10.

2.6K 82 47
                                    

YAZAR :

Ertesi sabah ilk Cedric uyandı ve kollarında sarılı olan Y/N'ye baktı.

Çok güzel uyuyor diye geçirdi içinden Cedric. Uyandırmak istemiyordu ama kahvaltıya geç kalacaklardı.

Cedric , Y/N'nin yüzüne öpücükler kondururken Y/N uyandı. Günaydın sevgilim dedi ve Cedric'in alnından öptü.

Cedric de günaydın güzelim , hazırlan da kahvaltıya gidelim dedi. Beraber hazırlanıp büyük salona gittiler. Bir masaya oturup kahvaltıya başladılar.

Cedric : Şey..y/n , profesör black nerde? (Sirius yani babamız)

Y/N : Gelir birazdan neden ki?

Cedric : Dün için teşekkür edicektim de.

Y/N : Teşekkür etmene gerek yok ki aşkım.

Cedric : Ayıp olmaz mı ama?

Y/N : Olmaz tabi ki de.

Cedric : İyi tamam o zaman.

Kahvaltıdan çıkıp ilk ders için dışarı çıktılar. Ders ; sihirli yaratıkların bakımı dersiydi ve Hagrid ileydi.

Hagrid bütün öğrencileri bir kenara topladı ve bir şey göstermek için hafif geriye gitmelerini söyledi.

Hagrid , öğrencilerin önünden çekilince öğrenciler gördükleri şey ile kimisi şok oldu , kimisi de korktu.

Bi öğrenci Hagrid bu nedir? Diye sordu. Hagrid cevap verdi ;

Sizi şahgaga ile tanıştırayım.Bu bir hipogrif çocuklar.Çok gururlu yaratıklardır.
Şimdi birinizle başlayalım isterseniz.Cedric , gelip şahgagaya selam vermek ister misin?

Cedric kendinden pekte emin olmayarak evet dedi ve Hagrid'in yanına doğru gitti. Hagrid ona nasıl selam vereceğini söyledi.

Cedric de Hagrid'in dediklerini uyguladı. Şahgagaya hafif yaklaştı ve önünde eğildi. Şahgaga da eğilmesine karşılık verdi.

Hagrid sevinçle aferin Cedric , artık onu sevebilirsin dedi. Cedric elini uzatıp gagasını okşadı.

Hagrid , Cedric'in cevap vermesine fırsat vermeden ee üstüne binip uçmak istemez misin dedi. Cedric y/n de gelebilir mi? Diye sordu. (bizi nie karistiriyon aq)

Hagrid tabi ki gelebilir dedi ve y/n içinden küfretti.

Cedric ve y/n ikisi de şahgagaya bindi. Hagrid , şahgaganın arkasına hafif vurdu ve şahgaga koşmaya sonra da havalanmaya başladı.

Gölün üzerinden uçmaya başladılar. Cedric önde , y/n arkasında oturuyordu.

Cedric gülüyordu , y/n ise kollarını Cedric'in beline dolayıp etrafı izliyordu.

Düşündüğüm kadar kötü değilmiş diye içinden geçirdi y/n.

Biraz daha uçtuktan sonra yine Hagrid ve diğer öğrencilerin yanına indiler. Hagrid ve öğrenciler alkışlarken Cedric şahgagadan indi ve y/n'nin inmesi için onu kucağına aldı.

Ders bu şekilde bitti daha öğlen yemeğine vardı. O yüzden bahçeye gidip oturdular.

2.sınıflardan Colin Creevey ve 1.si sınıf kardeşi heyecanlı heyecanlı birilerine birşeyler anlatıp , bahçede koşuyorlardı.

Y/N : Ne konuşuyolar acaba

Cedric : *gülerek* Merak mı ettin?

Y/N : Evet. Çok telaşlı görünüyolar. Neyse yemekte öğreniriz.

*Diğer derslere ve öğlen yemeğine girerler. Hava kararmıştır ve akşam yemeği vakti gelmiştir*

Dumbledore yemeğe başlamadan önce bir duyuru yapacaktı. Creevey kardeşlerin heyecanlandığı muhtemelen Dumbledore'un konuşacağı konuydu.




Dumbledore konuşmasını yaptı. Creevey kardeşlerin heyecanlanmasının sebebine herkes hak verdi. Diğer öğrencilerin de onlardan farkı yoktu.

Üç Büyücü Turnuvası..






Bu bölümü 3 gün önce yazmışım ve taslakta unutmuşum🥺
Oy vermeyi unutmayıın💖

Cedric Diggory LoverHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin