YAZARDAN :
Dumbledore'un misafir okul duyurusundan 1 hafta sonra :
Profesörler bugün gelecek olan 2 okul için , Hogwarts'ı onlara beğendirmek istiyorlarmışcasına baya bi temizlik ve düzenleme yapıyorlardı.
Bugün hiç bi ders yoktu. Büyük salonda ki kargaşaya katılmak istemeyen Cedric ve Y/N , Hufflepuff'ın ortak salonunda bi koltukta oturuyorlardı.
Cedric , Y/N'nin dizine yatmıştı , Y/N ise Cedric'in saçlarıyla oynuyordu. Turnuva , misafir okullar ve turnuva aşamalarının nasıl olacağı hakkında konuşuyorlardı.
Babama sorsak mı kesin bilgisi vardır ne de olsa profesör. Dedi Y/N.
Gel gidelim bi bakalım büyük salona sevgilim zaten akşam olmak üzere. Cedric'in böyle demesinin ardından ortak salondan çıktılar ve büyük salona gittiler.
Kimi kız öğrenciler Viktor Krum için saçlarını ve makyajlarını abartmışlardı. Parvati'nin saçına taktığı toka gibi şeyi Mcgonagall çıkarmasını söyleyince , Parvati'nin yüzü düşmüştü.
Dumbledore , bina sorumluları ve öğrencileri ile beraber ön bahçeye sıra halinde çıkmalarını söyledi.
Hufflepuff binasının başında Profesör Sprout.
Gryffindor binasının başında Profesör Mcgonagall.
Ravenclaw binasının başında Profesör Flitwick. Pek görükmese de.
Slytherin binasının başında Profesör Snape.Y/N ve Cedric yanyana duruyordu , yan tarafta ki Harryler ile konuşuyorlardı. Herkes etrafa bakınıyordu. Gelmiş olmaları lazımdı. Ama halâ daha bekliyorlardı. Hava da aksi gibi o gün soğuktu.
Hava da bir şey göründü ve ilk Gryffindor binasından Seamus'un dikkatini çekmişti ki şuraya bakın deyip eliyle havayı göstermesiyle herkes oraya bakmaya başladı.
4 veya 5 tane uçan atın çektiği oda gibi birşey. At arabasının uçan hali gibi.
Bu Beauxbatons. Dedi Y/N. Diğer öğrencilerden şaşırdıklarını belli eden sesler geliyordu.
Başta Profesörleri Madame Maxime arabadan indi. Baya baya uzun bir kadındı. Onun arkasından öğrencileri arabadan indiler ve giriş kapısına doğru ilerlediler.
Madam Maxime ve diğer Beauxbatons kızları Y/N'yi görünce gülümsediler ve el salladılar. Y/N karşılık verdi.
Bir süre sonra da Durmstrang geldi. Denizin ortasından büyük bir gemiyle gelmişlerdi.
Beauxbatons'ın aksine kalın kürkler ve paltolar giymişlerdi.
E doğal olarak ne de olsa Kuzey'den geliyorlardı.Bütün okullarla beraber büyük saloan girdiler. Dumbledore hiçte kısa sürmeyen bir konuşma yaptı. Turnuvanın kuralları , ateş kadehi ve yaş kuralını diğer okullara da anlattı.
Herkes yemeğe başladı. Masalarda diğer öğrencilerle karışık oturuyorlardı. Beauxbatons'dan Fleur Delacour , Y/N'nin yanına geldi. Birbirlerine sarıldılar.
Y/N , Cedric ile Fleur'u tanıştırdılar. Fleur'un sert aksanı ile sohbet etmeye devam ettiler.
Ron , Viktor Krum ile beraber oturmayı çok istiyordu ama Viktor çoktan Slytherin masasına oturmuştu.
Odalara dağılma vakti geldiğinde Cedric ve Y/N elele binalarının ortak salonuna girip ordan da yatakhanelerine gittiler.
O gece hava soğuk olmasının üstüne fırtına çıkmıştı. Yağmur çok şiddetli yağıyordu ve arada gök gürlüyordu.
Yataklara girdikten 1 saat sonra Y/N , Cedric'in kapısını çalmaya başladı. Cedric kapıyı yarı açık göz ile açtı. Uykulu sesiyle bişey mi oldu bebeğim? Diye sordu. (🤤🦋)
Fırtınadan dolayı uyuyamadım beraber uyusak olur mu? Diye sordu. Cedric de tabi ki. Dedi. İkisi de Cedric'in yatağına girdiler ve birbirlerine sarılarak uyudular.
•
•
•
•
•
•
•
Oy vermeyi unutmayıın💘✨