Dün atacağım bölümü bugün atabildim dünden beri "bilinmeyen hata oluştu" diyordu sinir oldum.
•
•
•
•
•
•
YAZAR:Cedric ve Y/N'nin konuşmasının üzerinden 3 gün geçmişti ve yarın haftasonuydu. Cedric ile randevusu vardı. Randevu diyelim.
Bu 3 günde derslerde ve yemeklerde sürekli gözgöze gelip utanmaları sayılmazsa pek bir diyalog kuramadılar.
Cedric'in quidditch antrenmaları başlamıştı ve arkadaşları neredeyse boş bırakmıyodu.
Y/N ise Susan ve Luna ile takılıyodu. Cedric ile vakit geçirmek istiyodu ama antrenmanları olduğu için fazla kafasına takkak istemedi.
Cedric'in meşgul olduğunu biliyordu.
Cedric'te de durum farklı değildi. Y/N ile vakit geçirmek için içi gidiyordu. Ama yarın haftasonuydu ve istediği kadar
Y/N'nin yanında olacaktı. Bu düşünce onu hem biraz rahatlatıyor hem de fazlasıyla heyecanlandırıyordu.
•
•
•
•
Y/N'NİN AĞZINDAN :Susan'a yarın ne giysem diye sorup sormamak konusunda kaldım. Ama kendim karar veremedim.
Susan sence hangisini giysem şu 2si arasında kararsız kaldım.
Susan : Bence ilk seçtiğini giy hem daha sade ve güzel.
İyi peki o zaman.
Susan : Bişey dicem , heyecan mı yaptın sen?
Normal değil mi Susan? İlk defa bi erkekle başbaşa bir yere gidicem ve bu kişi Cedric.
Susan : Sen merak etme. O da aynı şekilde heyecanlıdır zaten. Çok geç olmadan yat uyu sen de. Hadi iyi geceler.
Sana da. Nasıl uyuyacaksam.
CEDRİC'İN AĞZINDAN :
Bak şimdi Copper-
Copper : Bakıyorum.
Tamam dur şimdi Y/N'ye çıkma teklifi edicem.
Copper : Tamam.
Nasıl edicem abi onu soruyorum
Copper : Abi bu kadar telaşlanma kız da sana karşı aynı duyguları hissediyor.
Özel bişey olsun istiyorum ama (ya🥺)
Copper : Aşık olduğun kızla başbaşa vakit geçiriceksin bence yeterince özel. Neyse ben yatıyorum. İyi geceler.
İyi madem. İyi geceler sana da.
Cedric, Copper'a iyi geceler deyip yattı ve kendini uyumaya zorladı.
[ERTESİ GÜN]
YAZARDAN :
Y/N kurduğu alarmdan önce kalktı. Yatağında doğruldu ve banyoya gitti. Duş alıp çıktı ve giyinip hazırlanmaya başladı.
Susan'ın uyanmasını beklerken yatağını düzenledi. Susan uyandıktan sonra beraber kahvaltıya gittiler.
Kahvaltıda Cedric'i görme düşüncesi heyecanlanmasına sebep oluyordu.
(Shiftingi başarırsam aynı durumu yaşayacağım muhtemelen)
Cedric'te uyandı aklına bugün gelince suratında ki gülümsemeye engel olamadı. Copper ile beraber kahvaltıya indiler.
Gözleri Y/N'yi arıyordu. Gözgöze geldiklerinde ikisi de birbirine gülümsedi ve birbirlerinin utandığını farketmediler.
Cedric Copper'ın kulağına bişeyler söyledi ve Copper başka yöne oturdu.
Cedric Y/N'nin yanına oturmak için oraya doğru gitti.
Y/N'NİN AĞZINDAN :
Cedric : Selam..şey oturabilir miyim?
Tabi otur. Ee nasılsın?
Cedric : İyiyim güzelim sen?
güzelimdedigüzelimdedigüzelimdedi
Ben de iyiyim sağol.
Cedric : Bugünü unutmadın değil mi?
Tabi ki unutmadım Ced.
Cedric : Ced mi?
S-sevmediysen söylemem.
Cedric : Hayır hayır sevdim. Sana güzelim demem de sorun yoktur umarım.
Hayır yok tabi ki.
YAZARDAN :
İkisi de kahvaltısını bitirdi ve Hogsmeade'ye doğru yürümeye başladılar.
İkisi de birbirinin yanında mutlu hissediyorlardı.
Kaymak birası içmek için Üç Süpürge'ye girdiler.
Madam Rosmerta : Buyrun ne isterdiniz çocuklar?
Cedric : 2 tane kaymak birası lütfen.
Madam Rosmerta : Pekala birazdan hazır olur.
Kaymak birası içerken sohbet ediyorlardı. Cedric , Y/N'yi hesabı kendisi ödemek istediğine ikna edebildikten sonra tekrar sohbet etmeye devam ettiler.
Cedric , Y/N'nin elini tuttu ve bir kaç saniye birbirlerinin gözlerine baktılar.
Cedric : Y/N sana karşı olan hislerim ani olsa da sana karşı beslediğim duygular çok ağır. Ben hayatımda ilk kez böyle hissediyorum. Seni gerçekten çok seviyorum ve seninle vakit geçirmek beni mutlu ediyor. Benimle çıkar mısın güzelim?
(hiç romantik değilim zar zor böyle cümleler kurdum kusura bakmayın😭)
Y/N : Ced duygularımızın karşılıklı olması beni sevindirdi. Senin yanındayken hiç olmadığım kadar huzurlu hissediyorum. Ben de seni seviyorum ve teklifin için de evet..
Cedric , Y/N'nin karşısından kalktı ve yanına oturdu. Cedric elleriyle Y/N'nin yüzünü nazikçe kavradı ve okşadı.
İkisi de yüzlerini birbirine yaklaştırdı. Nefesleri birbirine değiyordu ve kalpleri hızla atmaya başlamıştı.
Birbirlerine daha da yaklaştılar ve dudaklarını birleştirdiler. Uzun bir süre ayrılmadılar. Dudakları birbirleriyle uyumlu bir şekilde hareket ediyordu. Öpüşmeleri , ikisi de nefes nefese kalmalarıyla son buldu.
Dudaklarını ayırdıktan sonra ikisi de ne diyeceğini bilmiyorlardı o yüzden birbirlerine gülümseyip sarıldılar.
•
•
•
•
•
HELLOOO
Bu bölümü çok sevdim🥺
Benim hakkımda merak ettikleriniz var mı? Yorumlara yazar mısınııız?🦋