Sabah ilk gözlerini açan Cedric oldu. Yanında yatan Y/N'ye döndu ve yüzünde bir gülümseme oluştu. Sevgilisinin saçlarını okşamaya başladı.
Yüzüne vuran güneş ışığı ile Y/N de hafif yatakta kıpırdandı ve gözlerini açtı. Cedric ona gülümseyerek bakıyordu. O da gülümsemesine karşılık verdi.
Günaydın bebeğim. Dedi cedric.
Günaydın sevgilim. Hazırlanıp kahvaltıya gidelim olur mu?
Olur güzelim. Dedi Cedric.
Y/N yataktan tam kalkacakken karnına ve kasıklarına bir ağrı girmesiyle ofladı ve geri oturdu.
Bir şey mi oldu? Diye sordu Cedric endişeyle.
Yok bişeyim yok sadece kasıklarım ağrıyor. Dün işte ilk olduğu için. Ayağa kalkmakta zorlanıyorum.
Tamam bebeğim sen uzan ben kahvaltıyı odaya getiririm. Dedi Cedric ve alnından öpüp odadan çıktı.
Büyük salona gitti ve bir tepsi aldı eline. O sırada Harryler yanına geldiler.
Harry : Günaydın. Gel otursana. Ayrıca Y/N nerde?
Ron : Aa evet nerde?
Cedric : Biraz rahatsız diye gelemedi kahvaltı götürüyorum ben de işte.
Harry : Nesi var?
Ron : Dün yediği bir şey mi dokundu?
Cedric gülmemek için dudaklarını birbirine bastırdı.
Harry ve Ron'un kulağına eğilerek ; karnı ağrıyor işte dün geceden sonra normal yani.
Ron : Noldu ki gece.
Harry : LAN ŞKENXLEĞRÜŞOENX. Nasıl geçti?
Cedric : Ayrıntılı mı anlatayım şimdi abi.
Ron : Y/N'nin niye karnı ağrıyor ki-
Cedric : Neyse ben gidim kız aç kalmasın daha fazla.
Harry : Tamam tamam. Görüşürüz.
Ron : Harry bana anlat lan nolmuş.
Harry : Ya abi işi pişirmişler işte o yüzden
Ron : *yüzünü buruşturarak* Of be tamam.
Cedric odaya geldi ve yavaşça kapıyı açıp içeri girdi.
Cedric tepsiyi masaya koyup Y/N'ye yaklaştı. Elleriyle sevgilisinin yüzünü kavrayıp alnına öpücük kondurdu.
•
•
•
•
•
•
•
Y/N üstünü giyindi ve yatağa oturdu. Cedric de tepsiyi kucağına koydu. Çatalı peynire batırdı ve Y/N'ye doğru uzattı.Sen bir şey yemeyecek misin? Dedi Y/N.
Yok bebeğim aç değilim.
Ne demek aç değilim Cedric? Dedi Y/N.
Y/N bir poğaçayı aldı ve Cedric'e uzattı.
Aç ağzını hadi sevgilim ye şunu.
Cedric de uzatmadan poğaçadan bir ısırık aldı.
Beraber kahvaltıyı bitirdikten sonra bahçeye çıktılar. Bugün dersler yoktu. Harry , Ron ve Hermione de bir kenarda bankta oturuyorlardı.
Harrylerin yanına gidelim mi? Diye sordu Y/N.
Olur bebeğim. Dedi Cedric.
Harry : Oo kimleri görüyorum.
Hermione : *Sabahki konuşmadan haberi yok sadece Ron ve Harry vardı* Günaydın. Naber?
Y/N : İyidir siz?
Hermione : Biz de iyiyiz.
Y/N : Harry ve Ron siz niye sırıtıyosunuz öyle.
Harry : Hiiç.
Cedric : Neyse gel biraz dolaşalım mı bahçede güzelim.
Ron : Karnı ağrımıyorsa dolaşırsınız. *kısık sesle*
Y/N : *Ron'un dediğini duymadı* Olur.
Cedric ve Y/N ordan uzaklaşınca , Hermione onlara neden öyle sırıtıp durduklarını sordu. Harry de Cedric'in onlara söylediğ şeyi anlattı. (işi pişirmişler demesi)
Hermione hem sırıtarak hem de şok olmuş bir şekilde Y/N ve Cedric'in arkasından baktı.
•
•
•
•
•
•
•
Hiii
Oy vermeyi unutmayııııın✨🌞🌛💛