Duru arabasıyla bilmediğim bi bara getirince koluna girip girişteki hayvan gibi büyük adamlara baktım ve duruya dönüp "Kızım burası neresi" duru kıkırdayıp "doranın takıldığı mekanlardan biri...kızım şansım varsa Samet buradadır ay hadi inşallah" durunun dediğine güldüm. "Kanka çocuğa açılsana böyle platonik takılıyon" duru onaylamaz anlamda kafa sallayıp "varlığımdan haberi bile olmayan çocuğa gidip açılamam kanka" dediği şeyi cevapsız bırakarak barın açık kapısındam girip kalabalığa karıştık. "Gel masa rezerve ettim oraya geçelim" duru elimi tutup beni bi masaya sürüklerken peşimize bi garson takıldı. Ardından önümüzde durup "rezerveniz var mıydı" değince duru göz devirip "duru ben masamızı gösterir misin" garson hemen bize yol gösterirken bizde onu takip ettik ve masaya ulaştık. Güzel mekandı ve en güzel şey vardı. Hava aspiratörü. Bu yüzden sigara ve alkol kokusu fazla yoktu. Keşke bizim mekanda da olsaydı. Duruyla beraber bar sandalyelerine otururken çantamı masaya koydum. "Ne içersiniz" garson bize bakarken "2viski getir sonra bittikçe yenilersin" garson kafa sallayıp giderken duru etrafına bakınıyordu. "Kanka yoklar sanırım" çantamdan telefonu çıkarıp saate baktım. "Kızım daha erken gelirler sabret...ama o zamana kadar eğlencenin dibindeyiz" duru da onaylar anlamda kafa sallayıp çantasından paket çıkarıp sigara yakarken bende etrafa baktım. Burası daha bi abazaydı sanki. Millet bildiğin tövbe tövbe. "Kızım burası benim çalıştığım yerden daha beter" duru dediğime kıkırdayıp "Kızım burası hiçbir yere benzemez. Şu koridorun solundan dönünce odalar var veriyorsun 100kağıt giriyorsun yanindaki manitayla hallediyorsun işini çıkıyorsun" kocaman gözlerle duruya baktım. "Oha amınakoyayım hayat barı falan mı burası" duru onaylamaz anlamda kafa sallayıp "tabelayı okumadın mı kızım...sekson bar yani seksin son adresi" inanamaz anlamda duruya bakarken "yani insanlar buraya seks için geliyo öyle kafa dağıtmaya değil" o sırada alkoller gelince duru hemen cevap veremedi. "Yani %90 öyle" onaylar anlamda kafa salladım. "%10u da biziz herhalde" dediğime duru kıkırdadı "kesinlikle bebeğim"
1saattir oturmuş alkol içerken duruyla dedikodular yapıyorduk. En sonunda şarkının ve ortamın güzelliğine dayanamayarak kalktım ve ardından duruyu da kaldırdım. "Haydi güzelim salla o güzel kalçanı" duru dediğime kahkaha atıp benimle beraber dans ederken bi yandan da alkol içiyorduk. Kafam yavaştan gelmeye başlamıştı. Ve durununki de gitmeye yakındı. Ama eğleniyorduk işte. Bi süre daha öyle delice dans edip tekrar oturduk. "Kanka ben bi lavaboya gidip geliyorum okeyyyy" durunun dediğine onaylar anlamda kafa sallayıp gittiği yola bakarken sanki biri beni izliyormuş hissine kapıldım ve çaprazıma baktım ama birşey gözükmüyordu. Umursamayarak önümde döndüm ve bi sigara yaktım. O sırada yanıma tanımadığım 20li yaşlarında aşırı yakışıklı bi kumral gelince dik dik çocuğa baktım. "Pardon" durunun yerine oturmak isteyen yabancıyı ittirerek demiştim bunu. "Tanışmak istemiştim...berk ben" çocuk elini uzatınca ilk bi eline baktım. Daha sonra kendisine ama istemiyordum tamam yakışıklı olabilirdi ama pezevenk bişeye benziyordu. "İlgilenmiyorum teşekkürler" kumral onaylar anlamda kafa sallayıp masaya kollarını dayadı. "Hadi ama...sevgilin mi var yoksa" sigaramdan derin bi nefes alıp çocuğun yüzüne üfledim. "Defoll lütfen" çocuk yaptığıma ya da dediğime gür bi kahkaha atıp yanıma geldi ve elini koluma sürttü. "Şuan baya etkiledin beni be güzelim nasıl giderim" eli kolumdan bacağıma giderken sandalyeden inip Berki biraz itekledim. "İstemiyorum dedim ya arkadaşım" berk onaylar anlamda kafa sallayıp bana biraz daha yaklaştığı sırada bi çocuk koluna dokunup Berki çağırdı. Çocuk Berk'in kulağına birşeyler dedikten sonra bana bakıp giderken derin bi nefes aldım. Bu çocuğu bu şekilde götürenin ellerini öpeyim hemi. Arkadan biri sırtıma dokununca hemen arkama döndüm. Oha doraydı. Kalbim birden hızlanırken bi adım geri kaçmaya çalıştım ama dora belimden kavrayıp kendine yaklaştırdı. "Senin ne işin var burada" doranın dediğiyle kıkırdadım. "Asıl senin ne işin var burada"
Dora sorusuna soruyla karşılık verdiğim için biraz sinirlenirken gülümsedim. "Tamam tamam kızma asi çocuk duruyla biraz eğlenmeye geldik" dora benden bu cevabı beklemiyor olacak ki bi bakakaldı. "Eğlenmeye gidecek bi burayı mı buldunuz kızım" dorayla olan yakınlık beni iyice rahatsız ederken elini belimden itip bi adım geri çıktım. "Sanane seni ne ilgilendirdir" o sırada duru masaya gelince duruya baktı dora. "5dakika içinde şu masaya geliyorsunuz" gösterdiği masaya baktım. Engin ve Samet vardı birde bizim sınıftan ve okuldan bi kaç kişi daha. Birisi anıldı herhalde. "Hayır gelmiyoruz lütfen gider misin" Doraya verdiğim cevapla dora tek kaşını kaldırıp çenemden tutup kulağıma eğildi. "İyi siz bilirsiniz sonra gözlerinizi açtığınızda şu arka odalarla kendinizi bulmayın da" dora beni bırakıp son kez gözlerimin içine baktıktan sonra gösterdiği tarafa giderken dorayı süzdüm. Siyah bi gömlek altında siyah bi pantolon ve siyah bi postal. Ve aşırı bi karizma ay aman bana ne olıyorsa. Geri kalktığım yere oturup duruya baktım. "Kızım ne dedi anlatsana"
YOU ARE READING
Şeytan intikamı
Chick-LitKüçüklüğümü çalan adamın,veliahtını çalacak intikamımla beraber onları da yakacaktım.