4.

3.7K 162 111
                                    


YAZAR :

Cedric Y/N'yi aramak için Copper'ın yanından ayrıldı. Nerede olabileceklerini tahmin etmeye çalışıyordu. İlk bahçeye göz attı orda göremeyince kütüphaneye doğru gitmeye başladı.

Kütüphaneye girince köşede ki masada Susan ve yanında oturan Y/N'yi gördü. Yanına gidip ne demeliydi?

Kendi kendine düşündü , Y/N zaten kaba birine benzemiyordu ama ister istemez heyecanlanıyordu.

CEDRİC'İN AĞZINDAN :

Y/N ve Susan kütüphanede oturuyorlardı. Yalnız olsa direkt yanına otururdum ama Susan vardı ve başbaşa konuşmak istiyordum.

Onların olduğu tarafa doğru yürüdüm. Y/N , sessiz kütüphanede ayak seslerimi duymuş olucak ki kafasını kaldırıp baktı ve gülümsedi. Bu beni rahatlatmıştı.

Y/N'NİN AĞZINDAN :

Kütüphanede Susan ile rastgele kitaplara bakıp ilgi çekici bişeyler bulmaya çalışıyoduk. O sıra ayak sesi duydum buraya doğru geliyodu.

Kim olduğuna baktığımda Cedric olduğunu gördüm ve ister istemez heyecanlandım. Yüzüne boş boş bakmaktansa gülümsedim o da karşılık verdi.

Susan , Cedric'in yanımıza geldiğini yeni farketmiş olucak ki bir an şaşırdı.

Susan : Ah selam Cedric..şey ben sizi yalnız bırakayım isterseniz.

Susan'ın böyle yapması Cedric'i mutlu ederken Y/N iyice heyecanlanıyordu.

Susan oradan kalkıp gitti ve Cedric onun yerine , Y/N'nin yanına oturdu.

Cedric : Şey..selam..naber?

İyidir sen?

Cedric : İyiyim sağol. Bak ben açıkcası iksir sınıfında olanlar hakkında konuşmaya geldim.

Ben de seninle konuşmak istiyodum ama ne diyeceğimj bilemedim.

Cedric : Durumumuz farklı değil yani.

İkisi de ister istemez buna güldü ve kütüphane görevlisinin kötü bakışlarına mağruz kaldılar.

Cedric , istersen başka bir yere geçelim

Cedric : Tabi olur.

Bahçeye çıkmıştılar ve bi banka geçtiler. Y/N , Susan bahçede mi diye etrafa bakıyordu. Susan , bahçede olsa da bişey değişmeyecekti kendisi de biliyodu sadece Cedric ile konuşmak için söyleyecek bişeyler düşünüyodu.

Cedric şey..ben açıkcası senin kokunu alacağımı hiç düşünmedim. Senin kokunu alınca söylemek hiç istemedim hakkımda yanlış düşünürsün diye.

Cedric : Nasıl yanlış?

Susan anlattı da bi çok kız seninle popülerliğin için beraber olmak istiyorlarmış vs.

Asla öyle biri değilim ve öyle izlenim vermek istemedim kısa bi süre oldu çünkü daha tanışalı.

Gerçi tanışmak diyorum da sadece isimlerimizi biliyoruz.

Cedric : Hayır. Öyle biri olduğunu düşünmüyorum. Düşünmem de. Eğer istersen birbirimizi yakından tanırız.

Teklif mi bu? Neyse Y/N sakin ol.

Olur isterim. Çünkü yakışıklılıktan daha fazlası olduğuna adım gibi eminim ve bana güvenebilirsin yani-

Cedric , Y/N'nin yanağından öpüp ayağa kalktı.

Cedric : Hafta sonu Hogsmeade?

N-ne?

Cedric : Hafta sonu diyorum. Beraber dışarı çıkmak ister misin?

H-ha olur.

Cedric : Peki görüşürüz.

Y/N şuan emin oldu. Cedric'e baya baya aşık olmuştu.

Yeni bölüm yarın atıcam , 2 tane de atabilirim yine sorun çıkmazsa🦋

Cedric Diggory LoverHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin