6.bölüm

8 0 0
                                    

Ağzımıza sıçılmıştı hepimizin dora 5dakika mola verdiği için hemen yere oturmuş dinlenmeye çalışıyordum. Duru da ellerini dizlerine yaslamış soluk alıp veriyordu. Bu haline kıkırdadım. "Gülme be kızım anamız ağlıyo şurda" omuz silkip elimi duruya uzattım kaldırması için o da tutup beni çekince eşofmanımın arkasını temizledim. "Sağlık için önemli güzelim..." duru dediğime göz devirip güldü. "Yaaa ne sağlık ama" o sırada dora seslenince ona döndüm. "Herkes yuvarlak yapsın egzersiz yapacağız" hemen dediğini herkes uygularken bizde duruyla aramıza mesafe bırakarak yuvarlağa girdik. Dora ortaya girip herkese baktıktan sonra bakışlarını bana çevirdi. Birden heyecanlanmıştım. Bakışlarımı doradan çekip yere diktim. Rena kendine gel kızım.

Şükür egzersiz de bitmişti ve hoca bizi veleybol sahasına götürüp kızları 2guruba ayırmıştı. Karşımda orospu Ezgi ve yandaşları birkaç kişi daha varken ben duru ve tanımadığım başka kızlar daha vardı. "Evet kızlar amaç yenmek değil nasıl oynadığınızı göstermek şimdi oyunu 8de bitiriyorum...Ezgi top sizde" hoca elindeki topu Ezgi'ye atınca herkes pozisyonunu belirledi ben ortada oynayacaktım çünkü kendime güveniyordum. Duru da top kaldırma ve öncüydü. Diğer kızlar da yanlarda duruyordu. Tirübüne baktım. Bütün erkekler orada oturmuş tabi dora da dahil...sanki ona bakmak için oraya bakmadın ya rena...neyse oturuyorlardı. Bu sefer bakışlarım enginle buluşunca Engin ayağa kalkıp "haydi renaaa" diye bağırınca gülümsedim. İyi çocuktu ya sanki. Hoca düdüğü öttürünce oyuna odak kesilip kendimi oyuna verdim.

Bizim için son oyun olacaktı. 7-1öndeydik ve gerçekten çok iyi oynamıştık. Ezgi'nin surat şekilden şekile girmesini izlemek kadar keyifli birşey yoktu. Topu duru bana atınca derin bi nefes alıp en arkaya çizginin dışına çıktım. Topu bi kaç kez yerde sektirip hızlı bi haraketle topu yukarı kaldırdım ve sert bi şekilde karşı tarafa gönderip yerime geçtikten sonra karşı taraf topu 2kere ellerinde döndürüp geri attılar duru karşılayıp bana atınca bende solumdaki kıza attım ve kız karşıya yolladı karşıda Ezgi Nil ve tanımadığım bi isim oynayınca top sağ tarafımdaki kıza geldi ve kız benim önüme doğru kullanınca hızlı bi şekilde file dibine girip sert bi şekilde karşı tarafa yolladım. Ezgi öne atılıp vurmak isterken ondan önce Nil davranınca bunlar ilk çarpıştı ardından ikisi de yeri boylayınca top fileye takıldı ve karşı tarafa düştü. Tiribün birden bağırmaya başlayınca gülümseyerek duruya döndüm. Duru gelip bana sarılınca kıkırdadım. "Şuan takımda olup olmamak değil bu sevinç şu kaşarları alt etme sevinci bu" dediğine daha çok kıkırdayıp bende sarıldım. "İnan bende öyle" durudan ayrılınca bakışlarım tiribündeki Doraya kaydı. Rahat bi şekilde yayılmış bana bakarken yüzünde küçük bi tebessüm vardı. Ne yalan söyleyim hoşuma da gitmişti. Bende hafiften gülüp tekrar duruya döndüm. "Aferin kızlar güzel oynadınız ama tabiki günüm yıldızı...yeni gelen arkadaşınız...ismin neydi"
"Rena hocam...çok güzel değil mi maşallah ismi gibi" yandan birden ismini bilmediğim bi erkek atlayınca erkekler kahkaha atmaya başladılar. "Erdem ayıp...evet rena çok güzel oynadın...daha öncelerden hiç oynamışlığın var mıydı" onaylamaz anlamda kafa salladım. "Hayır hocam sadece yurtta oynardık işte" hoca onaylar anlamda kafa sallayıp elindeki listeye birşeyler yazdı. "Evet takımda olanları okuyorum....rena duru Selen ve aysel...kızlar ben size haber yollayacağım başka sınıflardaki arkadaşlarınızla Birgün hep beraber oynayacaksınız ardından başka okullarla olan turnuvalara katılacaksınız hayırlı olsun şimdiden" hocaya teşekkür ettikten sonra hoca giderken Ezgi geldi yanıma. "Kızım sen kendini ne sanıyorsun...ne bu havalar" derin bi nefes alıp ezgiden bi adım uzaklaştım. Çünkü gerçekten kavga istemiyordum. Yani şuan olmazdı. " yeni yediğin dayağı unuttuğunu söyleme üzülürüm yoksa" Ezgi orospuluğunu gösterip gür bi kahkaha attı. "Ayy yelloza bak ayol sen birden boşluğumdan yararlandın kefaşe"
Gözlerimi kapatıp derin bi nefes aldım. "Şu kızı alın vallahi çok pis dayak yiyecek...ya da ben gideyim tutamıcam kendimi" arkamı dönmüş sahadan çıkmaya yelteniyordum ki Ezgi sürtüğü kolumu tutup topuz yaptığım saçıma asılınca birden sendeledim. Ama şimdi yandın sen sürtük. "Bak şimdi kim kimi dövüyor" Ezgi'nin dediğine gülüp saçımı tuttuğu elini kavradım ve tırnaklarımı eline geçirdim anında elini çekince doğrulup Ezgi'ye sağlam bi Tokat atıp bu sefer saçını ben tuttum ve kafasını kaldırdım. "Bana bak orospu...uğraşma benimle yoksa elimde kalacaksın anladın mı...2kere tuttun saçımı 3.de affetmem kazırım o saçlarını...duydun mu" Ezgi onaylar anlamda kafa sallayınca Ezgi'yi yere doğru savurup attım. Duru kolumu tutunca "sıkıntı yok kanka iyiyim"
Bozulan saçımı düzeltip saçımın içinde tokamı aradım ama bulamadım. Düşmüştü herhalde. Umursamayarak duruyla beraber sahadan daha sonra da bahçeden ayrılıp soyunma odasına geçtik

Şeytan intikamıWhere stories live. Discover now