktıkları saat aralığına bakmaya başladı. İkinci cd'de aradıkları adamı tekrar gördüler.

"İşte adamımız burada." dedi tatmin olmuş sesiyle Jaejoo. "Plakası seçiliyor."

"Adam hiçbir şekilde frikik vermemiş resmen."

"Çok temkinli ama umarım bir şey çıkar da enseleriz."

Jaejoo araba plakasını incelediğinde bir araba kiralama şirketine ait olduğunu gördü. Yanına duran adama bunu dedikten sonra bilgileri verdi. "Jaejoo diğer cdleri de didik didik et. Birilerinden yardım alacaksan da al ama bir şeyler bulmaya bak." Ardından Seokjin'e döndü Taehyung. "Biz de gidip şu kiralama şirketine bakalım ama öncelikle müdüre haber verelim." Seokjin, Taehyung'u onayladıktan sonra müdürün odasına ilerlediler.

Müdürün odasına geldiklerinde kapıyı tıklatıp, aldıkları gel komutu ile içeri girdiler. Müdür odasında tek değildi. Masanın önünde emniyet müdür yardımcısı oturuyordu, bu yüzden iki adam selam verdikten sonra öylece ayakta durmak zorunda kaldılar. "Ne için gelmiştiniz çocuklar." dedi müdür.

"Müdürüm, Eunwoo'nun cinayeti hakkında bir şeyler bulmuş olabiliriz." dedi Taehyung.

"Nasıl şeyler?"

"Adamın kullandığı arabanın kiralık olduğunu bulduk." dedi Seokjin.

"Nasıl eriştiniz böyle bir bilgiye?"

"Müdürüm, gözden kaçırdığımız bir şeyler olduğunu düşündük. İncelemediğimiz bir kamera daha varmış. Oradan adamı bulduk."

"Peki adamın kim olduğunu biliyor musunuz?"

"Hayır müdürüm, adam kendini kameralardan oldukça iyi bir şekilde gizlemiş. Bu yüzden arabasını kiraladığı şirkete gideceğiz. Belki oradan bir şey çıkar."

"Gençler bu dosyanın çözülmesi gerek, hem de acilen. Medya olsun her yerde aleyhimize bilgiler geçiyor. Çok geç olmadan katili savcının karşısına çıkarmamız gerek. Size güveniyorum. Ne ihtiyacınız varsa bana bildirin, hızlıca halledilmesini sağlayayım." Dedi emniyet müdür yardımcısı. Belli ki Eunwoo'nun çevresi çok genişti ki adamın ölmesi bile yüksek mevkili insanları harekete geçirmişti. Bu durum işlerine çokça yarayacaktı, en önemlisi hızlandıracak, bir şey elde edemeseler bile neticeye çabucak ulaşmalarına sebebiyet verecekti.

HEAT OF BLOOD | TaekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin