14.

2.1K 71 104
                                    

Öncelikle bi duyuru yapmak istiyom. Öhm.
Cedric'i öldürmicem tabi ki ve turnuavaya da koymak istemedim farklı olsun diye. Harry seçildi biliyosunuz diğer bölümden. Bizim ve Cedric'in turnuvayla pek bir alakası olmadığı için turnuvanın 3 aşamasını da ayrıntılı ayrıntılı anlatmayacağım. Ama bahsedeceğim kim hangi aşamaları kazandı diye. Umarım sizin için bir sorun olmaz.🥰








YAZARDAN :

Zaman su gibi akmıştı. 3 Büyücü turnuvasının ilk aşaması yapılmıştı. Görev ejderhaları geçip altın bi yumurtayı almaktı.

3 yarışmacı da (Harry,Fleur,Viktor) başarıyla ejderhaları geçip altın yumurtaları almışlardı. Harry accio (nesneleri size getirir) büyüsüyle süpürgesini (ateşoku) getirmişti. Ona binerek ejderhayı halt etti.

Bu arada Ron ilk aşamayı görünce Harry'nin ismini kendi isteğiyle kadehe atmadığına inandı.

2 hafta sonra noel balosu olacaktı. Bina sorumluları olan profesörler bu bilgiyi 4 binada ki öğrencilere duyurdular. Dans provasını da unutmamak gerek.

Hufflepuff'ın bina sorumlusu olan Profesör Sprout noel balosunun ne zaman ve nasıl olacağını detaylı bir şekilde anlattı. Bir boş odadaydılar. Kocaman bir gramafon vardı.

Herkesin baloya eşleriyle gelmeleri gerektiğini de ekledi. Kızlar bi kenarda sandalyelerde , erkekler de karşılarında aynı şekilde karşılarında oturuyorlardı.

Profesör Sprout dans provası için yanına Copper'ı çağırdı ve nasıl dans edileceğini diğer öğrencilere göstermeye başladı. Cedric vs Y/N gülmemek için dudaklarını ısırıyorlardı.

Evet baylar ve bayanlar sıra sizde.Profesör Sprout'un bu sözüyle bi kaç kız kıkırdamaya başladı. Erkekler ise kendi oturdukları yerde saklanmaya çalıştılar.

Cedric ayağa kalktı ve kızların oturduğu yöne doğru gitti. Elini Y/N'ye doğru uzattı.

Bu dansı bana lütfeder misiniz :)? Dedi.(🦋🦋🦋)

Y/N gülümsemesine engel olamadan evet anlamında başını salladı ve Cedric'in elini tuttu. Şuan Profesör'ün öğretmeye çalıştığı şekilde dans eden 4 kişi var.

YN-Cedric
P.Sprout-Copper

Bi kaç erkek daha cesaretlenip kızları dansa kaldırdılar ve prova bi 20 dakika sonra bitmiş oldu.

Öğlen yemeği sırasında Y/N , Harry'nin yanına gitti. 2.görev hakkında bir şey öğrenmiş mi diye soracaktı.

Ee yumurtayla napacağını bulabildin mi? Diye sordu Y/N.

Harry duymamış olacak ki yemeğini yiyordu.

Y/N yavaşça Harry'nin kafasına vurdu.

Y/N : Kime diyorum baksana.

Harry : Ha noldu?

Y/N : Yumurtayı diyorum. Naptın?

Harry : Haa o mu? Yedim.

Y/N : Salak altın yumurtayı diyorum ejderhadan aldığın. Çözebildin mi?

Harry : Malesef hayır. Çığlıktan başka bişey çıkmıyor açınca.

O sırada yanlarına Cedric geldi.

Ee napıyorsunuz? Diye sordu.

Y/N : Harry'nin yumurtasını düşünüyoduk sevgilim. 2.görevi hakkında filan.

Harry : Aynen sevgilim.

Cedric : MŞÖKĞHÇLKŞÜAJĞHŞMÇL

Cedric : Neyse bak ne dicem bi kitapta okudum ama burda ki kütüphanede bulamazsın muhtemelen. Babam bakanlıktan getirmişti de. Geçmişte yapılan 3 Büyücü Turnuvaları hakkında. Yumurtayı suyun altında açmayı dene.

Harry : Ne alaka ki?

Cedric : Ben okuduğumu söylüyorum bi de suyun altında açmayı dene bi gör.






Akşam yemekleri şu misafir okullar geldiğinden beri daha da güzeldi. Normalinden daha fazla çeşit vardı. Hermione Ron'un boğulacağını sanmıştı bi ara.

Akşam yemeğinden önce Peeves yine yapacağını yapmıştı. Aklınca kendini eğlendirecek diye bir kaç öğrenciyi su balonlarıyla ıslatmıştı. Bunların içinde olmazsa olmaz Creevey kardeşler de vardı.

Ha bi de Y/N. (🤌🏻😀)
Y/N büyük salona girmek üzereydi o sırada Peeves üstüne su balonu atmıştı.

Cedric içerde masalardan birinde oturuyordu muhtemelen. Çünkü en son Y/N lavaboya gidicem deyip Cedric'in yanından ayrılmıştı.

Y/N haklı olarak sinirlenmişti ve Peeves'in pişkin pişkin gülmesi daha da sinirini bozuyordu. Cedric , büyük salonun kapısı açık olduğu için ordan Y/N'yi görmüştü. Harryler'in yanından kalkıp oraya doğru gitti.

Cedric : Sevgilim bu halin ne , noldu?

Peeves : *gülerek* Sevgilinin üstüne su balonu atmış olabilirim.

Cedric : Eğer biraz daha burda durursan Kanlı Baron'u çağırıcam Peeves.

Y/N : Aşkım benim üstümü değişmem lazım sen yemeğe git istiyosan.

Cedric : Yok beraber gideriz gel. (sen nie gidiyon aslanım)

Y/N üstünü değişmek için kendi odasına girdi. Cedric de arkasından gelmişti.

İyi ki sadece kazağım ıslandı. Dedi Y/N ve Cedric'in odada olmasına aldırış etmeden kazağını çıkardı.
Üzerinde sütyeni vardı şuan.(🤠🤠🤠🤠)

Cedric öylece bakakaldı ve ne yapacağını bilemediği için arkasını döndü. Ama bakmakta istiyordu.

Y/N , Cedric'i öyle görünce yanına gitti ve elinden tuttu.

Y/N : Sevgilini böyle görmekte bi sorun yok diye düşünüyorum , yanlış mıyım :)?

Cedric : Değilsin :)

Dedi ve Y/N'nin dudaklarına yapıştı. Y/N'nin üzerinde halâ daha sütyenden başka bişey yoktu. (👌🏻😐)

Y/N'nin sırtı duvara dayandı. Cedric ile bir yandan tutkulu bir şekilde öpüşüyorlar bir yandan da Y/N , kollarını Cedric'in boynuna dolamıştı.

Cedric kendini Y/N'ye bastırdı ve elinde olamadan ikisinin de ağzından bir inleme çıktı.

Bir kaç dakika sonra öpüşmeye devam ettiler. Tutkulu öpüşmeleri bitince Y/N üzerine başka bir kazak giydi. (hele şükür)
Sonra elele büyük salona çıktılar. İkisi de sırıtıyordu.







Bölüm nasıldı beğendiniz mii?
Beğenenler şukulasın😎
Oy vermeyi unutmayıın💛

Cedric Diggory LoverHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin