YAZARDAN :
Y/N sabah erken uyandı. Cedric yanına yüzü ona dönük bi şekilde uyuyordu. Haftasonu olduğunu hatırlayınca bi rahatlama gelmişti. Çünkü hiç de bu uykuyla kalkıp dersler için hazırlanamazdı.
Cedric'i uyandırmamaya çalışarak onun yüzüne doğru eğildi. Üstünde tişört olmadan yatıyordu.
Y/N önce saçlarını okşayıp alnından öptü. Sonra yanaklarını , boynunu ve göğsüne bi öpücük kondurdu. Cedric'in onu belinden tutup kucağına oturtmasıyla ağzından yüksek sesli olmayan bir çığlık çıktı.
⚠️+18 VAR ALOOOOO⚠️
Cedric , Y/N'nin dudaklarına yapıştı. O da karşılık verdi. Nefesleri tükenince ayrıldılar ve Y/N , Cedric'in göğsüne başını koydu. Kalp atışını duyabiliyordu. Aklına gelen şey ile Cedric'e baktı direkt.
Y/N : Seks yapmak ister misin? Şimdi? (wtf dude)
Cedric konuşmak yerine tekrardan Y/N'nin dudaklarina yapıştı. Kendi altına giydiği şortu çıkardı. Y/N de üstündekileri çıkardı.
Birbirlerinin iç çamaşırlarını da çıkardıktan sonra , Y/N Cedric'in beklemediği bir şekilde üstüne oturdu ve erkekliğini içine aldı.
Cedric ilk şaşırmış olsa da ağzından hiç de kısık sesli olmayan bir inleme çıkarmıştı.
Cedric : Devam et güzelim. Lütfen. A-ah.
Y/N , Cedric'i iyice içine aldı ve tamamen penisini derinlerinde hissediyordu. İleri geri hareket etmeye başladı.
Cedric'i sürmek ve erkekliğinin içine girip çıkması hiçbir şey kadar zevk vermiyordu.Bacakları titremeye başlamıştı. Ama durmak istemiyordu.
Cedric , Y/N'nin yorulduğunu hissedince onun belindem tutup penisinin üzerinde yönlendirdi.Cedric , sırtüstü yatarken biraz doğruldu ve sırtını yatak başlığına dayadı.
Y/N bu sefer Cedric'in kucağında zıplamaya başladı. Kendisi boşalmak üzereydi ama Cedric için daha devam etmek istiyordu.
Y/N : A-ah Cedric..dayanabilir miyim bilmiyorum. Boşalmak üzereyim.
Cedric : Biraz daha sabret güzelim ben de gelmek üzereyim.
Cedric ,Y/N'yi tutup sırtüstü yatırdı ve kendisi üstteydi. İleri geri yaparak hızlı hareketlerle girip çıkmaya devam etti.
Cedric de yavaş yavaş sona yaklaşıyordu , boşalmak üzereydi.
Cedric : G-geliyorum Y/N. Boşalmak üzereyim bebeğim.
Biraz daha devam ettikten sonra ikisi de boşalmıştı. Cedric kafasını Y/N'nin boynuna gömmüştü öpücükler konduruyordu. Halâ içinden çıkmamıştı. Bi süre sonrs çıkıp yanına uzandı.
Beraber duş almak için banyoya girdiler. İşlerini halledip , kurulanıp üzerlerini giymişlerdi.
Cedric : Şimdi kahvaltıya inmemiz gerekiyor bebeğim yoksa kaçırıcaz.
Y/N : Tamam sevgilim.
Kahvaltıda karışık oturmuşlardı. Ron , Harry , Hermione , Luna , Neville , Cedric , Y/N ve Ginny. Bi masanın köşesinden oturup hem gülüp hem sohbet ediyorlardı.
Ginny : Y/N senin boynun neden hafif mor gibi? Bir şey mi oldu?
Y/N : H-ha bilmem sinek ısırmıştır çok kaşıdığım için olmuş olabilir.
Harry : *Cedric'e doğru uzatarak* Sinek bey peynir ister misiniz?
Ron : MŞLEMXLEĞRÜSKENXLEMĞEKXNDĞ
Cedric : Olur *gülerek*
•
•
•
•
•
•
•
•
•
Yatakta yatıyorken bir anda uyandı. Başka bir yerdeydi. En başında zaten bi yataktaydı. Ne ara gelmişti buraya? Ne oluyordu? Hufflepuff yatakhanesi filan değildi.
Hepsi rüya mıydı diye düşündü kendi kendine.
Kendi odasındaydı. Daha sonra duvardaki fotoğraflara baktı.
Hayır rüya değilmiş. Diye düşündü. Aylardır uğraşıyordu.
Sonunda shiftingi başarıp asıl evine gitmişti. Geri dönme vakti ani olmuştu. İstediği zaman gidip onları tekrar görebilirdi. Ta ki kendisi artık istemeyene kadar.
İstememeye de niyeti yoktu. Nasıl her şey gerçek gibiydi?
Kendisi başarmıştı. Ama ağlıyordu. Mutluluktan mı? Daha çok onları özleyeceği için. Ama Hogwarts her zaman ordaydı. Ta ki kendisi istemeyene kadar. Her filmleri izlediğinde ve kitabın kapağını açtığında orada olacaktı. Biraz daha bekleyin beni. Özleyin. Dedi kendi kendine. Yorgun hissediyordu. Uzun sürmüştü yolculuğu. Tekrardan yatağına yattı.
Keşke geri dönmeseydim. Diye düşündü. Ama istediği zaman zaten gidebimecekti.
Ta ki kendisi sıkılana kadar.
•
•
•
•
•
•
•
•
•
•
•
Yine bu hesapta başka kitap yazar mıyım bilmiyorum zaten öylesine yazmaya başlamıştım ama okumalar çoğalınca devam edeyim dedim. Hiç fikir gelmiyodu aklıma.Evet sövmeyin lütfen😡 başından beri sonunu böyle yapmak istiyodum. Çünkü diğer türlü çok klişeydi evli mutlu çocuklu vs🙄
Bugün fazla aktif olup hızlı hızlı bölüm atmamın sebebi buydu :( mental olarak da iyi değilim bu aralar.
Umarım beğenmişsinizdir. Bir tek bu bölümü değil komple tüm hikayeyi diyorum😀✌🏻
Bu arada aklıma fikir gelmiyordu ve saçma sapan uzatmak istemedim artık boku çıkardı.
Bye💘💘
Oy vermeyi unutmayın🤍🐥