(medya🥺)
CEDRIC'İN AĞZINDAN :
Güzelim babamla tanıştırayım mı seni? Ne zaman istersen yani.
Y/N : Tabi ki isterim Cedric hem akşam beraber yemeğe gidicez zaten orda tanışırız.
Tamam güzelim.
*Cedric alnından öper yemeğe devam edersiniz*
Y/N : Heyecanlandım ya tedirginim biraz
Tedirgin olmana gerek yok bebeğim hem babam seni çok sevicek ve senin gibi bir gelini olacağı için şanslı
Y/N : 😳
Şey yani kız arkadaşımsın-
Y/N : *Cedric'in yanağından öpersin* anladım sevgilim ben hem bunu söylemen beni hem sevindirdi hem rahatlattı 🙂
Bunu duyduğuma sevindim.
YAZARDAN :
Cedric ve Y/N öğlen yemeğini bitirip ikisi de kendi odalarına , akşam yemeği için hazırlanmaya gittiler.
(Akşam yemeğini dışarda yiyecekler)
Akşam olunca Cedric ve Y/N beraber Sirius'un odasına gittiler ve onun gelmesini beklediler.
Sirius gelince de Amos ile buluşacakları ve yemek yiyecekleri mekana gittiler.
Cedric , Y/N'yi babası ile tanıştırdı.
Amos ve Sirius zaten eskiden beri arkadaşlardı.
Hepsi beraber kaynaştı sohbet edip , yemeklerini yediler.
Beraber güzel vakit geçirdiler.
Hogwarts'a dönme vakti geldiğinde masadan kalktılar ve mekanın çıkışına doğru yöneldiler.
Amos , Y/N'yi durdurdu ve bişey söylemek için yanına çağırdı.
Amos : Kızım , biliyosun bakanlıkta çalışıyorum (sihir bakanlığı) ve orda işler baya yoğun. 1 hafta sonra Cedric'in doğum günü haberin olsun da. Muhtemelen ben işlerimden dolayı gelemeyeceğim. Sana söyleyiverim dedim.
Y/N : Tabi ki efendim ne demek ben ve arkadaşlarım hallederiz , kutlarız.
Amos : Teşekkür ederim kızım.
Amos evine , Y/N , Sirius ve Cedric ise Hogwarts'a döndüler.
•
•
•
•
•
Sınavım iyi geçti😀🤌🏻